Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää TODELLA pätevä syy saada viikko sairaslomaa!

Vierailija
14.12.2007 |

olen raskaana, 5 päivää pitäisi saada.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa varmasti viikon.

Vierailija
22/49 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihme työnvieroksujia. Kyllä minä ainakin käyn töissä sen takia että nautin työstäni.

Kaikesta tosiaan huomaa ettet ymmärrä ap:n tilannetta!

Yst. terv.

Eräs jolla myöskin v-mäinen pomo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei onnistu niin kouluttaudu toiselle alalle.

Yksi elämä meillä vaan on, miksi pilata osa siitä jonkun v-mäisen pomon takia?

Vierailija:

Vierailija:

Ihme työnvieroksujia. Kyllä minä ainakin käyn töissä sen takia että nautin työstäni.

Kaikesta tosiaan huomaa ettet ymmärrä ap:n tilannetta!

Yst. terv.

Eräs jolla myöskin v-mäinen pomo

Vierailija
24/49 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä vaan saanut työajalla käydä. Ehkä pomosi on oikeassa.

Vierailija
25/49 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistähän sinä joku sait sellaisen kuvan, että vieroksun työtä???? ja vaihdappa tuosta vaan työpaikkaa...

kuten kirjoitin, tää tyyppi on lähdössä toiseen organisaatioon parin viikon päästä ja haluan vain tehdä hänelle yhtä v-mäiset temput kuin hän minulle (mennä nyt sanomaan, et käytän vammaista lasta hyväkseni olla pois joskus töistä..jne yms) jätän hänet siis vika viikolla pulaan!

Vierailija
26/49 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos ei onnistu niin kouluttaudu toiselle alalle.

Yksi elämä meillä vaan on, miksi pilata osa siitä jonkun v-mäisen pomon takia?

Ei niitä työpaikkoja joka oksalla ole, enkäpä enää tuossa työssä aio ollakkaan ku vuoden loppuun ku työsopimus loppuu siihen.

Mutta ku siellä on oltava niin pitkään kuin on sopimus tehty.

-44-

Vierailija
27/49 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin siellä raskauden seurannassa käydään...mun työaika on 8-16, terveyskeskukset ovat myös auki 8-16.00. ihme vittuilijoita täällä....

Vierailija
28/49 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että raskauden seurannassa saa käydä työajalla...

Vierailija
29/49 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

millonkas muulloin??? harva neuvola on auki klo 16:00 jälkeen

Vierailija
30/49 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kysyy miten saada takuuvarmasti sairaslomaa...hänet haukutaan työnkarttajaksi, luuseriksi ja mitä vielä...pitäis käydä neuvolassa töiden jälkeen-mahdottomuus... mukavaa joulua vaan kaikille.

Vierailija
31/49 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä meiltä saa mennä työajalla raskaudenseurantaan.

Terv. mikä mun numeroni nyt olikaa eli se eka epäilijä, et onko mahdollista

Vierailija
32/49 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

millonkas muulloin??? harva neuvola on auki klo 16:00 jälkeen

Ensimmäinen lääkärintarkastus kuuluu saada käydä työajalla ja siitä maksetaan palkka.

Vierailija
33/49 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies on silti esimies; valita ylemmälle taholle tai lähde työpaikasta, jos noin paljon nyppii... Toivottavasti jäät kiinni valheestasi tai saat oikeasti selän kipeäksi (tai minkä vaivan nyt sitten valitsetkin). Todella viisasta lääkäriin asti lähteä valehtelemaan, hukkaan menee niidenkin työaika turhista käynneistä. Ole ensin se kolme päivää poissa ja hae sitten vasta saikkua, jos on pakko.

Vierailija
34/49 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luvaton sairasloma rinnastuu mielestäni varastamiseen suoraan - varastat työnantajaltasi epärehellisyytesi turvin. Varastatko kaupasta, jos myyjä / on sinulle ikävä?

En arvosta sinua ja olet silmissäni luuseri.

Vierailija
35/49 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran on niin kurjaa!

Vierailija
36/49 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosin ole raskaana...mutta siis tuota pahoinvointiahan voi käyttää, vaikka 12rv. ois täynnä, pahoinvointihan voi jatkua vaikka koko raskauden ajan. Ja tosiaan supistelut on toinen hyvä keino saada saikkua. Mä ymmärrän kyllä sua ihan täysin, ettei huvita olla töissä, jos pomo on täysi aasi.

Vierailija
37/49 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sinulla ole oikeutta olla sairiksella. Töihin laiskamato ja pinnari, surkealta luuserilta kuulostat!

Vierailija
38/49 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkähän ne keinot mahtaa olla? Jos raskaana oleva menee lääkäriin ja sanoo että selkä on kipeä ja supistelee niin sairaslomaa saa niin että viuhahtaa. Kukaan ei uskalla ottaa mitään keskenmenoa kontolleen....

Vierailija
39/49 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n pomo on kettuillut vammaisen lapsen sairaalakäynneistä ja raskauden ajan neuvolakäynneistä. Se on muuten totta, että neuvolassa saa lain mukaan käydä työajalla, onko se sitten palkatonta tai palkallista, täällä sitä ei puitu. Mistäs tiedätte kuinka tehokas työntekijä ap muuten on?? mä ainakin tekisin ihan saman kosto tempun kusipää pomolle ja olisin viikon pois silloin kun ei sais oikein olla pois, etenkin kun esimies on lähdössä muualle 2 viikon päästä. Ihme hommaa puolustella jotain kusipää tyyppiä, jolla ei riitä sympatiat eri elämäntilanteessa olevalle työntekijälle...huh huh

Vierailija
40/49 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ovat poissa syyttä joskus, sille joka sanoit että kumma kun nuoria naisia karsastetaan rekrytoinnissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi