Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi meille ollaan kateellisia kun alamme

Vierailija
15.12.2007 |

rakentaa ensi kesänä uutta taloa? Asumme nykyään 100 neliöisessä talossa, joka aivan liian pieni meille. Uusi kotimme on 280 neliöinen ja mielestämme juuri sopiva. Kaikki tuttumme ovat rakentaneet n. 150 neliön taloja ja jo rakennusvaiheessa todenneet, että liian pieni tuli. Nyt kuitenkin kritisoivat meidän valintaamme ja ihmettelevät mihin tarvitsemme noin paljon tilaa? Meillä kaksi lasta, ehkä joskus kolme. Emme tee mitään hulppeaa palatsia vaan kaksikerroksisen kivitalon, jossa tilava eteinen ja kodinhoitohuone sekä jokaisessa makkarissa n. 15 neliötä. Kai me nyt rahoillamme saamme tehdä mitä haluamme?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuskinpa teille kukaan oikeasti kateellinen on.

Meilläkin on isohko talo, mutta en mä ole huomannut että se ketään muita kiinnostaisi. Luulet vaan ja ylitulkitset.

Vierailija
2/5 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin teille kateellisia ollaan, ehkä enemmän säälivät outoa arvomaailmaanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähinnä säälin ihmisiä, joilla on noin isot talot. En ikinä jaksaisi siivota sellaista neliömäärää. Jos joskus saan omakotitalon, se on korkeintaan 150 neliöinen ja miehenikin on samaa mieltä.

Vierailija
4/5 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan aika paljon talon pohjaratkaisusta. Meilläkin neljä henkeä ja asumme 90 neliöisessä talossa ja todellakin tila käy ahtaaksi. Meillä ei valitettavasti ole mahdollisuutta isompaan ja todellakin olen vähän kateellinen ap:lle rakennussuunnitelmista:) Turhaahan se on valmiiksi jo rakentaa pientä eli jos rahaa on niin anti mennä vaan:)

Vierailija
5/5 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ärtymystä siitä että tahdotte lisää ja enemmän vaikka teillä on paljon jo nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi