Keksikää TODELLA pätevä syy saada viikko sairaslomaa!
Kommentit (49)
käsi tai jalka. Saat saman tien ehkä enempikin..
et olen raskaana enkä menossa koeputkihedelmöitykseen... saan olla omalla ilmoituksella pois 3 päivää mut ainakin 2 päivää tarvin lääkärintodistuksen
Burn Out. meet itkee lekuriin, sanot, ettet jaksa, pää hajoo, oot ihan poikki. Selität vaan tollasta, tirautat pari kyyneltä.
Mä sain viikon samantien ' hermolepoa'
Valitat että on kamalan kipeä ja sattuu kun käännät rannetta/olkapäätä. Sanot että koskee jo tietsikan hiiren käyttö.
tässäpä VÄHÄN taustatietoa, mulla on kehitysvammainen lapsi ja sain juuri kuulla kuinka käytän liikaa aikaani hänen sairaala tms käynteihin ja omiin neuvola käynteihin, olen käynyt viimeisen 6 kk aikana 2 kertaa lääkärissä lapsen kanssa ja 5 kertaa omilla raskaus neuvola käynneillä. Nyt en haluan jättää tän mahtavan ihmisen pulaan ja tarvin lomaa ens viikoksi. voinko sanoo masennuksesta kun oon raskaana, pelkään seurauksia?
tosin tein seisomatyötä...
jatkuva pahoinvointi ja väsymys on myös syy saada saikkua
ei kai voi olla mitään keinoa saada selville et mulla ei oo oikeesti selkä kipee? Mihin se iskian sattuu....
olen raskauden puolessa välissä, eli ei oikein voi sanoa et on pahoinvointia, ehkä supistuksia....?
Hah, meninpäs lekuriin, valitin selkää, sain viikon saikkua ja lähdin toiselle paikkakunnalle shoppailee vauvatavaroita ;)
21
Vierailija:
ei kai voi olla mitään keinoa saada selville et mulla ei oo oikeesti selkä kipee? Mihin se iskian sattuu....
Jalat turvoksissa tms.
Supistuksia,selkä kipeä,tai voihan sinulla olla
esim. kuumetta/flunssaa/vatsa tauti ym.
Olet raskaana, hoidat vammaista lastasi ja yrität tehdä samaan aikaan töitä v-mäiselle pomollesi.
siis, kyselinkin ihan vain, että ei kai se lääkäri voi tietää onko mulla oikeesti selkä kipee vai ei? aion siis sanoa, että mulla on selkä kipee ja vielä supistelee päälle. Mullakin todella mulkku pomo, jos luit sen syyni tuolta miksi haluan sairaslomaa. onneks tää mulkku poistuu kahden viikon päästä muualle
sanon että olen väsynyt, selkä kipee ja supistelee. thats it. :) kiitos
Joo ei sitä selkäkipua voi päälle päin nähdä. Jos olet oikein surkea valehtelija voi lääkäri arvata.
joka saikkua kirjoittaa.
Entä jos soitat neuvolaan ja sanot ettet saa nukuttua kun supistelee
ja olet aivan poikki...
Vierailija:
siis, kyselinkin ihan vain, että ei kai se lääkäri voi tietää onko mulla oikeesti selkä kipee vai ei? aion siis sanoa, että mulla on selkä kipee ja vielä supistelee päälle. Mullakin todella mulkku pomo, jos luit sen syyni tuolta miksi haluan sairaslomaa. onneks tää mulkku poistuu kahden viikon päästä muualle
Lääkäri ei voi tietää koskeeko sinun selkään oikeasti vai ei. Mua pyysi näyttämään mihin kohtaan koskee, näytin ristiselkää.
21
sattuuko siihen selkään vai ei, joten sinuna valittelisin väsymystä mikä on hyvin tyypillistä raskaana olevalle naiselle. T:Lääkäri.
Mitä ihmettä aikuinen nainen kärsii v-mäisestä pomosta? Ota lopputili, tee lapsesi ja hanki uusi duuni.
Ihme työnvieroksujia. Kyllä minä ainakin käyn töissä sen takia että nautin työstäni.
Eikä sitä työpaikkaa noin vaan vaihdeta, tai itseään irtisanota.
Ei sen pätevämpää ole.