Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä ihmeellä mä saan motivoitua itseni laihduttamaan?

Vierailija
16.12.2007 |

Kilot on kertyneet huomaamatta kun herkut maistuu vähän turhankin hyvin ja kotiäitinä syön huvikseni, kun " mitään muuta" kivaa (lue syödä voi lapsen kanssa puuhaillessa, mutta koitappa vaikka lukea lehteä...) ei enää voi tehdä :/.

Kauheasti ei ylimääräistä sentään ole, viisi kiloa kun saisi pois olisi hyvä, kahdeksan ja olisin aikuisiän ihannepainossani. Nyt siis olen pari kiloa ylipainorajan yläpuolella :/. Mutta!!! kun mua ei tuo vatsamakkara yhtään haittaa. Tai ehkä väärin sanottu yhtään, ei vaan riittävästi, että jaksaisin alkaa itseäni " kiduttamaan" päästäkseni siitä eroon :(. Mistä motivaatio. Aloittaminen onnistuu kyllä, mutta viimeistään kahden päivän päästä totean, että mieluumin syön pullaa ja suklaakakkua kun kärvistelen ilman.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta viikon tai parin päästä makeanhimo alkaa hellittää.

Päätä, ettet syö makeaa uuden vuoden ja juhannuksen välisenä aikana lainkaan. Päätös pitää ainakin mulla, kun sen tekee kerralla, kyseenalaistamatta ja rajattuna, ei " toistaiseksi" . Napostele porkkana- ja kurkkutikkuja, jos mieli tekee jotain pientä syödä.

Ihmettelen, jos et ole kesällä vähintään 5 kiloa hoikempi.

Tsemppiä!

Vierailija
2/3 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muina päivinä syöt ihan kohtuudella ns. perinteistä lautasmallia noudattaen (puolet lautasesta vihanneksia/salaattia/kasvista, neljäsosa perunaa/pastaa/riisiä ja neljäsosa lihaa/kalaa/kanaa/munaa etkä syö yhtä lautasellista enempää.

Syöt ainakin neljä kertaa päivässä : aamupala, lounas, päivällinen, iltapala ja mahdollisesti jonkun hedelmän välipalaksi. Pidä ruokailuvälit max 4 tunnissa, niin ei ehdi tulla ihan sikanälkää, jolloinka et pysty enää kontrolloimaan syömääsi ruoan määrää.

Tällä konstilla kyllä laihtuu, eli kohtuus on avainsana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt tarvi eikä pysty vastustamaan suklaata :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi