Nyt alkaa mennä hermot !! Mistä ihmeestä voi johtua pienet reiät
vaatteissa ?? Eli olen kesästä lähtien ihmetellyt vaatteisiimme ilmaantuvia pikku reikiä , ja nämä reiät ei tule mihinkää saumakohtiin , vaan keskelle kangasta , aivan kuin joku nakertaisi niitä . Mitään konkreettista todistetta en ole löytänyt , kuten esim. koita . Sokeritoukkia meiltä on kyllä myrkytyksellä yritetty häätää , mutta aina ajoittain niitä kyllä vieläkin näkyy . Niissäkö se syy on ? Vaatteita ei jätetä lattialle lojumaan , vaan ihan lipaston laatikosta otettuunkin vaatteeseen on saattanut ilmestyä reikä.
Asumme vuonna -94 rakennetussa rivarissa ja mielestäni kodissamme on suht puhdasta ja siistiä eli mitään ihme luteita ei epäsiisteyden takia pitäisi kyllä löytyä. Pesukoneestakin olen vikaa hakenut , mutta näitä reikiä on löytynyt vain minun ja mieheni vaatteista , ei lasten.
Tämä on tosi ärsyttävää ja ällöttävää , kun en tiedä mikä niitä reikiä nakertaa .
Onko kellään kokemusta vastaavasta tai ideoita mitä tämä vois olla ??
Kommentit (2)
Me ollaan taisteltu niitä ällötyksiä vastaan jo 2, 5 vuotta =/ Joskus saamme erävoiton, sitten turkkarit palaavat taas.
Nyt odotan paukkupakkasia, jotta saisin raahata KAIKKI kodin tekstiilit, vaatteet, tyynyt, pehmolelut, matot jne parvekkeelle jäätymään. Sitten tuholaistorjuja visiitille, ja kaikkien mahdollisten pintojen pyyhkiminen desinfiointiliuoksella ja karkotteella. Se ehkä auttaa.
Punaseetriöljy ja punaseetripuun renkaat on myös oiva ensiapu: laita vaatekaappiin, ja turkkareiden PITÄISI pysyä poissa.
ne tekee just tollasia