Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**KULTAINEN 60-luku viikko 51**

17.12.2007 |

Huomenta!

Täällä yksi yökukkuja aloittaa pinon, niin on sitten valmiina niille, jotka aamulla ovat pirteitä kuulumisia kertomaan..

Koitan nukahtaa uudelleen, olen ollut puoli kahdesta alkaen hereillä.

Oli muuten kivaa lukea Pietun ihanasta vauva-arjesta sekä Anin kuulumiset!

wemppa 38+2

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minealle vielä kerran jaksamisia ja et todellakaan ole liian vanha näihin vauvapuuhiin (sanoo 39-v. esikoisensa synnyttänyt...).

Nyt on lahjat ja muut tarvittavat vermeet hankittu, anopin luona käyty jouluaterialla ja kukat vaihdettu, lahjat paketoin äsken ja nyt fiilistelen tässä kylmä olut lasissa teille kultaisille siskoille hyvän joulun toivotukset. Lähdemme sunnuntaina minun kotikulmille joulun viettoon, vietellään nyt vuorovuosin joulua minun tai miehen vanhempien luona. Tai siis kun ollaan miehen vanhempien luona niin kotona yövytään kun ovat sen verran lähellä.

Huomenna vielä glögille ystävien luokse ja sitten sunnuntaiaamuna nokka kohti pohjoista.

Oikein lämpöiset joulun toivotukset kaikille ja vauvautuville erityisesti toivotaan ihania pikkutonttuja!

Vierailija
22/84 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. kovasti vaan ollut puuhaa ja väsymyskin vaivaa. En ehdi/jaksa normaaliin terrorisointi-tapaani palstautua.

Jospa vaikka jo toivottelisin jo kaikille HYVÄÄ JOULUA, kun yhtään ei tiedä milloin se lähtö sitten kuitenkin koittaa, ja koneellakaan ei varmaan tule kovin paljon oltua.

wemppa rv39.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottelenpa minäkin kaikille pienen nyytin pyörittelijöille ensimmäistä yhteistä suloista Joulua. Vatsojensa kanssa vyöryville viimeisiä ainutlaatuisia vauvamasuhetkiä kremppoineen väsyineen päivineen!

Rauhaisaa Joulunaikaa siis kaikille rakkaat kultaiset ja perheenjäsenet, pienet ja isommat.

Pienokaisesta haaveileville. Kärsivällisyyttä, toivoa, voimia ja onnea!

-minea-

Vierailija
24/84 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottelen minäkin teille jo hyvissä ajoin Hyvää Joulun aikaa. Erityistoivotus teille,joilla oma pikku tonttu on kotona ensimmäistä kertaa.

Levinia,ihana oli lukea sinusta ja että arki on vienyt mennessään.

Meillä pullan kanssa aki sujuu hyvin. Poika nukahtaa yöunille 8-9 välillä illalla ja syö 2 kertaa(1 ja 4-5 aikaan) ja herää sitten n.7 aikaan. On hereillä pari tuntia ja nukahtaa pikku-unille(n.1h) ja pitemmät unet nukkuu iltapäivällä ja yhdet pienet vielä ennen yötankkausta joten ei voi valittaa. Rinnat syö ensiksi ja lisämaidon pullosta. Painoa on nyt 4740g ja 55 cm joten reilu kilo tullut lähtöön(3510g) painoa.

Nytkin ollaan samalla pullossa kiinni joten hankalaa yksikätisenä kirjoittaa.

Palataan pyhien jälkeen paremalla aikaa uudelleen. Wempalle ja peltikselle mukavia supistuksia lahjojen aukaisun lomassa...

-pietu ja pulla-

Vierailija
25/84 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun rauhaa, riemua ja iloa

toivotamme tuhansia kiloja!

Uuden vuoden onni ja kujeet

kohdallanne olkoon hulppeet!

" From all of us to all of You, we wish you very Merry Christmas and a Happy New Year!!"

Vierailija
26/84 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kun olisinkin ollut tässä vauvanhakureissulla. Mutta ei. Eilen oltiin miehen kanssa viime hetken jouluostoksilla Jumbossa, ja välillä tuntui siltä, että vauva putoaa jalkojen välistä sinne ostoskeskuksen lattialle... =/ Supistelee, ja sitten taas ei. *tuttaa koko ajan, joten perhe saa kärsiä " ihanasta" äidistä, joka tosiaan on joulumielellä. Varmaan olen täällä vielä uuden vuoden jälkeenkin valittamassa olotilaani. Wemppa - olen ihan varma, että sinä ehdit meistä kahdesta synnyttää ensimmäisenä. Voi plääh ja plääh.

No, ei ollut tarkoitus pilata joulumieltä keneltäkään tällä valituksella. Tarkoituksena oli toivotella teille kaikille ihanaa joulun aikaa! Minealle erityisterkut täältä; olet kyllä ihmepakkaus, kun nyt jo kirjoitat tänne niin positiivisia viestejä.

Turvonnut Peltis 40+2

Vierailija
27/84 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ja heidän a) haaveilleen tulevasta vauvasta, b) masuasukeille, jotka toivottavasti pian näkevät päivänvalon ja c) ensimmäistä Jouluaan viettäville aarteille :)

Keli saisi, ainakin täällä lounaassa, olla hieman Jouluisempi (lue: LUNTA), mutta kyllä se Joulumieli viimeistään huomenna tulee aattohartauden, joulusaunan, jouluruuan ja sen tärkeimmän, Joulupukin vierailun aikana :)

Pikkulikka ei ole koskaan nähnyt Joulupukkia ' livenä' (kuin onkin päässyt sen välttämään), joten huomenna ilme voi olla videokameraamisen arvoinen :))

Nyt riisipuurolle ja tuoreelle pullalla :) Joku on ollut reipas ;))

HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE TEILLE JA IHA-NAISTA UUTTA VUOTTA!!

ANI

Vierailija
28/84 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On riittänyt touhua koko päiväksi ja sen kyllä huomaa. Onneksi huomenna on rauha maassa ja me päästään peräti kahteen valmiseen joulupöytään syömään tai saa nyt nähdä miten käy meidän joulukyläilyjen kun pikkumiehellä oli tänään päivällä 39 astetta kuumetta, edellisestä kuumeesta onkin jo peräti kaksi viikkoa. Nyt tuo onneksi vaikuttaa jo paljon pirteämmältä.

Vierailija
29/84 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIKEIN RAUHAISAA JOULUA KAIKILLE KULTSUILLE !

Nauttikaa näistä joulun vapaapäivistä ja rakkaittenne seurasta !

Menen odottamaan josko joulupukki tulisi,, ja innolla odotan Wempan ja Peltiksen pikkutonttuja !

IsoTee+Tikrunpentu 3 vkoa

Vierailija
30/84 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ilmoittelen vaan, että mitään ei ole tapahtunut. Lapset oli viime yön mummolassa yökylässä ja illalla saunottiin miehen kanssa ja vähän siivoilinkin, Olisi varmaan pitänyt vielä sitä kolmatta ässääkin harrastaa, muttei jaksanut. Mentiin nukkumaan ennen klo 23 ja aamulla herättiin 8.40. En ollut koko yönä käynyt edes vessassa. Milloin olen viimeksi nukkunut noin hyvin - sitä en edes muista.

Vessassa käydessä aamulla tuli paperiin pyyhkiessä limaa, jossa oli vähän ruskeaa seassa... Onko se sitä limatulppaa? En muista aikaisemmista raskauksista tuollaista ollenkaan.

Mitäs Peltikselle kuuluu?

Taitaa muuten mennä väärään viikkoon tämä viesti, mutta en kyllä nyt ala uutta pinoa perustamaan... haitanneeko tuo mittään.

Ihanaa Tapaninpäivää kaikille. Ilman puolesta voisi luulla olevan vaikka lokakuu...

wemppa 39+4

Vierailija
31/84 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaiseen tulin lukemaan josko pikkutonttuja olisi jo tullut...Wemppa,kyllä sanoisin että se oli limatulppa. Minulla tuli n. yhden aikaan päivällä ja pulla syntyi illalla klo 22.33. Pidetään peukkuja että se on sitä itseään.

Me lähdetään aamulla ajamaan mökille joten vasta sunnuntaina pääsen lukemaan seuraavan kerran uutisia. Silloin varmaan jo uusia ihania kultaisia vauvoja on syntynyt.

Mukavaa loppuviikkoa kaikille. Sulatelkaahan kinkkuja...

-pietu ja pulla(huomenna 7 vko)

Vierailija
32/84 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pikaiseen kavin lukemassa...

Kun multa on melkein kolme kuukautta havinny ihan pakosta teitin jutut,tan meitin rempan takia, josta vihdoin ja viimein ollaan paasty kotiutumaan!

Viettakaa nyt rauhallinen valiviikko, etta uutena vuotena jakstte rillua!

t. levinia kera ' Allin' 3kk 16pv

Vierailija
33/84 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli taas aamusta isompi klöntti limaa...

Neuvolassa olin äsken ja kaikki ihan ok. Mutta jotenkin jäi sellainen ikävä fiilis, että liikkuukohan vauva tarpeeksi...

Mutta nyt pitää mennä.

wemppa 39+5

Vierailija
34/84 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti, Wemppa, on vauvalla vaan sellainen meditaatio synnytystä varten, jos on hiljaisempi. Lähtölaskenta? JKuu, ja limatulpaksi kanssa veikkaisin......

Meillä neitokaiset saivat paljon paketteja ja kyllä on leikitty.... ja tapeltu, " mun lelu, äitiii, XXXX otti multa kädestä, varas,varas, varas"

jep.

Vierailija
35/84 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa joulu on vaan kerran vuodessa ja se on nyt ohi !! Onhan se ihanaa aikaa mutta ihan mielelläni palaan arkeen !

Wemppa se on taatusti limatulppaa ja älä ole huolissasi vauvat ovat aikas hiljaa just ennenkuin alkaa tapahtua..tikrunpentukin vaan ihan verkkaisasti kääntelehti just sen viikonlopun kun sitten sunnuntaina syntyi ja mä olin ihan vauhko. Mä aina kokeilin varovasti tönäsemällä massua eri puolilta ja laiskastihan tuo vastaili mutta tiesin kaiken olevan ok ja edellisen yön ennen suurta koitosta nukuin kun tukki,, luonto piti huolen levosta kun sen jälkeen noi unet on ollet mitä sattuu !

Tikrunpentu vetäisi äsken tissin tyhjäksi ja nyt koisaa tuolla meidän sängyllä ja mamma istuu tukka pytyssä yöpaita päällä koneella ja kohta on puolpäivä, huh huh !

Kauppaan pitäis lähteä hakemaan ainaskin maitoa ja meillä tänään kuullema pitää olla jotain muuta kun jouluruokaa kun heillä on kuullema nälkä !! No ei ole ruuankulutus ollut huipussaan näinä viime päivinä !!

Alennusmyynneissä voisin piipahtaa ja ostaa jotain pientä kivaa vaatetta itselleni,,muksut varsinkin tikrunpentu saivat vaatteita lahjaksi joten nou hätä, äiti tahtoo jotain kivaa !!

Nyt raivaamaan keittiötä ennenkuin kutsuu käy taas tuon pikku.pomon luokse !!

Wempalle tsemppiä koetokseen, olet kokoajan ajatuksissani, Halit ja hyvin se kaikki menee !

Péltiksen uutisia tönttu-ukosta odotellaan !

Kaikille kultsuille mukavaa päivää !!

Isotee

Vierailija
36/84 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkerton ja Isotikru!! Olen kyllä tietoinen, että vauvan liikkeet ei enää tässä vaiheessa ole samanlaisia kuin aikaisemmin, mutta kummasti se rauhoittaa kun joku " lohduttaa" .

wemppa

Vierailija
37/84 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ensimmäistä arkipäivää näin joulupyhien jälkeen. Itse olin töissä ja vieläkin olisi ollut muutama päivä jäljellä, mutta sairastuin flunssaan, ja nyt olo on tukala ja tukkoinen .. En edes muista milloin mulla olisi ollut viimeksi flunssaa, kun odotin tiinua niin säästyin kaikilta pöpöiltä, eli edellinen flunssa on vissiin ollut vuonna 2005. Toivottavasti mies ja pikkuinen eivät saa tätä tautia.

Meillä on täällä kotona sellainen pieni menijä ..huh huh .. ei perässä meinaa pysyä. Nyt hienosti ryömii, konttaa ja istuu, joten niin vain nopeasti oppi kaikki asiat yhdessä syssyssä. Ja yöt ovat olleet rikkonaisia, koska neidille on tulossa MONTA hammasta, eli reppana saa kärvistellä oikein urakalla. Ollaan yöllä otettu meidän väliin nukkumaan, ja siinä on nukkunutkin paremmin kuin omassa sängyssään. Ihania pieniä naskaleita näkyy jo :-))

Jouluna ei tullut edes syöpöteltyä, mutta ei tämä vatsamakkara ole mihinkään kadonnut. Kilot on varmaan pudonneet, mutta pitäisi jaksaa jumpata ahkerammin. Lahjoja sain muutamia. Tiinukin sai muutaman paketin ja äiti&isi niitä innoissaan avasivat :-))

Mitäs muuta .. wemppakin kohta puolittuu .. Ihanaa saadaan uusi vauva tähän pinoon. Ja onkohan peltis jo saanut omansa ??

Wempalle tuosta limatulpasta, mullahan sitä alkoi tulla vkoilla 39+ ja tulikin oikeastaan ihan melkein tiinun syntymään saakka, eli n. 2.5vkoa, joten ei sitä tiedä, vaikka vauva vielä masussa haluaisikin olla. Mutta toivotaan, että pian saadaan vauva maailmaan .. Paljon jaksuja raskaille vikoille päiville, tai tunneille ;-))

Pietu lähti perheineen mökille. Ihanaa. nauttikaahan luonnon rauhasta ja kauneudesta, vaikka luntakin saisi tulla (kiitos)

Kuis senniina ?? Ja kaikki muutkin kultaiset ??

Senniina mekin jos ja kun lennetään miehen kotimaahan ensi kesäkuussa niin mennään Turkin kautta, ja ollaan mietitty josko oltaisiin siellä muutama päivä, kun lentomatka on muuten aikas raskas. Onkohan Istanbul mitenkä kallis/halpa ?

Levinia kiva on ollut lukea sinunkin kuulumisia. Teidänkin vauva jo pistelee kiinteitä menemään, miten nämä vauvat kasvavat niin nopsaa vauhtia ?? Olikos teillä isokin remppa ? Vietittekö siellä joulua ??

Nyt lähden suihkun puolelle, ja sitten alan katselemaan kotikatua, mikä jo kohta alkaakin. Kaikille terkkuja t. emmi

Vierailija
38/84 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=FF3030]Ani67 minä -67, samoin ukko (tyttö 03/05 on hänen, esikoinen 05/94 ekasta liitostani), asuinpaikka Varsinaissuomi, mies yrittäjä minä kotona, ei koiruuksia ei kissuuksia

Pietu-65 eli 41 juuri täytin, mies kaksi vuotta vanhempi, kaksi tyttöä, 97 ja 99 syntyneet ja kolmatta kovasti toivotaan, yksi km maalis-huhtikuun vaihteessa. Yritystä syyskuusta-05, haaveissa ollut minulla paljon kauemmin. Asun etelä-savon alueella

Emmi ja 37v, ja mieheni täyttää loppukesästä 37v. Vauvaa olemme yrittäneet elokuusta 2004, ja olemme onnistuneet 3km verran :-( Olemme NKL-jonossa

Sonjaemma vm -67, mies samanikäinen, Espoo, yksi koira, esikoista kuumeiltu 2 vuotta, hoidoissa. Takana 4 inseminaatiota ja 1 ivf josta plussa ja km rv 13, 2.ivf nega ja 3. ivf plussaa.

Trattis vm -65, mies muutaman vuoden vanhempi. Ei lapsia, koiria kaksi. Yritystä takana liian monta vuotta, kaksi keskenmenoa.

Senniina -68, mies -74. Mulla yksi clomilapsi ed.liitosta -99, miehellä ennestään 2 lasta. Ekaa yhteistä toivottiin 9/05 alkaen ja 1-5/06 clomit+pregnyl. Hoitoihin 8/06. Eka inssi tehtiin 10/06 ja tyttö syntyi 6/07.

vm69 Minä olen 37 ja mies 41. Meillä kolme tyttöä, tänä vuonna 8, 7 ja 3v. Neljäs tyttö syntyi maaliskuussa 06 raskausviikolla 20+5, eikä siis ole kanssamme... vaan enkelinä pilvenreunalla. Km 11/06 ja 3/07. Asustamme Uudellamaalla.

Levinia ' 69; mies ´66

lapsia ennestaan nelja tyttoa 15/11/8/4-vuotiaita tana vuonna. Yritysta helmikuusta 06, pieni tm maaliskuussa, km 06/06 rv8, km 10/06. Viides siis tekosilla!

Teti olen 37 kohta ja mies pari vuotta vanhempi. Ei ole lapsia ennestään ja yritystä takana 11kk eli ollaan vasta alussa tässä yrittämisessä. Täällä savossa asustelen.

mami_69 Lapsi tervetullut 03/04, hoitoon lähdetty 01/05 ensin inssejä luonnolliseen kiertoon, sitten clomien kanssa. 01/06 Ivf/icsi saatiin 13 munasolua, joista 11 hedelmöittyi. Kokeiltiin kummallakin tavalla hedelmöitystä ivf/icsi, molemmat onnistui. Passit sitten 05/06 ja 06/06 nyt pakastin on tyhjä. Ja me siirrymme kunnalliselle puolelle hoitoon.

Pinkerton

Meillä on kolme lasta; kaksi leikki-ikäistä ja pieni vauva. Me olemme nyt vasta tässä pikkuvauva-vaiheessa, kun tapasimme toisemme ei-niin-nuorena ja lapsettomuuskamppailujakin on käyty. Ikää meillä on hiukan alle 40 toistaiseksi vielä ;)

Isotikru: olen vm-69, mies kahta vuotta vanhempi

Asutaan pääkaupunkiseudulla, molemmat on työelämässä ja lapsiakin on 4, poika 13-v, tytär 10-v sekä kaksostytöt 6-v. Tuulimuna 10/06.

Ankkis Täytän ensi kuussa 38 ja mies on saman ikäinen. Lapsia on kaksi, 12-vuotias tyttö ja nykyisen miehen kanssa 2-vuotias poika. Vielä yksi olisi kiva saada jonon jatkoksi ja pikkuveljelle kaveriksi.

Hyrysysy Olen pienen -03-tammikuussa IVF-hoidon tuloksena syntyneen pikkuprinsessan äiti,jolla ikää on 3-viikon päästä 39v.

Maiti, 39 v, mies 32 v., ei lapsia ennestään. Yritystä 1,5 vuotta, selittämätön lapsettomuus. Hoidoissa.

syystoive, 39 v. mies 40, 5 lsta, 6. päättyi km 11/06. Asumme uusimaalla.

Kaoma, 38v., mies 34v. 3. hoitorupeama lakaa alkuvuodesta -07. Kaksi keskenmenoa ja kaksi kohdunulkopuolista raskautta.

Lintupien, vm67. Kaksi lasta, edelliset tulleet miltei heti yrittämään alkoittaessa, uusi toivottu odotuttaa itseään.

Minea68, mies -75 Keski-Suomesta. Kolme poikaa, -91, -01, -04. Keskenmenoja saman verran kuin onnistuneita raskauksia vuosien varrella.

mirjalii, vm -61, mies 49. Ent. liitosta lapset 24,22,17. Vauvakuume iski kovalla voimalla pari vuotta sitten, kun meillä asui toista kuukautta sellainen nuori perhe, jolla oli vajaan vuoden ikäinen poitsu. Otatin silloin kierukan pois ja elin toivossa..

Valdevina, ollaan molemmat 4-kymppisiä, meillä on kaksi teini-ikäistä nuorta. Tuulimunia 04/05, 07/05 ja km 06/06 nyt onnellisesti raskautunut.

Salome haluaa lisätä itsensä kuumeilijoihin. Ikää jo reippaasti yli 40. Meillä on kaksi pientä lasta ja minä (enemmän kuin mieheni) kuumeilen vielä sitä kolmatta. Kokemusta on tuulimunasta ja keskenmenosta.

Angeliq1 -68 vuosimallia, yhden lapsen (-01) mamma. Avoliitossa ja mies on nuorempi. Asun alle 50 000 asukkaan kaupungissa, jonne muutin viitisen vuotta sitten.

Riina67 hakeutumassa siunattuun olotilaan. 3 lasta, keskenmenojakin ollut.

Ximona; Olen siis ihan pian 40v täyttävä, kovasti on lasta yritetty, joskin ennuste on huono. Olen huomattavan ylipainoinen, tupakoiva ja vanha, lääkärit varmaan nauraisivat pihalle, jos menisin sinne lapsettomuuttani valittamaan. Keskenmenokin oli viime vuoden syksyllä, varhainen sellainen ja lääkäri totesi silloin, että saattoi olla onnenkantamoinen ja käski pudottamaan painoa. Niin teinkin, ja nyt on 10 kg pois, olo on tietty hieno senkin puoleen, mutta nyt on vähän ollut ongelmia näiden kuukautisten kanssa.

Peltimetsuri

Olen 37-vuotias, mieheni hieman vanhempi. Entuudestaan kaksi lasta, 4 v ja 7 v. Pääkaupunkiseudulla asustellaan.

Ullrike

Minä ja mies molemmat -64. Luomuna syntyneet pojat 06/03 ja 11/04.

Pippuri04

39 v, mies 8 vuotta vanhempi, lapsettomuus taustaa ja silti saatu kaksi ihanaa lasta hoidolla (2v ja 5v) ja nyt kolmosta kuumeillaan.

Snööpe

Minä 68, mies 65, pojat 12/02 ja 03/05, kolmatta odotellaan jouluksi ;)

-crisse-

Olen vm-69, viides hartaasti toivottu lapsi ois odotettavissa marraskuulle -07.

äitivelho

Täytin juuri 38. 2 biologista lasta on jo. Vauvakuumetta yritetty hillitä jo 3 vuotta.

hobe69

Olen -69 ja mies -73. Yksi poika, vm-06. Muita raskauksia tuulimuna 11/04, ja pikkuisen alkion menetys 05/07.

Walo

Helmi-ina

Plussanneet 60-lukulaiset:

Teti la 20.2.07, poika syntyi .2.07

Emmi la 25.3.07, tyttö syntyi 4.4.07

Tale68

Pinkerton, tyttö syntyi 16.5.07

Mutkala-65, tyttö syntyi 21.5.07

Panjo

Sonjaemma 11.6.07, poika syntyi 13.6.07

Senniina 27.6.07, tyttö syntyi 19.6.07

Valdevina 21.7.07, poika syntyi 15.7.07

niisku65

Yllätysäiti

Levinia 15.9.07 , tyttö

syystoive 16.9.07

Pietu 13.11.07, " pullapoika"

Isotikru 22.11.07, poika syntyi

Peltimetsuri 21.12.07

Wemppa 29.12.07

Ankkis

Minea68

Äitiwelho

Vierailija
39/84 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin tan hairikoinnin jalleen sivuilla, heh! Mulla on ollu netti kiinni neljatta kuukautta- joten voitte arvata tan puheripulin maaraa...

Ekaks Senniinalle etta kun jaksat niin muutahan esittelyn loppuosaa; viides tytto syntyi 10.9.07

Emmille vilkutus! Me tehtiin koko kampan remontti, eli muutettiin vuokralle kesalla kolmeks kuuks; ja se olikin aika hassinkia maha pystyssa! Vaihdettiin kampan huonejarjestysta eli lisattiin yks makkari ja jarjesteltiin huoneet niin ettei neliotakaan ylimaarasta ole missaan nurkassa! Kaikki tarkoin suunniteltu, ja sain kayttaa taiteellista minaani kun valkattiin vareja jne...

Siina valissa sitten Allikin tuli maailmaan ja takaisin muutettiin marraskuussa! Ja vasta nyt alkaa pikkuhiljaa olla paikat jarjestyksessa... Onneks ei enaa koskaan tarvii muuttaa (toivottavasti). Hirveeta!

Mutta nyt hermostu neiti napsa; pakko menna!

t. levinia

Vierailija
40/84 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu tuli ja meni, eikä ole tonttupoikaa näkynyt. Tänään jo rv 41. Supistellut on jo välillä ihan kunnollakin, mutta sitten ne vaan loppuu. Viime yönkin nukuin kuin tukki. Ehkä meille on sitten tulossa loppiaispoika. =( En kyllä jaksa tätä oloa enää viikkoa. Täytyy soitella äitiyspolille ja valittaa, että pääsee aikaisemmin tutkittavaksi, mikä tilanne on.

Leviniastakin kiva kuulla pitkästä aikaa. Niin se aika menee, että teidänkin vauva on jo yli 3 kk. Mulla oli muuten ihan sama fiilis kun muutettiin tähän nykyiseen, että ei enää ikinä, kiitos. Mieskin sanoi, että täältä lähdetään sitten vasta johonkin hoitokotiin vanhuksina. =)

Emmi on ahkeroinut töissä, ja sitten vielä flunssan nappasit. Meillä vanhempi lapsi kysyi tuossa yksi ilta kun istuttiin saunassa ja katseli mun mahaa, että " äiti, jääkö tuo maha sitten sellaiseksi löysäksi makkaraksi kun vauva on tullut pois" . Minä siihen, että juu, niinhän se taitaa ainakin aluksi (liikaa optimismia?) jäädä. Mistäs sen totuuden kuuleekaan...

Wemppa, onko ollut muita oireita jo? Mulla ei ole mitään limoja tullut, supistellut vaan. Tuntuu, ettei niistäkään mitään hyötyä ole, kun täällä edelleen kärvistelen.

Peltis 41