Uhkasin heittää lapset roskiin...
Ovat olleet tänään ihan täysin karmean kamalia (lapset on 3v ja 6v). Tappelevat vain, kiusaavat toisiaan ja sotkevat kotia minkä ehtivät.
Itse olen yrittänyt siivota, mutta toivotontahan se on, kun toiset vaan sotkee ja niiden välejä saa olla selvittelemässä koko ajan.
Olen nyt ihan poikki. Enkä jaksaisi tätä menoa enää yhtään. Uhkasinkin heittää lapset roskiin jos jatkavat vielä.
Siivoaisivat nyt edes tuon huoneensa. Koko päivänä siellä ei ole tapahtunut muuta, kuin enemmän sekasotkua :(
Kommentit (10)
Sain päivän naurut )))), mieluumin roskiin kuin mustalaisille. Miettikääpä tätä oikein kunnolla, jos osaatte...
KIVAA kun perheessä on kolme jääräpäistä uhmaikäistä samaan aikaan. Ja piru vie, niillä on sitten murrosikäkin samaan aikaan!
Hauska! Sitäpaitsi parempi ratkaisu kuin huutaa pää punaisena.
Mutta vinkkinä: Kysy haluaisiko toinen pestä vessanpöntön ja toinen pyyhkiä pölyjä, mellä tämä lopettaa tappelun ja pönttö ja kirjahylly " puhdistuu" !! ;o) Onneksi on vielä veskit ylhäällä ja alhaalla, niin aikaa kuluu...
Meiltä kun löytyy uhmista ja murkkua ja vaikka mitä ;) Ja tosiaan sotkua syntyy sitä mukaa kuin ehtii siivota :/
Anteeksi, mutta kuulosti tosi hassulta, että laittaisi lapset roskiin :)
Kuvittelin heti, kuinka varsinkin näin joulun alla vanhemmat kantaisivat lapsiaan roskiskatoksiin. Taitaisi olla aika tungosta :)
Jatkuvaa mölyä, riehumista ja kiljumista. Kysyin äsken mieheltäni, että haluaisitko erota. Lapsistakaan en alkaisi tappelemaan, vaan saisit pitää ne. Mies ei suostunut. No, en ollut tosissanikaan, muuta kuin ehkä prosentin verran.
Vieri vieressä pieniä termiittejä vihreissä laatikoissa!
Ja ihanaa, että täällä on myös huumorintajuisia äitejä liikkeellä!
Hyvää joulun odotusta teille.
ja lupasin jopa maksaa vähän tai oikeitaan jopa paljon että ottaisivat nuo täystuhot.
3-vuotiaat kaksoset
vaikka kirpputorille. Tai toinen ruma sanonta on, että annetaan lapset möröille, yöks !