Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen automerkki on Lexus?

Vierailija
05.06.2025 |

Ollaan hankkimassa perheeseen uutta autoa.

Mulle olisi käynyt Toytota, Ford tai KIA tai mikä tahansa ok automerkki, mutta mies tahtoo muka hienomman.

Mietti Audia tai Bemaria, mutta sitten haluaakin tuollaisen. Never heard-merkki minulle.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän prameampiin muoveihin kääritty kalliimpi Toyota.

Vierailija
2/60 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lexusin merkki visuaalisesti:

Muoto: Ovaalinmuotoinen kehys

Sisällä: Tyylitelty L-kirjain

Näyttää kuin se olisi leikkaantunut tai veistetty elegantisti viistosti

Väri: Useimmiten hopeanharmaa tai krominen, mutta näkyy myös mustana, riippuen käyttöyhteydestä

Tyyli: Minimalistinen, moderni ja hienostunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tojota nahkapenkeillä varustettuna.

Ei mikään oikea luxus auto.

Vierailija
4/60 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on käytännössä toyota, mutta kalliiksi brändätty. Henkilöille, jotka haluavat rahalla näyttää itsestään jotain maksavat lexus-lisää, kun eivät ilkeä ajaa Toyotalla vaikka molemmat autot identtisiä.

Vierailija
5/60 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno. Tykkään 👍

Vierailija
6/60 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän melko hienona ja tyyllikkäänä valintana. Huollot ja varaosat saattavat olla kalliita, kuten kaikissa vähän harvinaisemmissa automerkeissä.

Vierailija
7/60 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis Toyota

Vierailija
8/60 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lexus on viaton.

Vierailija
9/60 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on Toyota. T: Antti Laine

Vierailija
10/60 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Toyotan ja siinä viereisessä huoneessa myytiin Lexusia. Ilmeisesti samaa perhettä, mutta toinen vain kalliimpi?

Vierailija
11/60 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on käytännössä toyota, mutta kalliiksi brändätty. Henkilöille, jotka haluavat rahalla näyttää itsestään jotain maksavat lexus-lisää, kun eivät ilkeä ajaa Toyotalla vaikka molemmat autot identtisiä.

Lexus on nimenomaan piilovarakkaiden auto. Se ostetaan kun halutaan lisää mukavuutta, mutta ei haluta näyttää muille. 

Useimmat mallit vähemmän sporttisia kuin Audi tai BMW, mutta voittavat mukavuudessa. Plussaa siitä, että Lexukset ovat yleensä luotettavia autoja, kiitos Toyota-konsernin.

Vierailija
12/60 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vamaan samaa paskaa kuin Toyota. 

Vierailija
13/60 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin Toyotan ja siinä viereisessä huoneessa myytiin Lexusia. Ilmeisesti samaa perhettä, mutta toinen vain kalliimpi?

Lexus oli ennen Toyotan brändi. Luotiin koska haluttiin myydä premium-kärryjä jenkkilään, mutta Toyota-nimellä ne eivät käyneet kaupaksi. Nykyään Lexus on ihan oma autotalonsa, mutta Toyotan omistuksessa. Pitkälti sama kuvio kuin vaikka VW:n ja Audin välillä. ts. LExus on Toyota samalla tavalla kuin Audi on VW.

Vierailija
14/60 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audi ja Bemmu ovat ikuisesti sellaisia lähiömenestyjäautoja. Lexus on sellainen, ettei pidä itsestään meteliä, ei ole pätemisen tarvetta muille.

Vierailija
15/60 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viedään samaan huoltoon, kun Tojota, mutta kävellään eri tiskille metrin mittaista punaista mattoa myöten.

Vierailija
16/60 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä auto se minusta on. 

Tosiaan varmaan aika samanlainen kun normi Toyota.

Valmistusmaa on muistaakseni eri ja ainakin myyjä väitti, että osat tehdään astetta laadukkaimmista materiaaleista (No joo, varmaan myyjän juttuja, mutta mä joskus haksadan näihin myyntipuheisiin)

Huolto on laadukasta, mutta kallista

Vierailija
17/60 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lexus on luxus, siis Toyotaan verrattuna

Vierailija
18/60 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Audi ja Bemmu ovat ikuisesti sellaisia lähiömenestyjäautoja. Lexus on sellainen, ettei pidä itsestään meteliä, ei ole pätemisen tarvetta muille.

Pahimmalla pätijällä, jonka olen ikinä tavannut, oli Lexus. Tyhmä persaukinen tamperelainen kiinteistövälittäjänainen, joka vainosi minua.

T: Antti Laine

Vierailija
19/60 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahimmalla pätijällä, jonka olen ikinä tavannut, oli Lexus. Tyhmä persaukinen tamperelainen kiinteistövälittäjänainen, joka vainosi minua.

T: Antti Laine

Nainen vainoaa niin sehän on melkein lottovoitto

Vierailija
20/60 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lexuksessa haittaa eniten, ettei ole täyssähkömalleja. Vai onko jo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi