Miten päästä eroon ja mitä nämä on? Kysymys miehestä?
Mies valittaa kasvojen alueella olevista muutamista, sitkeistä valkoisista " talipilkuista" . tai näin niitä kutsuisin. en tiedä mitä ovat mutta erottuvat selkeästi pikkuisen koholleen ihosta. eivät suoranaisesti mitään finnejä - hänellä tosi kuiva ihokin. ovat miehen mukaan tosi rumia ja haluaa eroon niistä. mitä voisin tehdä? ne valkoiset joita joillakin ihmisillä on - mitä ne on?
Kommentit (3)
Hei
Miesten ihoon tulee epäpuhtauksia aivan kuten naistenkin, mutta miesten mielestä ei ole miehekästä putsata ja rasvata kasvojaan.
Nyt kun on joulu tulossa ja jos et ole vielä ostanut miehellesi lahjaa niin miten olisi kosmetologille lahjakortti.
Kosmetologeilla on nykyään miesten kasvohoito nimisiä hoitoja, niin ota miehellesi sellainen niin pääsee eroon näpyistä ja on rohkeampaa mennä miesten kasvohoitoon kuin naisten kasvohoitoon : )
Mutta jos ap haluat, niitä voi tosiaan käydä kosmetologilla (tai jopa lääkärillä, jos möykky noussut pahasti esim silmäluomeen, jolloin haittaa näköä) poistattamassa. Minä olen tehnyt itse mieheni näpyille niin, että olen työntänyt ohuenouhuen neulan näpyn " läpi" ja puristanut näppyä sen jälkeen ikään kuin finniä - valkoinen möykky on tullut pois. Mutta koska ainakin minun miehelleni näitä näppyjä nousee juuri silmien läheisyyteen, on toimenpiteessä oltava tosella varovainen - ihan silmän vieressä olevat näpyt olenkin jättänyt rauhaan, jottein mitään kävisi, vahingossakaan.
Avaavat pienellä neulalla ja puristavat pois.
Jonkinlainen ihohuokosen tukkeutuma tuo kai on, muistaakseni. Minulle kosmetologi sanoi, että puhdistusmaidon lisäksi pitäisi käyttää kasvovettä, jolloin noita ei tulisi niin helposti. Näin muistelisin.