Parisuhteessa elävät: ihastutteko muihin miehiin?
Itse olen naimisissa ja kaksi lasta on. Ja juuri nyt tekee mieli kysyä muiltakin, että ihastuuko muut perheelliset muihin miehiin? En siis tarkoita tätä lainkaan niin, että jatkuvasti ihastuisin, mutta nyt iski ihastus yhteen puolituttuun vähän kovemmin. Joskus on joku lievemmin pyörinyt mielessä, ja se on sitten ajallaan mennyt ohi. Sanokaa, että tääkin menee ohi, ja ettei siinä oo mitään outoa, että naimisissa olevakin voi ihastua.
Kommentit (19)
ja sitä on kestänyt jo 2 vuotta. Klassinen hoitaja-lääkäri-ihastus. En usko, että tämä kuitenkaan koskaan menee pidemmälle. Molemmilla perheet ja hyvät puolisot. En silti menisi pistämään rahojani likoon puolestamme, koska esim. jossain laivaseminaarissa saattaisi tapahtua mitä vain. Ei ole onneksi vaan ollut tilaisuutta! Ja niitä tilaisuuksia yritän parhaani mukaan karttaa. Lähdin esim. bileistä pois, missä olin ilman siippaani, kun ihastukseni tuli sinne ilman puolisoaan. Hänellä oli vähän hölmistynyt katse kun lähdin, mutta onnittelin itseäni seuraavana aamuna...
Tai en ole vielä ihastunut ja ajatus tuntuu tosi vieraalta. Ollaan oltu naimisissa 7 vuotta ja meillä on pari lasta. Ollaan onnellisia, vaikka toki välillä on vähän erimielisyyksiä.
Ei ole käynyt mielessäkään ihastua kehenkään muuhun. 7 v yhdessä ja useampi lapsi
ja ihastus samaan mieheen kestää parista kuukaudesta enimmillään pariin vuoteen. Sitten tulee joku uusi...
Aina on täälläkin mennyt, vaikka on tuntunut niin sydäntä pakahduttavalta.
Ihastuminen on aivan eri asia kun rakastuminen (vaikka myös voimakas tunne). Mulla ollut monen monta ihastumista vuosien ajan, mutta kertaakaan en ole miestäni pettänyt tai edes miettinyt jättää. Ketään näistä ihastuksistani en ottaisi mieheni tilalle.
Näinhän minäkin ajattelen, että kyllä se ohi menee. Enkä tosiaankaan halua miestäni pettää, enkä edes usko, että pystyisin siihen. Mutta siis ihan niin järjettömistä tunteista ei sentään oo kyse.
Mutta hämmentäväähän se on, kun näkee unia vieraasta miehestä, eikä päivälläkään pysty juuri muuta ajattelemaan. Ja sitten kun on tottunut liki kaikesta puhumaan miehen kanssa, mutta tästä onkin viisainta vaieta, niin sekin hämmentää.
Mutta kyllähän tämä tästä. Kiva, kun kuitenkin saa täältä tähänkin asiaan vertaistukea! Kiitos!!
ap
vielä ei ole käynyt niin. neljä vuotta ollaan nyt asuttu saman katon alla ja yksi yhteinen lapsi.
aiemmin olin kova flirttailemaan ja saatoin ihastua päivittäin
omaani ihastun ja rakastun aina vaan uudelleen :)
Yhdessä oltu n. 4 vuotta.
ihastumisilta. Oon nimittäin ollut vähän villikin sinkku ennen mieheni tapaamista, ja siksi nyt aavistuksen kauhuissanikin.
Mutta sitten toisaalta, onhan tällaiset tunteet virkistäviäkin, ja jotenkin hellyyttävää.
Ja sen verran tää avioliitto heti kuitenkin suojaa, että ei oo mitään tarvetta ryhtyä mihinkään toimiin. Toi pelkkä päiväunelmointi riittää. Jos tää olis tapahtunut sinkkuaikana, niin minä olisin jo aikaa sitten sopinut treffit. :)
ap
ollaan juuri nyt kovin ihastuneita. Mies on mitä ihanin enkä pettäisi häntä enkä vaihtaisi. Mutta haaveilla saa, koska minusta se on vaan hyväksi kun saa tuntea itsensä halutuksi. Minulla siis sellainen tilanne, että myös mies on selkeästi osittanut kiinnostusta. Yritän olla ruokkimatta itseäni niillä ajatuksilla liikaa, vaikka välillä on kiva antaa päiväunien viedä.
ensitapaamisesta, kolme lasta on enkä kertaakaan ole ihastunut keneenkään. No, lievästi erääseen näyttelijään, mutta sitä ei kai lasketa.. ;)
Äkkiä muuten aika menee! Eikös sitä puhuta jostain seitsemän vuoden kriisistä, jolloin suhdetta ja sen mielekkyyttä moni alkaa puntaroimaan. Ehkä tää enteilee sitä. Eiköhän se pää pysy kylmänä, kun tiedostaa, että tää on normaalia suhteen kehittymistä.
joskus ihastuminen kestää pidempään, joskus lopahtaa heti. Ensimmäinen kunnon ihastumisen tuli varmaan n 10vuoden yhdessä olon jälkeen
Yhdessä 15v ja kaksi lasta
joskus ihastuvani johonkin toiseen, en usko että ainakaan minun kohdallani sellaista tulee sattumaan.
mutta onneksi toivuin siitä. Tiedän että olisin saanut siihen vastakaikua, mutta onneksi pidin itseni kurissa.
Nimittäin nyt alan nähdä, ettei hän olekaan niin erinomainen mieheeni verrattuna.
Eli siitä luojan kiitos toipuu.
mutta ihan vaan ihastumisia enkä tod ole mitään sen kummempaa tehnyt. Juteltu ollaan mut kaikki muu tapahtuu omassa mielikuvituksessa ;)
tuo vähän iloa arkeen ja mun mielestä hyvä niin ))
ihastunut kehenkään muuhun. Olen kyllä luonteeltani lojaali, enkä voisi kuvitella ihastuvani muihin. Varmaan alitajuisesti pidän ajatukseni kurissa.
Olen ollut melkein 6 v mieheni kanssayhdessä, yksi lapsi on. Aina välillä tulee näitä ihastumisia, mutta se ei liene vaarallista niin kauan kuin mitään ei oikeasti tapahdu.
Tällä hetkellä olen erittäin ihastunut mieheen, johon törmäilen silloin tällöin. Töissä käydessäni näin häntä päivittäin, nyt ehkä kerran kahdessa viikossa sattumalta. Joskus olen vaihtanut pari sanaa hänen kanssaan, nyt moikataan ja hymyillään. Hänellä on ihanat nauravat silmät, joita voisin tuijotella vaikka kuinka pitkään. Tajusin eräänä päivänä, että hän muistuttaa miestäni todella paljon.