LOVE CONNECTION 12!!!
Kommentit (1342)
En ois ikinä uskonut, että ohjelman jälkeen itse formaatti osoittautuu näin mielenkiintoiseksi :D Ihan parasta av:ta muutenkin tämä keskustelu.
Olen tullut siihen lopputulokseen, ettei koiranuittaja-Nina koskaan edes ollut mitenkään erityisen kiinnostunut Henristä. Vaikuttaa ihmiseltä, joka pyrkii keinolla millä hyvänsä julkisuuteen ja esittää eri tilanteissa juuri niihin sopivaa roolia – tässä nyt sitten umpirakastunutta. Pitää julkisuutta roolileikkinä, ja haluaa aina tehdä liikkeensä isommin ja dramaattisemmin kuin muut, jotta erottuisi muista. Tunnen yhden tällaisen draamakuningattaren, joka jopa sepittelee tarinoita, jotta saisi ihmiset puolelleen ja huomion itseensä.
Jostain syystä Henrin arvostus ja pisteet ovat tämän Nina-kiemuran jälkeen nousseet omassa päässäni. Raukka saanut pelottavan vainoajan kimppuunsa. Vaikuttaa aidosti järkyttyneeltä noista Ninan valheista.
Luulen, että Ninan mainitsema yhteydenpito Mattiin on lähinnä Facebook-kaveruus ja kenties muutamat tykkäykset ja kommentit. Liioittelun mestari siis.
Henrin vanhemmat eivät varmaan ole Facebookissa, mitenhän lienee heitä lähestynyt? Toki voi olla, ettei oikeasti ole pitänyt minkäänlaista yhteyttä heihin. Toivon melkein, ettei olisi... Ettei nyt vanhoja ihmisiä häiritsisi ja sekottaisi valheillaan.
Tuo molemminpuolinen rakkaus on saattanut olla totta Niinan päässä ja hän on tulkinnut Henrin käytöstä niiden rakkaus (aivokemia sekaisin)- silmälasien läpi. Sellainen käsitys kyllä valitettavasti tulee, että Niina saattaa olla patologinen valehtelijakin ja oikeasti häiriintynyt, silloin ei tosiaan kannata olla missään kontaktissa, mutta eipä kyllä kannata loukatakaan..
Nina on muuten tainnut ymmärtää rajoittaa ainakin osan FB-päivitystensä yksityisyysasetuksia. Vielä eilen illalla siellä oli jotain random-diipadaapaa, jotka ei enää aamulla olleet näkyvissä. Tai sit ne on jostain kumman syystä poistettu kokonaan.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 12:06"]
Voiskohan Henrin hattua fb:ssä Ninan kuvaan kommentoinut Kim Waxman olla se Henrin väitetty tyttöystävä?
Kaukaa haettua tiedän, mutta häneltä löytyy joulukuulta halipusukuva miehen kans joka vois olla Henri ja Henrin poikakin esiintyy hänen kuvissaan jne. Ja mulla ei sitten ole parempaa tekemistä..
[/quote]
Nina on tykännyt Kim Waxmanin kommenteista omalla FB-sivullaan. Miksi ihmeessä hän tykkäisi Henrin tyttöystävän kommenteista? :o)
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 12:21"][quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 12:06"]
Voiskohan Henrin hattua fb:ssä Ninan kuvaan kommentoinut Kim Waxman olla se Henrin väitetty tyttöystävä?
Kaukaa haettua tiedän, mutta häneltä löytyy joulukuulta halipusukuva miehen kans joka vois olla Henri ja Henrin poikakin esiintyy hänen kuvissaan jne. Ja mulla ei sitten ole parempaa tekemistä..
[/quote]
Ihan selkeesti on :)
[/quote]jos stalkkaatte vielä vähän pidemmälle, huomaatte, että yhden kuvan kommenteista selviää Kimin olevan naimisissa. (Vaikka eihän se suhdetta Henriin tee silti mahdottomaksi :) )
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 12:21"][quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 12:06"]
[/quote]
[/quote]jos stalkkaatte vielä vähän pidemmälle, huomaatte, että yhden kuvan kommenteista selviää Kimin olevan naimisissa. (Vaikka eihän se suhdetta Henriin tee silti mahdottomaksi :) )
[/quote]
Eiku se on Pam, jota siinä toppuutellaan koska Pam on naimisissa! ;)
Itsekin sain ensin kuvan että siinä viitataan Kimiin joka on naimisissa, mut kyl se on Pam jolle sanotaan että rajotas nyt vähän.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 12:06"]
[/quote]
Nina on tykännyt Kim Waxmanin kommenteista omalla FB-sivullaan. Miksi ihmeessä hän tykkäisi Henrin tyttöystävän kommenteista? :o)
[/quote]Nina ja Kim ovat myös fb-kavereita. Nina tosin tuntuu haalivan kaikki mahdolliset kavereikseen, että sekään ei kerro välttämättä yhtään mitään mistään.
Kuka se oli se tumma nainen joka oli Henrin videoidenkatselussa mukana valkkaamassa ehdokkaita? Tai siis hänen nimensä?
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 12:44"]
Nina on muuten tainnut ymmärtää rajoittaa ainakin osan FB-päivitystensä yksityisyysasetuksia. Vielä eilen illalla siellä oli jotain random-diipadaapaa, jotka ei enää aamulla olleet näkyvissä. Tai sit ne on jostain kumman syystä poistettu kokonaan.
[/quote]
Oisko jo otettu Yleltä yhteyttä ja muistutettu ohjelmaan liittyneistä rajotteista...?
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 12:54"]
Kuka se oli se tumma nainen joka oli Henrin videoidenkatselussa mukana valkkaamassa ehdokkaita? Tai siis hänen nimensä?
[/quote]
Mun käsittääkseni juurikin Kim?
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 08:08"]
Kuka hullu alkaa loppuneen pikkuromanssin jälkeen postaamaan jatkuvalla syötöllä kuvia facebookkiin? Vaikka kyseessä ei olisi mitään Tv-showta ja julkisuutta, niin se ois jo muutenkin sikaoutoa ja sairaan oloista.
[/quote]Varsinkin kun pikkuromanssin loppumisesta taitaa olla jo puoli vuotta.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 12:56"]
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 12:44"]
[/quote]
Oisko jo otettu Yleltä yhteyttä ja muistutettu ohjelmaan liittyneistä rajotteista...?
[/quote]
Eiku nimenomaan kaikki ohjelmaan liittyvä on esillä. Ne poistetut/ näkymättömät koski tätä Olavi Uusivirran uutta videota, jossa hän kai esiintyy tms.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 08:51"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 02:31"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 18:58"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 18:14"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 13:30"]
Samoin minä ymmärsin koko ajan että Markuksella on purjevene ja että myös aikoo viedä AM:n purjehtimaan, muistaakseni hän myös sanoi näin Suomessa.
[/quote]
Mikähän merkitys Markuksen kipsatulla jalalla oli purjehdukseen? Luulen muutenkin, että Kalifornian tekemiset olisivat olleet erilaisia, jos Markus ois pystynyt liikkumaan kunnolla. Tästä voidaan alkaa saivarrella, että onko tämä Markuksen "alkoholismi" syynä siihen jalan satuttamiseen, mutta mä olen kyllä sitä mieltä, että onnettomuuksia ja vahinkoja sattuu ilman humalatilaakin.
Ihan varmasti Markustakin on harmittanut jalkavammansa. Sen takiahan lopulta ne treffit oli sitä mitä oli, istuskelua ja ravintolakäyntejä, johon sitten liittyi sitä alkoholinkäyttöä. En puolustele kenenkään sammumisia, mutta mun mielestä Markuksen humaltuminen ja sammuminen just osoittaa, että ei ole kovin paljon alkoholia tottunut käyttämään. Musta on niin hassua, että 25v. nuoren miehen alkoholinkäyttöä moralisoidaan näin paljon. Olihan Ann-Mariellakin valkkaria jälkiruoan kanssa tarjolla, eikä sitä kukaan ole tainnut sen enempää ihmetellä.
[/quote]
No oliko Ann-Marie tillin tallin sen valkkarin jälkeen? Ei tainnut olla.
[/quote]
Ei, kirjaimellisesti ei tainnut olla. Tosin ei ollut Markuskaan television mukaan, koska mitään tällaista ei edes näytetty. Mitenhän monta tuntia A-M ja Markuskin olivat yhdessä sen Ann-Marien päivän aikana ja me nähtiin max. 15 min siitä?
Iltasanomien kirjoituksetkin ovat kuitenkin vain keltaisen lehdistön juorutoimittajan juttua. Niitäkään ei pitäisi lukea kuin piru raamattua ja ottaa suurena totena jokaista lausetta, mitä artikkelista löytyy...
[/quote]
Äläpäs nyt satuile. Markus itsekin tietää alkoholiongelmansa ja idioottimaisen käytöksensä, siksihän hän on näitä selittely- ja puolustuspuheenvuoroja lehdistössä jaellut. Ei kai sellaisille olisi mitään tarvetta, jos Markus ei itse tuntisi syyllisyyttä!
[/quote]
Aukotonta logiikkaa!
Kyllä tuon arvasi, että pari on testannut ratsastuksen myös maneesin ulkopuolella. Jään kiinnostuneena odottamaan tämän keskustavaikuttajan seuraavia paljastuksia. Nelikymppisen pitäisi toki tietää etteivät kaikki miehet tarvi romanttisia tunteita kuksimiseen.
Ja kuvat eikun Ninalla lisääntyy..
Hassua, että Scott sanoi ohjelmassa, että Ninan kanssa on hankala keskustella. Oliko kenties vain shown vuoksi, ettei katsojat tietäneet, että nämä oli kyllä tutustunut jo vai miksi? Miksi Nina käyttäytyi niin kun oli tuttu mies kyseessä jo? Esittikö hän (en ihmettelisi...)? Mikä järki siinäkin oli?
En ymmärrä muutenkaan, miksi Henrin piti haalia kamut mukaan kun hänen piti mennä tapaamaan naisehdokkaita toiseen kotimaahansa. Ei selvästikään ollut vakavalla mielellä. No tulihan niille hauska hupiloma mummotunnelissa...
Onks noi Henkan suomensukulaisia? Ovat varmasti "ylpeitä" kun pääsivät julkisuuteen :)
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 12:06"]
[/quote]