Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talven laihduttajat! Avoin painonpudotusryhmä 17.12

17.12.2007 |

Kokeilenpa josko multa onnistuis pelinavaus tälle viikolle..! Joulu tulla rymistelee kamalaa vauhtia - järkyttävää että jo viikon päästä on aatto!

Mulla menee painonpudotusrintamalla ihan mukavasti kai. Lauantai oli tosi huono päivä, kävin yksissä joulumyyjäisissä herkuttelemassa enkä sitten oikein osannut lopettaa syömistä kotonakaan. Mutta lupasin itselleni että korvaisin asian syömällä sunnuntaina tavallista kevyemmin - mikä onnistui tosi kivasti. JA tätä pidän voittona - mulla kun käy järkyttävän helposti niin, että yksi huono päivä johtaa toiseen ja se kolmanteen ja niin edelleen...

Mutta nytpä tuolla jo pieni isäntä karjahtelee siihen malliin että täytyy lähteä ruokintapuuhiin ja jatkaa sitten siivouksilla. Mutta joku kyseli kevyttä piirakkaohjetta. Mulla on ollu pitkään kokeiltavien reseptien listalla tällainen ohje, nimeltään Kevyt kinkkupiirakka. Jos kokeilette ni kertokaahan oliko hyvää.

Pohja:

1 prk maitorahkaa

1 muna

4-5 dl hiivaleipäjauhoja

½ tl suolaa

Sekoita maitorahka ja muna. Lisää jauhot ja suola vähitellen. Taputtele piirasvuokaan.

Täyte:

150 g pilkottua (palvi)kinkkua

sipuli pilkkottuna

puolikas pienehkö kesäkurpitsa pilkottuna

paprika pilkottuna

100 g kevytjuustoraastetta

2 kananmunaa

2 dl maitoa

persiljaa

mausteita (mustapippuria, yrittisuolaa, pitsamaustetta..)

Kuullota kasviksia kevyesti öljytilkkasessa. Lisää kinkku sekä muut aineet. Sekoita tasaiseksi ja kaada pohjan päälle.

Piirakka paistetaan n. 30 min. 225 asteisessa uunissa.

Hyvää ja kevyttä joulunalusviikkoa kaikille!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on syöty, syöty ja syöty. Kuri löytyköön pyhien jälkeen. Viimeistään vuoden alusta. Tsemppiä kaikille ja mitä parhainta loppu vuotta! Jos huomisesta saisi tämän syöpöttely kierteen katkaistua? Vinkkejä? Argh...hemmetin herkut :)

Vierailija
22/30 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana 2 viikkoa töitä Lapissa turistijen ja porojen ja Husky koirin keskellä. Laihdutusta ei kerennyt ajattelemaan saati mitä ruokaa pisti suuhun. Pelolla astuin kotona vaa' alle ja kurkistin ja järkytus oli aika suuri!!! Se näytti 60.4Kg!!! Eli ennätys pieni, viimeksi taisi olla jotain 61.4?? Eli näinkin voi käydä... Laihtua voi siis joulu ' lomien' aikana. Nooh katotaan ens viikolla uudestaan kun on noi joulun suklaa lahjan popsittu naamaan ;)

Niihaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais Lapissa olla kuitenkin lumet jouluna? Mun paino on varmasti katossa kun maanantaina hyppään puntariin. Saa nähdä kehtaanko ees maanantaina hypätä, no viimestään keskiviikkona. :) Olo on turvonnut ja mies mokoma valitteli, että housut tippuu ja veti vyötä viimeseen reikään. Plaah...olen syönyt miehenkin eväät! :) Tsemppiä kaikille loppu vuoteen!

Vierailija
24/30 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittelen tämänkin viikon tulokset eli 83,8kg. Jouluplussaa tuli siis +1,2kg. Ja ei edes haittaa, kun kaikki lähteneet eivät tulleet takaisin. Oltiin 5 päivää täysihoitolomalla eli 3xseisovapöytä/pv. Aika hyvin suoriuduin, kun kotonakin ollessa tulee aina se +3kg joulunpyhinä ja nyt sitä tarjontaa oli sata kertaa enemmän kuin kotona. Liikuttua tuli siellä lomalla myös aika paljon. Eli tästä lähetään ihan hyvillä m ielin uuteen vuoteen.

Vierailija
25/30 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei ihme, oli liian hyvää ruokaa ja aina vaan lisää otta

eli 28.12.02 81.9kg olisko +1.1kg lisää tullu

en oo moksiskaa, nyt takas kotona niin ei täällä ole ees mitää herkkuja,

2 päivä alkaa taas kunnon kuuri, ja lenkkeilyt, jos tää flunssa paranee, taas tuli sellanen kylää

sikso tulee illala meille suomesta ja tuo meidän vanhemman lapsen kun halus jäädä mummolaan, niin tuo ne jotain hyvää uudeks vuodeks!

mutta ei silti ole kovin masis vaikka plussaa tullu.

miestä oon saanu lihotettua,,jeee, on niin laiha,luut van aina hakkaa.:)

mutta pituudedsta kun sitä kyseltii, mulla huimat 169cm

Vierailija
26/30 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TULOS oli +-0. Ihan uskomatonta. Eilen illallakin vielä vedin puolisen kiloa karkkia sortumien huipuksi! Nyt on luvassa kaksi keveämpää päivää...maanantaina juhlitaan ajattelematta kaloreita ja tiistaina palataan häntä koipien välissä ruotuun :) Hillitöntä Uutta Vuotta 2008 kaikille! Ensi vuonna ollaan sitten kaikki tavoitteissamme, eiks niin?!? JOO!!!

Vierailija
27/30 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on tuonut tullessaan 1,8 kg (ja tätä ei sitten merkata mihinkään, vaan laihdutus jatkuu siitä, mihin 17.12. jäin ja seuraava tulos ilmoitetaan 31.12. :-). Ja missä oli minun päättäväisyyteni varsinkin juustojen ja suklaan suhteen, missä? Samassa paikassa, missä on parittomat sukatkin...

Tänään kaivoin taas vihon esille ja laitoin ylös, mitä suuhuni tungen. Maanantaina saa illalla herkutella, mutta ensin aamulla hyppään puntariin ja ilmoitan nolostuttavat lukemat tänne. Sitten vaan koitan tehdä töitä, että saisin teille plussista kertoa. Mies minua lohdutti, että ole onnellinen muutamasta ennen joulua pudotetusta kilosta, sillä joka tapauksessa joulukilot olisivat tulleet rumentamaan painoani. Ei silti lohduta yhtään...

On tämä painon kanssa tasapainoilu helppoa...ja pah

turhautunut Möykky

Vierailija
28/30 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puntaripäivä taas tänään 30.12. ja paino 64,2 kg. Tasan +-0 muutosta viikon takaiseen. Aika hyvä saavutus kaiken pullan, kakun, piparin ja suklaan syönnin jälkeen ;) Aamulenkitkin jäivät " joululoman" jälkeen yhteen kertaan, kun flunssa iski. Täällä nyt niiskutan ja motivoin itseäni tempaisemaan vielä sen kuuden kilon pudotuksen. Pituudesta oli puhetta, olen 162 cm.

Vierailija
29/30 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin liittyä nyt uuden vuoden kunniaksi mukaan. Minulla myös tätä pudotettavaa olisi. Nyt painan 81kg ja tavoitteena olisi 68kg. Pituutta 168cm.

Takana 4 lasta ja ikääkin jo 37v, joten helppoa ei enää tämä painon tiputtaminen ole. Vielä 3:n jälkeen pääsin tuohon 66-68kg painoon, mutta nyt ei kilot lähde millään ja luovutan aina suht helpolla. Jospa tällainen ryhmätuki tepsisi paremmin, kuin yksin yrittäminen.

Vierailija
30/30 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on yhteinen tavoite laihtua (moni nyt joulun alla ja jälkimainingeissa hivenen lomilla laiharista :) Uusi Vuosi tulee kuitenkin ja uudet kujeet! Porukka ottanee joulun jäljiltä itseään niskasta kiinni ja tavoitteet saavutetaan ensi vuonna ;) Kaikki lupaa sen, eiks niin? Päivitykset kerran viikossa, uusi pino yleensä maanantaisin (nyt lomilla vähän jäänyt tuo päivittely...sekin korjaantuu tammikuussa). Kerran viikossa painon ilmoitus..päivän saa valita itse! Pääasia ettei siitä luisteta, ettei jäädä repsahduksien tielle :) Pinoissa saa höpistä kaikkea maan ja taivaan väliltä ja se on ihan suotavaakin. Ryhmä on nyt talvenlaihduttajat. Keväällä muuttunee keväänlaihduttajiksi...kesällä kesän etc. Niin kauan kun ryhmäläiset ovat tavoitteissaan! Tervetuloa siis porukkaan mukaan! Tsemppiä laihdutukseen ja uudesta vuodesta alkaen tässä ryhmässä alkaa armoton pepulle potkiminen ;) Tavoitteena hyvä mieli, jaksaminen, kesä, rannat, bikinit ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi