Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

++++++ENSKAT TIISTAIHIN!++++++++

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen pinoa kertyi riittämiin... yritänpäs muistella.

Greetas ainakin liityi joukkoon, tervetuloa vaan!

Jouhi ainakin piinaili, ja taisi Sikurisokeri, Killa ja Nincakin elellä piina-aikoja. Siis bdbdbd ja plussapölyä!!!!

ninnu, pahoittelut sen perkuleen tädin tulosta. ei ole koskaan mukava vieras. :(

cerbera, vilkutus ja plussatuulta! :)

miauu, \o/ :)

Missäs luuraa peipposka? Onkos tullut testattua? :)

ON: kp4/28 ja täti viihtyy hyvin. kävin eilen ostamassa sitä multitabs special 2+ ja sellasia b-vitamiini tabletteja, missä on foolihappoa... Sellasta kuuria sitten aloittelen plus että pitää käydä punkut ja greippimehut vielä ostamassa :)

*haukottelee* voi kun väsyttää... vielä reilu 8h töitä.

Siispä hyvänpäiväntoivotukset kaikille enskattarille tiistaihin ja plussapölyä!

Vierailija
2/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpas minä aikaisin hereillä loma-aamuna! Mies lähti töihin ja nousin samaan aikaan, kun ei enää nukuttanut. Ensi viikolla sitten minäkin palaan lomalta töihin.

Tervetuloa uusi kirjoittelija Greetas! (meniköhän oikein...) Kyselit kierto-ongelmista, ja mulla on nistä kokemusta roppakaupalla. Ennätin syömään pillereitä kymmenisen vuotta kunnes reilu vuosi sitten lopetin ne kun aloitimme yrittämisen. Yli puolen vuoden ajan kierrot olivat mitä sattuu, yli 40 ja joskus jopa yli 50 päivää. Kävin lääkärillä, mutta mitään vikaa ei löytynyt (tosin ei se mikään hirveän tarkka tutkimus tainnut olla kun työterveyslääkärillä vain kävin). Sanottiin vain, että tuollainen voi olla ihan normaalia kun on syönyt pillereitä pitkään. Ja niinhän siinä sitten kävikin, että kierto alkoi itsekseen lyhentyä ja on nyt ollut 33 päivää. Eli suhteellisen pitkä vieläkin, mutta ihan normaalin rajoissa kuitenkin.

Miauu: onnittelut plussasta ja pidetään peukkuja että viivat vahvistuu!

Missäs mooli luuraa, kun ei ole pitkään aikaan näkynyt?

En nyt muista kenelle muulle piti kommentoida, mutta peukutuksia kaikille piinailijoille ja pahoittelut tädin yllättämille!

Oma napa on siinä mallissa, että oviksen ajat lienee käsillä, nyt kp 18/33. Ollaan pyritty nyt pupuilemaan joka toinen päivä, ja sitä jatketaan vielä ainakin tämän viikon ajan.

Galluppeihin: minä olen skorpioni ja mies härkä. Itsepäisen puoleisia ollaan molemmat, mutta enimmäkseen tullaan juttuun ihan hyvin. :-)

Toiseen galluppiin: Mies ei taida tietää, että kirjoittelen tänne, tietää ainoastaan että kirjoittelen eräälle heppapalstalle. Minäkin siis kuulun hevosihmisiin, joita täällä ilmeisesti on enemmänkin! Pihalla hirnahtelee kaksi omaa pollea, joilla onneksi voi ajaa myös kärryillä jos ratsastus täytyy jossain vaiheessa lopettaa sitten jos tässä joskus raskautuisi. Tutuillani on ollut tässä asiassa hyvinkin erilaisia tyylejä, ja eri neuvoloissakin taidetaan antaa aika ristiriitaisia ohjeita. Pari tuttuani on ratsastaneet ihan synnytykseen asti, toiset taas on lopettaneet heti plussattuaan. Itse en ole kauheasti vielä asiaa miettinyt, mutta en mä kyllä ajatellut ratsastamista ainakaan ihan heti lopettaa. Mutta kunhan nyt tässä ensin joskus plussaisi, niin ehtii asiaa miettiä sitten!

Mukavaa päivää kaikille enskoille ja plussasäteitä!

Brooke

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON heti alkuun: tänään tai huomenna taitaa lähteä seuraava yrityskierto käyntiin... Sellainen tunne on nyt aamusta asti ollut ja kp olis tänään 27/25-26... Eikä mulla mitään muitakaan raskautumisoireita ole, joten tätiä joudun taas muutaman päivän kestämään...

Pitäisköhän munkin hakea kaikki mahdolliset dropit ja greippimehut, kun en koskaan ole kokeillut?? Olishan se mehu ainakin ihan terveellistä..

Masentaa, mutta samalla kuitenkin olen onnellinen, että kierrot pysyy ajallaan (positive thinking!).

Joku uusikin oli ilmaantunut - tervetuloa mukaan!

Täytyykin käydä katselemassa, että ketkäs meistä enskoista on jo jakautunut.. Niiden vauvat vois varmaan päivittää meidän esittelylistaan?

Oon@

Vierailija
4/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh! Ette arvaa miten mun kävi ovistikuttelun kanssa... Tikut loppu kesken kp 11! Et sillai. Sitten tulimme miehen kanssa siihen lopputulemaan, että p*skaaks tässä, pupuillaan varmuudenvuoksi joka päivä! Eilen oli (ovis?) jomotusta ensin oikealla puolella ja sitten tykytys siirtyi vasemmalle ja sama setti siellä. Kp16 käynnissä ja piinapäiviin vielä aikaa. Sori omanapaisuus!

Vierailija
5/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kun noita plussiakin tulee. Uskokaa vaan niihin testeihin, kyllä ne ovat luotettavia, kuulemma!

Itse testasin tänä aamuna apteekin omalla testillä. Kp on 30/32-36 ja ihan negaahan se vaan näytti =( Aika aikasessa vaiheessahan olin liikkellä, mutta sitä vaan kovasti toivoo että se näyttäis jo jotain. Mut kai tässä sitten pitää rueta tätiä odottelemaan *huokaus*

Vierailija
6/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...voisko nuha olla oire :) Minulla aina näin aamulla tulee räkää ihan kunnolla niistämällä ja illalla ja aamulla toinen sierais tukossa. Yölläkin heräsin sitten niistämään. Ei yskää eikä muuta oiretta. Illalla paleli ja menin saunaan lämmittelemään sitten! Voi kun toivon niin kovasti ettei se täti päräyttäisi pihaan.

Vierailija
7/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa juttuihin mukaan Greetas! Toivotaan että sulla tuo ensimmäisen kierron taika purisi!

Miinalle pahoittelut negasta. Toivottavasti se täti nyt älyää tulla sinnepäin kun kerrankin sitä oikein odotellaan. Tai tietysti, voisi kai sieltä vielä iloinen yllärikin olla tulossa, ainakin jos tuota Yedon esimerkkiä katsoo :)

Leenulle kiitoksia plussatuulista! Otetaan vastaan ja lähetetään samanlaista tuulta takaisinpäin! Sullakin jännät ajat käsillä. Pidetään kovasti peukkuja!!

Cerberalle vilkutukset! Vinkiksi viestin häviämiseen: minä oon kirjoittanut viestit aina wordissa ja sitten vaan kopioin siitä tuohon vastauskenttään kerralla koko satsin. On ainakin jutut turvassa jos sattuu yhteys temppuilemaan. Sekin hyvä puoli tuossa on, että voi tarkastaa kirjoittaessa esim. nimimerkit kun ei mun laho pää ainakaan niitä muuten muistais.

Ninca: peukut on pystyssä että tuo olis just sitä kiinnittymisvuotoa! bdbd Ihana varmasti saada pikkuisia koiravauvoja :)

Killalle on myös peukut pystyssä! Noita oireita ja oireettomuuksia on näköjään niin monenlaisia ettei ei-plussannut olo välttämättä mitään ei-plussaamista tarkoita! Eli plussasäteitä sinnepäin ja tädinkarkoitustaikoja! Samat terveiset myös Oonalle, jolla oli tädinodotusfiilikset! Ei sitä ikinä tiedä!

Ninnuliinalle voimia ja jaksamista! Törkeä täti kun noin reippaasti teillä juhlii. Ja kun se plussa vielä vaikutti niin varmalta! Toivottavasti täti hellittää pian ja pääsette taas uuteen yritykseen. Varmasti mielikin sitten jo kohenee ja se positiivisuus löytyy taas!

Sikuri: ollaan joo näköjään aika samassa tilanteessa. Minä vielä elättelen toivoa koska se negatesti oli vähän aikaisin tehty, ja peukut on pystyssä sunkin puolesta! Tosiaan Yedolla oli aika rohkaiseva esimerkkitapaus! Olen kanssa miettinyt että kuinka kauan menkkoja pitäisi odotella jos ei ala kuulua. Tosin en ihan ole vielä edes noissa ekan pillerittömän kierron luvuissa (kp 37/31-38), eli meinaan kyllä odotella ainakin yli 40:n ennen kuin lekuria hätyyttelen.

Piina-aika oli käsillä myös Naksulla. Plussatuulia sinnekin! bdbd

Nauku: ehkä tosiaan tupakoimattomuudella oli osansa tuohon plussaan! Hieno esimerkki varmaan muillekin lopettamista miettiville. ja ainakin tosi hieno juttu sulle ja sille pikkuiselle siellä mahassa!

Jouhi: varmaankin oli vaan liian aikaista, eli älä heitä kirvestä kaivoon! Vaikka ensi viikolla sitten uutta testiä kehiin jos ei tätsy yllätä! Muistaakseni joillakin on ollut raskasuoireena flunssaakin.

Hauskaa tiistaita toivottelee täältä töistä käsin Meriheppa!

Vierailija
8/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea miauu! Ihana lukea plussauutisia. Toivottavasti nappaat muitakin enskoja mukaasi. Ainakin jouhi piinaili kovasti. Jouhi:en osaa sanoa onko nuha oire, mutta toivotan kovasti plussaonnea!

Mary-rose: sinä se jaksat vaan puurtaa ja herättää pinon aina aamulla :). Huomasin, että kävit huhtikuisissa päivittämässä tietojas, toivottavasti oli viimeinen päivityskerta dbdbdb!

Vierailija
9/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cerberalla oli ihania talo uutisia. Rakentaminen on kotenkin niin ihanaa, vaikkakin raskasta ja kiireistä aikaa. Omaa on niin kiva värkkäillä.

Greetas tervetuloa joukkoon mukaan. Pysyy lukumäärät samoissa, kun tulee uusia sitä mukaan, kun toiset plussaa. Toivotaan pikaista plussaa sinnekkin, -puhkuu plussa tuulia-

Jouhi: Piina on piinaa, kokemusta on. Toivotaan plussaa, oireet on ainakin hyvät : )

Killa ainakin piinaili Naksun kanssa ens viikolla. Täytynee vielä teidän plussat käydä vakoilemassa, koska tehän plussaatte!!! Tämä on käsky : )

Ninnun oli tainnut täti yllättää ikävästi. Pää pystyyn ja iloista mieltä ens kiertoon, niin johan tulee sinnekkin toivottu tulos!!!

Miauuu: Vieläkö testaat?? Minä päivänä?? Tulehan sitten kertomaan, kuin se viiva vahvistuu.

Pitkät ja epäsäännölliset kierrot oli usealla riesana. Kyllä minä suosittelen, että yrittää hakea niihin apua mahdollisimman pia. Kokemusta kyllä on, ettei aina tahdo sitä apua saada, vaikka toivois. Kyllähän se plussa voi tulla, vaikka kierto päin hornan tuuttia, vaan helpompaa se laskeminen ja muu on, jos tietää missä mennään.

Sara-Maria: Jos meitä sitten päivittää useamman yhtä aikaa?? Mulla käy miten vain? Jokos Tappertin ja Makkaran plussat on päivitetty?? Minut voi kai niiden kans sitten samalla. Niin ja Viipuli ja Nauku kans. Mulle vois laittaa alustavasti la 19.3 käyn sitä sitten korjailemassa,kun saan tarkempaa tietoa.

Mary: Kyllä se noilla rohdoilla ja aktiivisella peittojen pöllyytyksellä plussa tulee!!

Teidän seurana vielä roikun jonkin aikaa.

-- Yedo --

Vierailija
10/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan se on kesä ohi, kun säät näyttää viilenevän... No ehkä sit saa kotona jotain aikaseksi tehtyä, kun ei oo niin pirun kuuma koko ajan *yrittää ajatella positiivisesti*

[color=blue][b]Brooke[/color][/b]: toivotaan, että jtp-taktiikka tehoaa! Mooli on muuten reissussa Aasian suunnalla, taitaa olla viikon vielä tai sinne päin.

[color=blue][b]Oona[/color][/b]: niin kauna kuin ei oo tätiä, on toivoa! *bd*

[color=blue][b]Peipposka[/color][/b]: no luulisi, että tolla taktiikalla ei voi pieleen mennä! :)

[color=blue][b]Jouhi[/color][/b]: pahoittelut negasta! :( Olisikin nuha/tukkoisuus plussaoire; mulla on nimittäin kanssa! :) Tosin pistin sen jo allergian piikkiin ja luulin, että olen nykyään pujollekin allerginen (kun aiemmin vaan puille)...

[color=blue][b]Meriheppa[/color][/b]: kiitos peukutuksesta! :)

Sit liikenteeseen! Täältä vielä plussasädetykset kaikille piinalijoille

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Killa

Vierailija
11/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin taas kurkkaamaan! :)

Piinailijoille supertarttuvaa plussapölyä!

Ja niille ikävän akan kourissa kärsiville suuri halaus.

KILLA ja JOUHI; mulla oli eka oire nuha. Siis luulin että se on samaa allergiaa kuin silmien kutina, ihmettelin vaan kun aiemmin ei ole ollut nuhaa - ainoostaan silmät on kutissu ja välillä tirskuttanu.

Yhä vain hormoni-nuha vaivaa, siskollani se vaivasi koko raskauden ajan, että kiva loppuaika odoteltavissa. Tsemppiä molemmille - toivottavasti se tärppää!

Ultra kuulumisia, eilen oli siis eka ultra, löytyi sekä pieni elämänalku sykkeineen, että ikävämpi munasarjakysta (mä AINA kuvittelin ettei niitä nyt NÄIN nuorelle tule...niinpä niin), se kysta on aiheuttanut sitten kierto kierrolta pahenevia kuukautis - ja ovulaatiokipuja, sekä viimeaikojen järkyttävät yölliset kipukohtaukset. TOhtori ei kyllä sanonut tuon olevan raskauden kannalta vaarallinen, mutta tarkkailuun laittoi kuitenkin. 3vkon kuluttua sitten uusi ultra (pääseepähän katsomaan pikkuista useammin *hih). Toivottavasti kysta ei ala kasvaa, vaan surkastuu pois, muuten joudun kärsimään kivuista koko raskauden ajan, ja se leikataan kenties sitten synnytyksen jälkeen - noh, kuitenkin - suurinosa kystista häviää muutamassa kuukaudessa itsekseen, joten ei auta kuin toivoa parasta!

Tohtori vielä kertoili että tuo 11kk:n yrityskin voi osaltaan johtua kystasta, mikäli se on siellä pidempään jo ollut, niin voipi vaikeuttaa raskautumista, siksi hän sanoikin että olisi PITÄNYT käydä tutkituttamassa ultralla munasarjat jo puolen vuoden yrityksen jälkeen - siinä kuulema selviää paljon. Höh, no, en minä moista tiennyt.

Näin kuitenkin täällä, ultra arvio raskausviikoistakin laski kuin lehmän häntä, kuvittelin että tää viikko olis ollut jo rv7 mutta paskat (anteeks), ollaankin vasta jossain rv5+? menossa, eli vaikka ovistikku näyttikin plussan juhannuksen tienoissa, niin todellisuudessa ovis on ollut myöhemmin, siksi ne haamutkin vahvistui NIIIIN hitaasti.

Kuitenkin, kaikki mulla ja tiitiäisellä on kunnossa - ja kystalla ei ole nyt lupaa kiukutella tai mä suutun (piste)

Tappert ja tiitiäinen rv5+jotain

Vierailija
12/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen en ehtinyt tänne palstailemaan laisinkaan, joten palaan nyt vähän vanhoihinkin juttuihin. Olihan siellä niitä positiivisiakin juttuja :). Päätin yrittää leikkiä vähän väreillä, katsotaan onnistuuko se tältä bittinikkarilta.

[color=00C5CD]miauuu[/color]:Onnea aivan hirmuisesti! Kyllähän se plussa saattaa haamuna piilotella pitkäänkin. Näin ovat viisaammat kertoneet. Omia kokemuksia kun ei vielä ole. :( Mutta puhaltele sinäkin niitä plussahönkäyksiä tänne päin, niin eiköhän meistä ainakin joku mukaasi lähde.

[color=00C5CD]greetas[/color]: Tervetuloa enskajoukkueeseen!

Äläkä suotta odottele pitkään kierto-ongelmien kanssa. Lääkäreiltä kun löytyy apua moneen vaivaan. Itse marssin lääkärille kesän alussa kp 48 ja sain hormoninappuloita kiertoa tasoittamaan.

[color=00C5CD]Brooke[/color]: Toivottavasti tuo lakanoiden pöllyttely tuo mukavan tuloksen parin viikon päästä. bd

[color=00C5CD]Oon@[/color]: Jospa se täti sitten kuitenkin kääntyisi eikä tulisi laisinkaan... Toivotaan parasta! Sitä aina silloin tällöin miettii, että tuntuukohan se erilaiselta jos joskus onnistuu plussaamaan. Toiset sanoo, että sen vaan tuntee ja toiset taas nimenomaan sanoo sitä, ettei tunnu miltään ihmeelliseltä. Onkohan niitä raskaustuntemuksia oikeasti edes olemassa?

[color=00C5CD]peipposka[/color]: Eiköhän tuo pupuilutahti päihitä kaikki ovisplussat mennen tullen! Pidetään peukkuja.

[color=00C5CD]jouhi[/color]: Älä anna sen negan liikaa masentaa. Kyllä se elämä vielä hymyilee, vaikka sitä onkin välillä vaikea uskoa. Nuhasta en osaa sanoa mitään. Yrityksen alkuvaiheessa löysin itseltäni aina uusia raskausoireita kuukausi toisensa perään, mutta nyt en niitä enää jaksa edes miettiä. Luultavasti nuhakin oli yksi niistä, mutta ei sekään sitä plussaa omalla kohdallani tarkoittanut. Toivottavasti sinulla tarkoittaisi!

[color=00C5CD]Killa, Naksu, Sikurisokeri, Ninca, Leenu ja kaikki muut piinailjat[/color]: bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbd!

[color=00C5CD]Kaikki mainitsematta jääneet enskat[/color]: Aurinkoista päivän jatkoa ja enkeleitä elämäänne! Yritetään yhdessä pysyä positiivisella mielellä, vaikka ikävyyksiäkin tulee väkisinkin joskus vastaan.

Jatketaan kuumeilua yhdessä! [color=FF6A6A][size=6]♥[/size][/color]

-desejo

Vierailija
13/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi pienestä olla päivä pelastettu!

[color=1874CD]Tappert[/color]: Kiva kun kävit kertomassa kuulumisia. Toivottavasti kaikki jatkuu hyvin ihan loppuun saakka. Nauti olostasi ja elämästäs ja kasvattele masua stressaamatta! [color=EE1289][size=6]♥[/size][/color]

-desejo, hymy korvissa

Vierailija
14/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kannustuksesta! Joo kyllä mä nyt sen tädin ottaisin kylään ihan kenen puolesta vaan, jotta joku muu saisi tällä kierrolla plussan. Mun plussahaaveet tällä kierrolla on ohi, kun eilinen testi näytti negaa. Oli testattava vielä varmuudne vuoksi ennenkuin aloitin terot.

Toivotaan joukkoon paljon plussasäteitä!!!!!

Vierailija
15/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussa onnea kaikille piinailijoille..

ON:kp 12/26-27 menossa. Joku kumma vaivaa.. Eilen ja tänään aamulla etova olo ja tuli oksennettuakin muutamaan otteeseen. Vatsa tuntuu kovalta ja viimeks ku täti kävi oli tosi kummallinen käynti.. Täytyy tästä hetkeks mennä huilaamaan.. Kauhea väsy ja on vapaa päivä.. Olen siivonnu koko talon lattiasta kattoon.. Palailen myöhemmin...

Aurinkoista päivänjatkoa kaikille! :)

Vierailija
16/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsis!

Vieläkö mukaan mahtuisi yksi esikoista yrittävä? :)

Jos jotain itsestäni sitten kertoisin. Ekaa kiertoa viedään ja tänään kp 27/36-38. Kiero on aikas pitkä, mutta nykyään jo säännöllinen. Olen vielä vähän pihalla siitä, että pitäisikö tosta pitkästä kierrosta jotenkin huolestua ja pitäisikö sitä jo heti alkuun tutkia? Lopetin pillerit vuosi sitten erinäisten vatsavaivojen vuoksi (jotka onneksi loppuivat heti pillereiden lopetuksen jälkeen!). Tarkoituksena oli myös samalla aloittaa esikoisen yritys. Hääsuunnitelmat tälle kesälle kuitenkin siirsivät yritystä ja nyt rouviintuneena päästään vasta tositoimiin.

Kierto oli pillereiden lopettamisen jälkeen todella sekaisin (väli oli parista viikosta pariin kuukauteen), mutta tasoittui noin puolen vuoden jälkeen. Nyt on menty jo pidempään tolla 36-38 päivän kierrolla.

Meistä voisin kertoa sen, että Tampereen suunnalta ollaan ja itse olen 23v ja mies on 27v. Päätoimisesti opiskelen, mutta syksyn aikana olis tarkoitus valmistua ja hakea jo samalla töitä.

Hyvää viikon alkua ja plussasäteitä kaikille!

- Lyylis

Vierailija
17/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... hei pitkästä aikaa. Niinu tässä, viimeksi keväällä kirjoittelin. Kertokaas mulle (klassinen tilanne). Kp nyt 36, ovis löytyi testillä kp 12, eli siitä on jo yli 3 viikkoa aikaa. Menkkoja ei kuulu. Testailin vähän väliä mammaks-testeillä, viimeksi pe nega. No, eilen tein Aconin 10-testin johon tuli heti tosi haalea viiva. Tummui sitten vähän selvemmäksi kun testiaika oli mennyt umpeen ja siinä törröttää vieläkin. Lähinnä muistuttaa harmaata viivanpaikkaa. Onko siinä sellasta? Aiemmin en ole sellasta missään testissä nähnyt. No, ostin sitten apteekista paniikissa kaksi muuta testiä kun ei Aconeita ollut (apteekin oma ja joku ihme uusi testi jonka pitäs olla herkkä, 12IU/ml näyttävä) Kummastakin puhdas nega aamupissasta. Tuo Aconin tulos tuli 2.5 h pidätetystä pissasta eilen illalla.

Mitä helevettiä, eikai siihen viivaa pitäs tulla jos en oo raskaana?

Ah... tuskanen olo.

Vierailija
18/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brooke: Toivottavasti onnaa! bdbdbdbd!

Oon@: Täti ei ole koskaan kivaa seuraa :/ Ja kuule ihmeessä hae noita rohtoja, eihän ne epäterveellisiä kuitenkaan ole, vaikkei ensisijassa raskautumista edesauttais!

Peipposka on palannut! :) Tuota jokapäivän taktiikkaa on ihan hyvä käyttää, se ahkeruus kun sattuu olemaan se suurin syy miksi niitä vauvoja tulee maailmaan :) peukutukset bdbdbd ja plussapölyä! Ja kyllä, mä täällä töissä joka aamu kuuden jälkeen jo hillun, että on aikaa herättää pino,ellei joku yökyöpeli sitä ole jo tehnyt. Kiitos peukutuksista!:)

Jouhi: Pahoittelut negasta, vaan jospa oli aivan liian aikaista ja muutaman päivän päästä tulos olisi jo jotain muuta ;) Ja tuo nuha, niin kuin Tappert kertoi, voi olla juuri siitä :) bd!

Meriheppa kun kertoi wordissa kirjoittavansa. Noh, nyt meikäläinenkin kirjottaa niin. Ennen kun on aina tullut avattua toinen palsta-ikkuna¿ näin on helpompi.

Tappert: Kiva kuulla että siellä on kaikki hyvin masuasukin kohdalla! Toivottavasti se kystakin kuihtuu pois, ettei tarvis leikkauttaa. Mä olen muutenkin aktiivisesti vaklaillut o-puolella ja seurannut mm. enskojen elämää siellä päin :) Aika omituinen että tikuttelusta huolimatta ovis ollut joskus paljon myöhemmin ja näin ollen viikot vasta noin vähissä¿ei ihme että siinä varhauisultrassa ei mitään päältä ultratessa näkynyt viikolla 5¿Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia edelleen sinne!

Desejo värittää, kiva (osaisinpa minäkin)! :)

Miina, älä lannistu! Kuka nyt oikeasti haluaisi, että täti tulisi kylään. Pysyisi mieluummin poissa sieltäkin ja tulisi mieluummin niitä plussauutisia vielä :)

Trixie, tädin viime käynti olikin sitä pientä alkuraskauden tuhruttelua ja nyt sulla sitä kuuluisaa pahoivointia ;) (villi arvaus) Voi koita silti parantua *jaksuhali*. Laattataudissa olin juuri taannoin joten muistan miten se vie energian¿

Lyylis, tervetuloa tervetuloa vain! Kyllä tänne enskajengiin mahtuu, eikun pöpöttämään vauva-juttuja vain mukaan! Sullahan on piina-ajatkin lähestymässä¿ peukut pystyyn bdbdbdbd! Onnea rouviintumisen johdosta vielä, meikätyttö vasta odottele sitä kosintaa :)

Niin, tulipa mieleeni, että missäs luuraa edda? *kukkuu* :)

Tässä väli-ajan tervehdykset, luultavasti vielä myöhemmin tulen tänne viemään palstatilaa.

MUISTAKAA OTTAA KUUMEILU RENNOSTI, ENSKA-RAKKAAT! Paljon plussapölyä kaaaaikille ensikoille!+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ps. Niinu, meikä ei ainakaan osaa auttaa, anteeksi! Minä kun päräytin negan acon10:llä niin mtn viivanpaikkaa tai muutakaan siinä EI ollut, että toi haalea viiva, jonka ensin sain niin tulkitsisin sen plussaksi ja muut testit ei varmaan olleet niin herkkiä... Odota rauhassa (helpomi sanoa...) ja testaa vaikka ylihuomenna jos ei tätiä kuulu... :) bd!

Vierailija
19/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kaikille siitä, että otatte niin " avosylin" keskusteluun mukaan!

-lyylis-: olikohan se nimimerkki noin..:) noh, kuitenkin. Sinulla ja minulla on aika samanlaiset fiilikset! Täällä kp 23/28...eikä mitään oireiluja suuntaan eikä toiseen :(

Niin, muistan tosiaan ajan, jolloin minulla kuukautisia ei kuulunut 2 vuoteen. Silloin kävin lääkärillä aika tiuhaan, ehdottelivat, että aletaan pakastamaan alkioita. Hei haloo, kuka 18-vuotias alkaa pakastamaan alkioita??? lääkäri vielä kysyi tuolloin, että " onkos sulla valmiiksi katsottuna sopivaa isukki ehdokasta" ..joopa joo. Jos ei menkkoja kuulu 2 viikon kuluttua ja raskaustesti näyttää negaa, marssin gynelle. :) Noh, ehkä sitä vois odotella vähän pidempään...jotenkin vain tuntuu, että kun olen niin hiton monta vuotta odottanut tätä vauva-höpöttelyä, niin haluan toimia aika pikaisesti!

Oikein mukavaa viikkoa kaikille kuumeilijoille! Plussatuulia myös täältä päin kaikille!!

* greetas *

Vierailija
20/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä se kummallisuus piilee.. Ei kyllä ole oksennustautia.. Lähihoitajana tunnistaisin varmasti... :) Ja menee ohi kun on ollut ylhäällä jonkun aikaa.. hiukan etova olo jää.. Mutta paljon parempi kuin aamuisin..

En tiedä... Katsellaan... :)

Tsemppiä kaikille!!!

+++++++++++++ Ja ISOSTI PLUSSAONNEA!!+++++++