Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on epäreilua! Olen ihastunut mieheen joka ei ole ihastunut minuun ja

Vierailija
15.12.2007 |

nyt toinen mies on ihastunut minuun enkä taas itse ole hänestä kiinnostunut ollenkaan =(

Miten tämä on niiin vaikeaa... tuntuu että on ihan mahdotonta lakata ajattelemasta ihastustani

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamia kuukausia, yhteisen harrastuksen parissa tavattiin ja ihastuin heti. Ja sitten pikkuhiljaa rakastuin, mies pitää vain kaverina, olen kertonut että olisin kiinnostunut mutta hän ei ole :(

Vierailija
2/9 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellinen oli siis 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin hänkin oli kiinnostunut mutta nyt karttaa aihetta ja on alkanut puhua pölöttää koko ajan muista naisista, mikä tietenkin musertaa minut.

ap

Vierailija
4/9 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ihastunut jo pitkään (vuosia) yhteen mieheen, mutta hän ei ole minusta kiinnostunut. Ollaan kuitenkin kavereita, ja suoraan sanoen v*tuttaa kuunnella hänen suhdesotkuistaan, ihastuksistaan ja treffeillä käymisistään.

Ja yksi toinen mies on ollut minuun ihastunut (yli vuoden), sanoo ettei kukaan muu ole hänessä herättänyt samanlaisia tunteita jne. Periaatteessa ihan hyvä mies, mutta kun ei vaan kiinnosta niin ei. Enkä ole (velä) niin epätoivoinen, että luopuisin ajatuksesta, että vielä joskus voisin olla suhteessa, jossa molemmat olisivat ihastuneita toisiinsa. Tosin tällaista tilannetta ei ole vielä ikinä tullut vastaan.

Vierailija
5/9 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia tunteitaan voi jossain määrin hallita. Onni voi mennä sivu suun, jos jää roikkumaan vääriin miehiin.

Vierailija
6/9 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse en usko että kannattaa alkaa suhteeseen ellei itsellä ole lämpimiä tunteitä toista kohtaan, se tuntuu kovin epäreilulta koska toinen vaihtoehto on ettei ne lämpimät tunteet herääkään.

ap

Vierailija
7/9 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voi kai sitä ihastunutta ihmistä tapailla? Ja jos sitten itsekin alkaa huomata ihastuksen poikasta, voi sitä suhdetta harkita.

Vierailija
8/9 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

nyt toinen mies on ihastunut minuun enkä taas itse ole hänestä kiinnostunut ollenkaan =(

Miten tämä on niiin vaikeaa... tuntuu että on ihan mahdotonta lakata ajattelemasta ihastustani

Vierailija
9/9 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sama ongelma, olen täysin rakastunut tyyppiin joka taas ei minusta välitä kuin kaverina :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä