Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vajaa 3v tytön vaalea (lähes valkoinen) kakka - onko syytä huoleen?

Vierailija
09.11.2008 |

Tortaina oksensi kerran, siitä eteenpäin kakka vaaleaa (ei löysää). Ollut hieman alavireinen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin huolissani.

Vierailija
2/13 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojalla kakka muuttui rotaviruksen jälkeen valkoiseksi. Kakan valkoisuus liittyy maksan ja sapen toimintahäiriöihin. Jos kakka on valkoista ja savimaista, olisin yhteydesä neuvolaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan nyt jo huolissaan, mutta ei olla vielä menty lääkäriin. Tietysti mennään jos jatkuu vielä pariakaan päivää. Onko kellään vastaavasta kokemusta? Muistan että vauva-aikana kakan väri vaihteli aika paljon ja se oli normaalia.

Vierailija
4/13 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko se kauas/hyvin...? Tytär käy pöntöllä tarpeilla niin en haista sitä kakkaa. Aina tosin katson tuotoksen että olen edes jonkin verran perillä määrästä ja laadusta.

Vierailija
5/13 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös rotavirus aiheuta ripulia? Vai voiko kakka silti olla suht kovaa?

Vierailija
6/13 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vauva sai rokotteen silloin vaippaiässä ja haju oli hyvin erottuva.

Ei hänellä kyllä varmaan rotaa ole, jos kakka kiinteää on.

4

Vierailija
7/13 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita terveysneuvontaan tms. numeroon!

Vierailija
8/13 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis vaan kerran oksentanut ja ei kakkaa koko aikaa vaan esim 1-2 kertaa päivässä.

Onko syönyt vaan vaaleaa ruokaa, esim jätskiä, jugurttia, muroja... ? Kyllä sekin tekee vaalean kakan. Mun tytöllä oli ennen vaaleaa kakkaa, kun hänellä todettiin keliakia...

Vierailija
9/13 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi keliakia mua ehkä eniten huolestuttaa tällä hetkellä :-/ Tai siis pelko siitä että olis sitä. Onko siitä mitään muita merkkejä kuin vaalea kakka? Googlaamalla siis itse tehtiin tuo keliakia diagnoosi, heh. Pelottaa tietty myös ettei olis mitään vakavampaa kun googlaamalla sain tulokseksi haiman, maksan ja sapen toimintaan liittyviä häiriöitä.

Vierailija
10/13 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis muutaman päivän sen jälkeen. Itse etsin silloin tietoa samasta asiasta ja huomasin että on aika yleistä.

Vierailija
11/13 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rota-viruksen jäljiltä. Pärjäilee hyvin lääkkeitä (entsyymikorvaushoito) syömällä.

Vierailija
12/13 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksistanne, erityisesti niistä rauhoittavista : x Katsellaan rauhassa (yritetään), ainakin yöt nukkuu hyvin eikä tosiaan ole kakkaillut kuin sen normaalin 2-3 kertaan päivässä. Ruoka kun ei ole maistunut ihan normaalisti ja viikonloppuna oli juhlatkin niin on kyllä syönyt tavallista enemmän vaaleaavehnää.

Vierailija
13/13 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsi oli kovassa kuumeessa ja okseni ja ripuloi, ja toinen joka sairasti lievemmin kakkasi löysähköä silmiinpistävän vaaleaa kakkaa.

lisäksi se oli jotenkin taikinamaista, samanlaisia pitkiä rimpsuja kuin löysässä kohonneessa pullataikinassa, mutta ehkä se vaan näytti siltä vaipassa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän