Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**KULTAINEN 60-luku viikko 51**

17.12.2007 |

Huomenta!

Täällä yksi yökukkuja aloittaa pinon, niin on sitten valmiina niille, jotka aamulla ovat pirteitä kuulumisia kertomaan..

Koitan nukahtaa uudelleen, olen ollut puoli kahdesta alkaen hereillä.

Oli muuten kivaa lukea Pietun ihanasta vauva-arjesta sekä Anin kuulumiset!

wemppa 38+2

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, tässä vaiheessa tulee vaan omaa napaa... Luulin jo aamuyöllä, että tänään pääsisi tositoimiin. Supistuksia tuli kipujen kanssa ja selkääkin särki tuttuun tapaan. Valvoin monta tuntia ja katselin jo kellosta miten tiuhaan niitä tulee... no, nukahdin siinä sitten jossain vaiheessa ja kun kahdeksalta heräsin, ei enää merkkejä mistään. Miten tää voi olla mahdollista, kun ei koskaan ennenkään... Vali vali, olen onnellinen kun vauva on tulossa, mutta kyllähän kaikki vauvan saaneet muistaa varmaan tän loppuajan olotilan. Odottelua ja odottelua. Eikä mulla vielä edes ole eräpäivä mennyt, osaan kyllä kuvitella miltä Peltiksestä tällä hetkellä tuntuu! Joten tsemppiä vaan sinnekin suunnalle!

Leviniasta oli kiva kuulla pitkän tauon jälkeen!!

wemppa 39+6

Vierailija
42/84 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudunpa minäkin pienen joulutauon jälkeen. Kuopus parhaillaan mahataudissa, jotenkin alavireinen oli tämä joulu kaikin puolin...

Voi ei ja Peltis ja Wemppa molemmat vielä kokonaisena! Toivottavasti alkaa pian jotain tapahtumaan että saadaan kilistellä uusien kultaisten kunniaksi.

Jos Senniina päivität tuota esittelyä. Ota mut pois plussanneista. Ahistaa vähän nähdä nimi siellä vielä. Jos joskus vielä onnistaisi ja saisi nimensä takas plussanneisiin vähän pidemmäksi aikaa.

Esittelyssäkin voisi päivittää:

Kolme poikaa; -91, -01, 04

Km:t -00, -03, -05, 2 x -07. Niin toivoisin, ettei tämä lista saisi enää jatkoa...

Kaikki nämä keskenmenot on kyllä vieneet paljon iloa mukanaan. Nyt tuntuu siltä että eihän plussa ole vielä mitään. Mikäs sitten on? Missä vaiheessa voisi antaa itselleen luvan iloita edes varovaisesti.

Anteeksi tämä alavireisyys. Keskimäärinhän meillä kultaisilla on ollut onni matkassa!

Enhän ole mitenkään ainoa, jolle nyt on käynyt välillä onnettomasti. Nyt olo on vain omassa navassa aika down. Ehkä tää tästä vielä iloksi muuttuu.

-minea-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=FF3030]Ani67 minä -67, samoin ukko (tyttö 03/05 on hänen, esikoinen 05/94 ekasta liitostani), asuinpaikka Varsinaissuomi, mies yrittäjä minä kotona, ei koiruuksia ei kissuuksia

Pietu-65 eli 41 juuri täytin, mies kaksi vuotta vanhempi, kaksi tyttöä, 97 ja 99 syntyneet ja kolmatta kovasti toivotaan, yksi km maalis-huhtikuun vaihteessa. Yritystä syyskuusta-05, haaveissa ollut minulla paljon kauemmin. Asun etelä-savon alueella

Emmi ja 37v, ja mieheni täyttää loppukesästä 37v. Vauvaa olemme yrittäneet elokuusta 2004, ja olemme onnistuneet 3km verran :-( Olemme NKL-jonossa

Sonjaemma vm -67, mies samanikäinen, Espoo, yksi koira, esikoista kuumeiltu 2 vuotta, hoidoissa. Takana 4 inseminaatiota ja 1 ivf josta plussa ja km rv 13, 2.ivf nega ja 3. ivf plussaa.

Trattis vm -65, mies muutaman vuoden vanhempi. Ei lapsia, koiria kaksi. Yritystä takana liian monta vuotta, kaksi keskenmenoa.

Senniina -68, mies -74. Mulla yksi clomilapsi ed.liitosta -99, miehellä ennestään 2 lasta. Ekaa yhteistä toivottiin 9/05 alkaen ja 1-5/06 clomit+pregnyl. Hoitoihin 8/06. Eka inssi tehtiin 10/06 ja tyttö syntyi 6/07. Ehkäpä kerran vielä;-)

vm69 Minä olen 37 ja mies 41. Meillä kolme tyttöä, tänä vuonna 8, 7 ja 3v. Neljäs tyttö syntyi maaliskuussa 06 raskausviikolla 20+5, eikä siis ole kanssamme... vaan enkelinä pilvenreunalla. Km 11/06 ja 3/07. Asustamme Uudellamaalla.

Levinia ' 69; mies ´66

lapsia ennestaan nelja tyttoa 15/11/8/4-vuotiaita tana vuonna. Yritysta helmikuusta 06, pieni tm maaliskuussa, km 06/06 rv8, km 10/06. Viides tyttö syntyi 9/07

Teti olen 37 kohta ja mies pari vuotta vanhempi. Ei ole lapsia ennestään ja yritystä takana 11kk eli ollaan vasta alussa tässä yrittämisessä. Täällä savossa asustelen.

mami_69 Lapsi tervetullut 03/04, hoitoon lähdetty 01/05 ensin inssejä luonnolliseen kiertoon, sitten clomien kanssa. 01/06 Ivf/icsi saatiin 13 munasolua, joista 11 hedelmöittyi. Kokeiltiin kummallakin tavalla hedelmöitystä ivf/icsi, molemmat onnistui. Passit sitten 05/06 ja 06/06 nyt pakastin on tyhjä. Ja me siirrymme kunnalliselle puolelle hoitoon.

Pinkerton

Meillä on kolme lasta; kaksi leikki-ikäistä ja pieni vauva. Me olemme nyt vasta tässä pikkuvauva-vaiheessa, kun tapasimme toisemme ei-niin-nuorena ja lapsettomuuskamppailujakin on käyty. Ikää meillä on hiukan alle 40 toistaiseksi vielä ;)

Isotikru: olen vm-69, mies kahta vuotta vanhempi

Asutaan pääkaupunkiseudulla, molemmat on työelämässä ja lapsiakin on 4, poika 13-v, tytär 10-v sekä kaksostytöt 6-v. Tuulimuna 10/06.

Ankkis Täytän ensi kuussa 38 ja mies on saman ikäinen. Lapsia on kaksi, 12-vuotias tyttö ja nykyisen miehen kanssa 2-vuotias poika. Vielä yksi olisi kiva saada jonon jatkoksi ja pikkuveljelle kaveriksi.

Hyrysysy Olen pienen -03-tammikuussa IVF-hoidon tuloksena syntyneen pikkuprinsessan äiti,jolla ikää on 3-viikon päästä 39v.

Maiti, 39 v, mies 32 v., ei lapsia ennestään. Yritystä 1,5 vuotta, selittämätön lapsettomuus. Hoidoissa.

syystoive, 39 v. mies 40, 5 lsta, 6. päättyi km 11/06. Asumme uusimaalla.

Kaoma, 38v., mies 34v. 3. hoitorupeama lakaa alkuvuodesta -07. Kaksi keskenmenoa ja kaksi kohdunulkopuolista raskautta.

Lintupien, vm67. Kaksi lasta, edelliset tulleet miltei heti yrittämään alkoittaessa, uusi toivottu odotuttaa itseään.

Minea68, mies -75 Keski-Suomesta. Kolme poikaa, -91, -01, -04

Km:t -00, -03, -05, 2 x -07.

Valdevina, ollaan molemmat 4-kymppisiä, meillä on kaksi teini-ikäistä nuorta. Tuulimunia 04/05, 07/05 ja km 06/06 nyt onnellisesti raskautunut.

Angeliq1 -68 vuosimallia, yhden lapsen (-01) mamma. Avoliitossa ja mies on nuorempi. Asun alle 50 000 asukkaan kaupungissa, jonne muutin viitisen vuotta sitten.

Riina67 hakeutumassa siunattuun olotilaan. 3 lasta, keskenmenojakin ollut.

Peltimetsuri

Olen 37-vuotias, mieheni hieman vanhempi. Entuudestaan kaksi lasta, 4 v ja 7 v. Pääkaupunkiseudulla asustellaan.

Ullrike

Minä ja mies molemmat -64. Luomuna syntyneet pojat 06/03 ja 11/04.

Pippuri04

39 v, mies 8 vuotta vanhempi, lapsettomuus taustaa ja silti saatu kaksi ihanaa lasta hoidolla (2v ja 5v) ja nyt kolmosta kuumeillaan.

äitivelho

Täytin juuri 38. 2 biologista lasta on jo. Vauvakuumetta yritetty hillitä jo 3 vuotta.

hobe69

Olen -69 ja mies -73. Yksi poika, vm-06. Muita raskauksia tuulimuna 11/04, ja pikkuisen alkion menetys 05/07.

Walo

Helmi-ina

Plussanneet 60-lukulaiset:

Teti la 20.2.07, poika syntyi .2.07

Emmi la 25.3.07, tyttö syntyi 4.4.07

Tale68

Pinkerton, tyttö syntyi 16.5.07

Mutkala-65, tyttö syntyi 21.5.07

Panjo

Sonjaemma 11.6.07, poika syntyi 13.6.07

Senniina 27.6.07, tyttö syntyi 19.6.07

Valdevina 21.7.07, poika syntyi 15.7.07

niisku65

Yllätysäiti

Levinia 15.9.07 , tyttö syntyi 10.9.07

syystoive 16.9.07

Pietu 13.11.07, " pullapoika"

Isotikru 22.11.07, poika syntyi

Peltimetsuri 21.12.07

Wemppa 29.12.07

Ankkis

Äitiwelho

Vierailija
44/84 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut aikaiseksi kirjoitella moneen päivään. Joulut oli ja meni reissussa siskon luona. Minean uutiset veivät kyllä mielen matalaksi ja yhdyn niihin kaikkiin kauniisiin sanoihin, joita kultaiset ovat lausuneet. Halauksia. Ja anteeksi, etten huomannut poistaa sinua plussanneista.

Tiinukin sitten on innostunut liikkumaan oikein urakalla:-) Niinhän siinä taitaa usein käydä, että moni asia nytkähtää eteenpäin sitten oikein urakalla. Hampaita ja sanojakin, ihanaa!! Meral pääasiassa röhnöttää paikoillaan, mutta pakittaa välillä itsensä milloin mihinkin ahdinkoon..

Istanbulin hinnoista en tiedä, täytyy kysellä ukolta.

Jokohan kohta poksahduksia alkais kuulua? Peukutuksia ja supparisäteitä!! Itellä jäi ne kuuluisat kaksi vikaa viikkoa kokematta, kun neiti päätti tulla puskasta. Tarkoittaen sekä yllätystä, että " puskaa" . Jäi meinaan wempan kommentti ranskalaisista leteistä mieleen;-)

Kesäheinien yhteisöön pätkähti tänään yksi plussauutinen, siitä olen tässä iloinnut. Ehkä minäkin vielä joskus pääsen tikkuun pissimään;-)

Vierailija
45/84 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainakin lahjojen määrän perusteella kaikki ollaan oltu kamalan kilttejä.

Mulla on keväällä edessä suunniteltu sektio, joten säästyn minäkin Wempan ja Peltiksen lopunajan kärvistelyiltä. Mutta eipä se leikkaushaavakaan niin innostava ajatus ole. Ehkäpä Wemppa ensi yönä sitten tapahtuu oikeasti kun viime yönä kerran jo lupaili.

Peltis, onko sun edelliset menneet paljon yliaikaiseksi? Mulla pikkumiehen kanssa vasta 10pv yliaikaiskontrollironkinnan jälkeen alkoi öisin supistella kipeästi ja siitä vasta kolmantena yönä supistukset kestivät koko yön ja olivat säännöllisiä.

Vierailija
46/84 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senniina: Mä just vetäsin peilin kanssa ne ranskalaiset ja panin punaset nauhat päihin. On sitten pikkuisella juhlava olo kun ulostautuu...

Oikeesti, vitsit on vähissä kun ukko vaan suunnittelee varpajaisia, eikä synnytyksestä ole tietoakaan...

wemppa

Vierailija
47/84 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain wempalta tänä aamuna klo 5.30 aikaan tekstarin " Nyt tuli lähtö" . Tulin laittamaan viestiä tännekin, jotta pääsette jännäilemään kumpi sieltä tulee. ;)

katri72

Vierailija
48/84 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestintuojalle ja Wemppa tsemppia ja puhkumisia seka helppoa synnytysta toivotellen!!!

-levinia-

Vierailija
49/84 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taitaa olla Wempallakin jo käärö kainalossa kun aamulla varhain on lähtenyt.

Meillä tikrunpentu köllöttää sitterissä ja isoinsisko makoilee sohvalla vieressä ja viihdyttää pikkuherraa. Käninää kuuluu joten kohta tarvitaan äitiäkin mutta jospa hetken saisin kirjottaa?

Eilen käytiin Ikeasta ostamassa sänky kun edellinen oli 140cm ja kävi ahtaaksi kun pikkuherra vieressä konöttää ja isukki sai useimpinäöinä häädön..

no niin nyt on mentävä herra suuttui...

palaamisiin !

Isotee+ tikrunpentu huomenna 4 vkoa

Vierailija
50/84 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wemppa kertokoon sitten joskus itse tarkemmin kun taas koneelle pääsee ja ehtii.

katri72

Vierailija
51/84 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisi Wempalla olla, ne vauvan liikkeet tai hiljentyminen :) Toivottavasti synnytys on mennyt hyvin ja äiti ja (meinasin laittaa poika!?!) vauva voivat hyvin.

Ankkis kerran laittoi LAnsa, jotta sen voisi esittelyihin laittaa, mutta se jäi ainakin minulta tekemättä. Sorry.

Mulla taitaa olla post-traumaattinen stressireaktio -> maha sekaisin ja löysänä joulun jälkeen *huokaus ja trööt* Mentävä, lapset tarttee äitiä.

Vierailija
52/84 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin samaan aikaan viestintuojan kanssa koneella. Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin ja synnytys sujuu mallikkaasti ja kaikki voivat hyvin.

Vierailija
53/84 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä ei ole Wempalla tai Peltiksellä kääröä kainalossa, kai?

No toivottavasti pian! Lisää kuulumisia odotellaan.

Meidän pikkumiehen eka hammas on puhjennut. Kyllä sitä muutama yö on öhryttykkin ja vähän on lämpöäkin ollut. Lisäksi vielä nuha ja yskäkin on kiusannut. Nyt kun hammas puhkesi niin nuha ja yskä helpotti, ehkä sitä saa ensi yönä taas nukkua kunnolla ja pojallekin alkaisi taas maito ja ruoka maittaa. Yskäkohtaukset oli aina pahimmillaan kun imetti, lämmin maito taisi saada liman liikkeelle.

Tämä vuosi on lopuillaan ja paljon siihen mahtuukin niin iloa kuin suruakin! Listaa katselin ja listan ensimmäinen kultainen vauva täyttää kohta vuoden!

Ja pikku Tiinuska lähti jo liikkeelle. Siinä sitä on teillä sutinaa kun söpöläinen painaa menemään. Äläkä Emmi-kulta huoli vatsamakkarasta, aika monella äidillä on sellainen.

Kiva oli taas pitkästä aikaa Leviniastakin kuulla! On sulla ollut ja urakka, rempat, muutot, synnytys ja kaikki muu - ihmettelen vaan miten olet kaiken jaksanut. Kauhulla ajattelinkin jos pitäisi muuttaa...

Senniina, ei meilläkään vielä liikuta edes taaksepäin. Ukkokulta tuossa jo " moitti" minua, ettei poika opi/halua oppiakaan liikkumaan kun äiskä pitää aina sylissä ja kantelee. Itse olen kyllä tyytyväinen kun ei ole vielä kovasti menossa, kahden sähikäisen jälkeen on ihanaa kun on rauhallisempi lapsi.

Pitää vielä tulla kurkkimaan josko kohta olisi uusia uutisia!

-valtsu-

Vierailija
54/84 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan kaivattu uutinen tulee tässä eli Wempalta tuli viestiä.

POIKA SYNTYI KLO 19.44. MITAT 3190g JA 51.5cm.

Paljon onnea Wempalle ja perheelle pikku prinssistä!!

katri72

Vierailija
55/84 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea onnea onnea ' miljoonasti ja triljoonasti' wempalle, pojalle ja koko perheelle. Minkä menit wemppa tekemäänkään, pienen ihanaisen pojan !!! Siellä taitaa onni ja ilo olla tällä hetkellä rajaton, mutta samoin on täällä, iloitsen vauvastanne, ja oma hiljentynyt ' vauvakuume' sai taas vettä myllyynsä :-))

Onnea vielä kertaalleen !!! Nyt sinusta tuli pienen pojan äiti :-)) Aaaahhh ihanaa, ihan liikutun täällä, joten parasta lopettaa tähän.

Tulehan pian kertoilemaan synnytyksestä, vauvasta ja kaikesta ..

t. emmi

Vierailija
56/84 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon Onnea pikku-prinssistä koko perheelle !!

Mä olen koko päivän ajatellut sinua ja nyt kun tulin saunasta sain lukea ilo-uutisia ! Ihan itkettämään alkoi tuo mahtava uutinen !!

Nyt saat katselle raketteja sairaalan ikkunasta pikkuprinssi kainalossa.

Isukki ja isot siskot ovat varmaan onnesta myös ihan sekaisin !!

Vielä kerran lämmin onnittelurutistus !!

Meillä pikkuherran kanssa oltiin eilen taas painokontrollissa neuvolassa ja nyt on saavutettu syntymäpaino mutta painonnousu edelleen hidasta ja nyt annettiin neuvoksi antaa syötön päälle tuttipullosta lisämaitoa (

tuttelia tai lypsettyä rintamaitoa) ja tänään sitten päivällä annoin 50 ml korviketta ja illalla taas toiset 50 ml lypsettyä äidinmaitoa ja kuinkas ollakkaan nyt iltasella pulautti melkein kaiken joten näköjään lisämaidon tarvetta ei taida olla..

Tikrunpentu on hyvin tyytyväinen ja rauhallinen vauva joka ärähtää vasta kun nälkä tai märkä vaippa ja joskus iltatankkauksilla on tullut mahanpuruja jotka helpottaneet kun on masua hieroskeltu ja isukki pitänyt poikaa olkapäätään vasten ja kävellen vähän samalla taputtaen takapuolesta !!

Nyt täytyy kehua että kun on kakannut joka päivä ei ole masukipua sillälailla iltasella ollut ja äitikään ei ole enään jouluruokia syönyt !!

Nyt pikkuherra köllöttää isukin sylissä ja kohta varmaan heräilee tisuttelemaan...voi että mä olen niin onnellinen Wempan puolesta!!

Nyt menen keittämään nuo pullot ja tutit...

Ciao !!

Isotee+tikrunpentu

Vierailija
57/84 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 Onnittelut sinulle, miehellesi ja tytöille pikkumiehestä!

Onpa mahtavaa, ihan kyyneleet nousee silmiin kun ajattelen sinua siellä pikku-ukko kainalossa! Kaikkien niiden surullisten kokemusten jälkeen olette onnenne ansainneet ja voi sitä onnellista pientä poikaa, niin rakastavaan perheeseen sai syntyä!!!

-valtsu-

Vierailija
58/84 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea onnea! Kyyneleet silmissä tässä kirjoitan, olen niin onnellinen teidän puolesta! Halaus äiteelle ja pikkumiehelle. Nauttikaa nyt kun viimein pääsette toisenne näkemään ja tutustuminen alkaa.

-minea-

Vierailija
59/84 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Ilon itku tuli täälläkin! Tuhannesti onnea pienestä prinssistä koko perheelle ja erityisonnittelurutistus sinulle Wemppaseni! Voi miten onnellinen olen puolestasi! Suukko pienelle nukkaposkelle, nauttikaa!

walo

Vierailija
60/84 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti sanomani, että pojan syntymä sai myös minulla vedet nousemaan silmiin. Wempalle ja koko perheelle tuhannesti onnea pienen pojan syntymän johdosta! Sanoit, että isäntä sekoo sukkiinsa, jos poika tulee.. no sekosiko? ;)

Kaikki kultaiset, myöskin hopeisemmatkin ;), ovat käärönsä ' ansainneet' (onpas jotenkin tyhmä verbi tähän asiayhteyteen, höh), mutta kyllä Wempalle ja pienelle pojalle liputan ihan sata lasissa!! Kaikkien vastoinkäymisten jälkeen teille jos kenelle suon tämän onnen.

Minealle erityisvilkutukset. Toivon sinulle ensi vuonna syliin täydennystä :))

Hyvää Uuutta Vuotta kaikille teille !!

Palailen ensi vuoden puolella ;)

ANI