Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen kiinnittää huomiosi baarissa?

Vierailija
14.12.2007 |

Mitä päällä, miten käyttäytyy?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vastatkaa nyt edes joku!

Vierailija
2/13 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryhdikäs, supusuhtainen, voimakaspiirteinen, aistikas, itsevarman näköinen, pystypeppuinen nainen jolla on tiimalasivyötärö ja hymyhuulet. Ei olemukseltaan tyrkky.

kranttu M40+ mutta nythän saikin valita..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhti ja pystypeppu on tärkeintä. Pitkät, vahvat suorat hiukset plussaa.

Klassisen kauniit kasvonpiirteet, jotain persoonallista saa toki olla, mutta ei perunanenää eikä luiskaleukaa. Sanokaa vaan vaativaksi(on muuten varaa olla), mutta kyllä tuollainen kiinnittää huomioni takuuvarmasti.

M30

Vierailija
4/13 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun huomion saa nainen joka on ryhdikäs, siisti olemus, luonnon kaunis ei yli meikattu, se pystypeppu, sopusuhtainen lantio hartialinja,liikkuu itsevarmasti ja sporttisen ryhdikkäästi.

Vierailija
5/13 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli, on aina positiivista, jos silmät eivät punoita ja puhu päättömiä. Muuten mielellään saa olla kunnon kokoinen perse, mutta kuitenkin erottuva uuma. Somat kasvot pienellä kaksoisleualla ja kaunis iho. Sädehtivät silmät ja maanläheinen asenne ilman ylimielisyyttä.

Vierailija
6/13 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kai täällä osa naisista toivoo että joku mies vastaisi et maripaita ja lättäperse likasella tukalla höystettynä sytyttää.

ap

Vierailija
7/13 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on nimittäin sikäli ainutlaatuinen palsta, että tänne ovat kerääntyneet suomalaisen mieskunnan valioyksilöt.

Vierailija
8/13 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tämähän on nimittäin sikäli ainutlaatuinen palsta, että tänne ovat kerääntyneet suomalaisen mieskunnan valioyksilöt.

Vierailija
9/13 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistit vaatteet ja puhas tukka ja löysääkin saa olla siellä täällä, pääasia ettei löyhkää kovasti.

Vierailija
10/13 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi naurattamaan nämä palstan " kysymykset" millainen nainen blaa blaa blaa kiinittää huomion blaa blaa blaa....oletko kenties menossa baariin, jotta tiedät pukeutua niinkuin sinulta odotetaan....kysytään miehiltä ja tehdään perässä. Naisena vastaan, että minua kiinnostaa miehet jotka ovat omia persoonia pukeutumistaan myöten....ja joilla ei aina ole mielessä " mitäköhän pimut diggaa" . persoonallisuutta...itse en edes viihtyisi vaatteissa jotka joku muu on minulle valinnut koska " haluan näyttää oikealta" ....sitten baarista yksin kotiin ku ei käynnä flaksi " MUTTA KUN NE MIEHET SANOI" ...trallallallallaa...

ja mielipiteitä on yhtä monta kuin ihmistäkin.... järki käteen.

Minä saatan mennä baariin jopa turvakengät jalassa ja duunivaatteissa..EVVK...ei tartte miellyttää ketään vaikka sinkku olenkin ja tiedän olevani kaunis ^^ (huom! hyvä omatunto)!!! ikinä en ole kysynyt poikakavereiltani pukeutumiskoodeja.

Vierailija
11/13 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei näitä aloituksia varmaan vakavasti tehdä..;) Onko sinulla itselläsi kenties joku ongelma asian suhteen, kuin noin tuli tarve avautua ja tilittää...?

Vierailija
12/13 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, mutta vituttaa seurata vierestä kun ihmiset pyörivät itsesäälissä ja peilin edessä " ku mä oon niin sellanen ja tällanen ei miehet musta tykkää" ....hohhoijaa...kukaan ei voi miellyttää kaikkia....elämä on...

Vierailija
13/13 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasan sytytä minkään näkönen jos baarissa oon.

Joku roti sentään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän