Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LOVE CONNECTION 12!!!

Vierailija
03.01.2014 |

Just alan kattoo! Ihanaa :) Mitä mieltä??

Kommentit (1342)

Vierailija
821/1342 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 10:23"]

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 10:20"]

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 10:10"]

Hei Eveliinan sukunimeä tiskiin!

Hanna ja AM piilottaneet kaverilistansa FB:ssä, eli ilmeisesti lukevat tätä palstaa ja ovat tietoisia, että täällä stalkkaillaan. Terkkuja vaan ja sori stalkkaus! Ootte kivoja :3

[/quote]

No hoh hoh. Kaikilla järkevillä on ystävälistaukset piilossa jo heti FB:hen liityttyään. Niin oli ainakin Ann-Mariella jo sarjan alkaessa.

[/quote]

Eihän ollut? 

[/quote]

Olipas. Ystävälistaus piilossa ja kuvat julkisia. Ihan kuten nytkin.

Vierailija
822/1342 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 10:25"]

Mitenniin kaikilla fiksuilla on kaverit piilotettuna? Itse en koe, että olisin niin erityinen ihminen, että minun kaverit FB:ssä kiinnostais ketään niin paljon, että ne pitäis piilottaa. 

[/quote]

Oletko varma, että ystäväsi haluavat, että julistat koko maailmalle, että he ovat ystäviäsi? Ihan peruskohteliaisuutta, että pitää ystävälistansa salaisena. Osa ihmistä vain on niin sinisilmäisiä, että eivät tajua, että netissä kannattaa pitää henkilökohtaiset asiat henkilökohtaisina. Maailma on hulluja täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1342 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 10:29"]

Ninan äiti näyttää olevan yhtä lailla innokas osallistumaan ja hankkimaan kontakteja, kun on ehtinyt jo Henrin majapaikan saunaosastonkin katsastaa. Olikohan äitikin siellä kansainvälisessä seurassa. 

[/quote]

Bill ainakin näyttää siltä että se kaipais vähän väljempää.

Ja Ninahan myy vaikka vanhan äitinsä saadakseen huomiota!

Vierailija
824/1342 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 10:25"]

Jestas sitä Henkan pukeutumista!!!!

Ei kertakaikkiaan. Mies on kahden siististi pukeutuneen kaverinsa välissä keskellä Helsinkiä pukeutuneena kuin Parkanolainen Pelto-Petteri! Henri sopisi hyvin myös hahmoksi Suomussalmen Hiljaisen Kansan joukkoon. Ei välttämättä erottaisi...

http://www.suomussalmi.fi/matkailija/kayntikohteet/muut_nahtavyydet_ja_kayntipaikat/hiljainen_kansa

[/quote]

Kaverit oli menossa viihteelle, Henri taas valmiiksi pyjamassa koska edessä oli illanvietto Ninan kanssa.

Vierailija
825/1342 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 00:18"]

Oivoi mutta ei Markuksen äidin tarvi olla huolissaan pojastaan, löytää kyllä aivan varmasti seuraa <3

[/quote]

Markuksen äitihän ei ole koskaan ollutkaan huolissaan poikansa seuranpuutteesta. Kauniita naisia on riittänyt. Harmi, ettei Suomestakaan löytynyt ketään, joka olisi tykännyt ryyppäämisestä tuon enempää. 

Vierailija
826/1342 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matilla tulivat ihan kyyneleet silmiin loppuanalyysissa.

Matti: ystävyys on mitä parhain pohja vakavalle suhteelle. T. 20v aviossa ollut ja avio jatkuu

Vierailija
827/1342 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 02:12"]

Naurettavaa puolustella tota satutätiä. Juu ehdottomasti oli näytelty se kaapinovikeissi, antakaa nyt herran tähden jo Oscar sille Henrylle... Noloa, todella noloa sepustaa ihan puuta heinää kaikelle kansalle.

[/quote]

No olihan kaapinovikeissi näytelty, ei kukaan hääri keittiössä niin, että putkeen paiskoo ovia siihen tahtiin mitä Henri teki. Sitä en väitä etteikö Henrillä olisi tuo tapa ja etteikö se olisi ärsyttänyt, mutta ei se silti mikään spontaani esitys ollut.

Vierailija
828/1342 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 02:14"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 02:01"]

Oikeuttaako se Ninaa sitten hieman puhumaan muunneltua totuutta saattakseen Henrin noloon valoon?

[/quote]

Tv-historian naurettavin, säälittävin ja jokseenkin vastenmielisin pätkä pitkiin aikoihin on se Ninan käytös ensimmäisen tapaamisen yhteydessä: siis kun ala-astemaisesti Henrin kanssa pussasivat ja miten Nina jälkikäteen hehkutti muille naisille tämän suudelman olleen hänen elämänsä paras suudelma.

[/quote]

No sulta toi liioittelu näyttää myös sujuvan :D Tv-historian vastenmielisin pätkä pitkiin aikoihin... hehe.

Vierailija
829/1342 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:37"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:06"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 18:52"]

Kerrotko vielä, missä nämä Ninan epävakaat hyökkäykset tapahtuivat kun tunnut olevan niistä niin hyvin perillä.

[/quote]

Ei ole enää niitä alkupään jaksoja areenassa joten en voi valitettavasti sinulle sanoa, missä jaksossa ja missä kohtaa noin niin kun sekunnilleen ne tapahtui, mutta jos todella olet noin umpisokea, että et ole nähnyt missään kohtaa tämän naisen ampautuvan Henrin iholle ja VÄLITTÖMÄSTI alkavan suoraan kertomaan ihastuksestaan ennestään täysin tuntemattomalle ihmiselle, niin aivan samahan se on mitä sinulle sanoo.

Miten mulla on vähän sellanen tunne, että käyn parhaillaan debattia itse keskustelun kohteen kanssa?

[/quote]

Jaan kanssasi tismalleen saman tunteen! Olen jo monessa tämän ketjun viestissä nähnyt hyvin ninamaisia piirteitä ja pakonomaista tarvetta puolustella sekä omaa että Henrin käytöstä. 

[/quote]

No johan täällä ovat salapoliisien mukaan käyneet Sari, A-M:n sukulainen, Hanna itse ja Markuksen äiti, joten totta kai Ninakin. Ehkä myös näiden kaikkien serkut ja pikkuserkut.

Vierailija
830/1342 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 23:14"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 23:05"]

Sen lisäksi, että koira-Nina laittaa FB-sivulleen kaikki mahdolliset valokuvat, joissa hän on jonkun julkkiksen kanssa, listaa hän myös sinne myös tämän vuoden meriittinsä:

"vuoden 2014 luottamustoimia:
Keskusta: keskustanaisten piirin hallitus, kunnallisjärjestön vpj, paikallisyhdistyksen hallitus.
suomen keksijöiden tukiyhdistys ry:n hallitus, start-up ryhmän jäsen.
Eurooppalainen suomi ry:n hallitus, eurooppanaiset ry:n hallitus, eu-vaalityöryhmän jäsen.
jäsenyydet: UKK-seura, Paasikiviseura, Kalevi Sorsa säätiö, Quin ry (naiskeksijät ry), marttaliitto ja asennemartat sekä hyväntekeväisyys.
Myöskin eri urheiluseuroissa."

Siis kuka ihminen oikeasti brassailee jossain FB:ssä luottamustoimillaan? Kertoo aika paljon ihmisen tasosta ja siitä miksi näitä luottamustoimia ylipäätään haalii. Julkisuus, se ihana julkisuus, lisää sitä! Ja minä, minä, minä ja minä....

[/quote]

No ei tuo niin ihmeellistä ole, jos on poliittisia pyrkimyksiä.

[/quote]

Poliittiset pyrkijät listaavat meriittejään omilla webbisivullaan, jotka on suunnattu äänestäjille. Eivät brassaile niillä FB-tilana ystävilleen. :o)

Vierailija
831/1342 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 00:51"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 00:48"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 00:38"]

Nina näkyy olevan Glamos-mallitoimiston listoilla, oikein vetäviä otoksia tuli googlen kuvahaulla. Ohjelmassa jotenkin perus-muijan oloinen.

[/quote]

Perusmuija? Minusta hän taas vaikutti ohjelmassa to-del-la muotitiedottomalta ja mauttomalta perusmuijaakin suppeammalta tapaukselta. Siis ainakin jos pelkkää pukeutumista ja tyyliä arvioi... Käytti just sellaisia lahkeistaan liian lyhyitä farkkuja, tuulitakkeja, virttyneitä puseroita...Ja ne isot olkatoppaukset laventelin värisessä jakkupuvussa joka oli muotia ehkä....ei koskaan? Jaiks. :/

Eniten mua arveluttaa mikäli Nina on sanojensa mukaisesti kovinkin aktiivisesti yhteydessä Henrin vanhojen vanhempien kanssa... Erityisesti jos Henri kertoo lievin sanamuodoin suorastaan pelkäävänsä Ninaa ja tämän arvaamattomuutta eikä itse halua olla missään tekemisissä enää koskaan.

[/quote]

Hyvä huomio noiden Henrin vanhempien osalta. Miksi ihmeessä Nina on yhteydessä heihin? Pelottavaa.

[/quote]

Varsinkin kun Nina keksii mielessään näitä asioita. Kuten sen, että hän ja Henri "lavastivat yhdessä Ninan ärjyilyn Henrille keittiökohtauksessa peittääkseen palavan rakkautensa katsojilta". Huh! Pelottavaa. Varsinkin, jos Nina itse uskoo näihin omiin juttuihinsa, eikä puhtaasti valehtele.

Vierailija
832/1342 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidin koiranuittajaa alussa vähän reppanana, junttina hömelönä jolla ei ollut minkäänlaista kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta... tai no mitään ja mitään, mutta melkoinen ikäneito 40v olkatoppauksineen jne. Se suutelointi ekoilla treffeillä ja niistä hehkutus aiheutti toki myötähäpeää mutta myös vähän sääliä. Sittemmin mielipide siitä naisesta on muuttui ja se "reppana" sieltä katosi... vaikutti ja vaikuttaa henkisesti todella epävakaalta tapaukselta. Tämä viimeinen avautuminen ilta-sanomille oli varsinainen niitti. Toivottavasti ei rupea kiusaamaan Henrin vanhempia, huh. Henkkaan on tuhansien kilometrien välimatka joten Henrillä ei pelkoa ole, että se Fatal Attraction -hahmo jahtaisi, mutta jos se vanhempiin yhteydenpito on totta, niin voi apua. Monta palasta on loksahtanut eilisen lehtijutun jälkeen loksahtanut paikalleen.... ensin koiranuittajan avautuminen ja Henrin vastine. No, olihan se selvää että ei oo sillä naisella kaikki lusikat laatikossa, mutta en sitä nyt ihan näin häiriintyneeksi osannut kuvitella.

Vierailija
833/1342 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 08:04"]

Kerrotko vielä, missä nämä Ninan epävakaat hyökkäykset tapahtuivat kun tunnut olevan niistä niin hyvin perillä.

[/quote]

Ei ole enää niitä alkupään jaksoja areenassa joten en voi valitettavasti sinulle sanoa, missä jaksossa ja missä kohtaa noin niin kun sekunnilleen ne tapahtui, mutta jos todella olet noin umpisokea, että et ole nähnyt missään kohtaa tämän naisen ampautuvan Henrin iholle ja VÄLITTÖMÄSTI alkavan suoraan kertomaan ihastuksestaan ennestään täysin tuntemattomalle ihmiselle, niin aivan samahan se on mitä sinulle sanoo.

Miten mulla on vähän sellanen tunne, että käyn parhaillaan debattia itse keskustelun kohteen kanssa?

[/quote]

Jaan kanssasi tismalleen saman tunteen! Olen jo monessa tämän ketjun viestissä nähnyt hyvin ninamaisia piirteitä ja pakonomaista tarvetta puolustella sekä omaa että Henrin käytöstä. 

[/quote]

No johan täällä ovat salapoliisien mukaan käyneet Sari, A-M:n sukulainen, Hanna itse ja Markuksen äiti, joten totta kai Ninakin. Ehkä myös näiden kaikkien serkut ja pikkuserkut.

[/quote]

Ja paljonkohan tämä sarjaan liittyvä keskustelu on pidentänyt itse kunkin meistä ikää? Niin paljon on saanut vedet silmissä nauraa. Loppua kohden käy vielä aina vaan hullummaksi... :o)

Vierailija
834/1342 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 08:43"][quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 08:04"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ja paljonkohan tämä sarjaan liittyvä keskustelu on pidentänyt itse kunkin meistä ikää? Niin paljon on saanut vedet silmissä nauraa. Loppua kohden käy vielä aina vaan hullummaksi... :o)

Unohditte nuoren Ninan, joka on todistettavasti käynyt täällä lukemassa,:)

[/quote]

Vierailija
835/1342 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 02:31"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 18:14"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 13:30"]

Samoin minä ymmärsin koko ajan että Markuksella on purjevene ja että myös aikoo viedä AM:n purjehtimaan, muistaakseni hän myös sanoi näin Suomessa.

[/quote]

Mikähän merkitys Markuksen kipsatulla jalalla oli purjehdukseen? Luulen muutenkin, että Kalifornian tekemiset olisivat olleet erilaisia, jos Markus ois pystynyt liikkumaan kunnolla. Tästä voidaan alkaa saivarrella, että onko tämä Markuksen "alkoholismi" syynä siihen jalan satuttamiseen, mutta mä olen kyllä sitä mieltä, että onnettomuuksia ja vahinkoja sattuu ilman humalatilaakin.

Ihan varmasti Markustakin on harmittanut jalkavammansa. Sen takiahan lopulta ne treffit oli sitä mitä oli, istuskelua ja ravintolakäyntejä, johon sitten liittyi sitä alkoholinkäyttöä. En puolustele kenenkään sammumisia, mutta mun mielestä Markuksen humaltuminen ja sammuminen just osoittaa, että ei ole kovin paljon alkoholia tottunut käyttämään. Musta on niin hassua, että 25v. nuoren miehen alkoholinkäyttöä moralisoidaan näin paljon. Olihan Ann-Mariellakin valkkaria jälkiruoan kanssa tarjolla, eikä sitä kukaan ole tainnut sen enempää ihmetellä.

[/quote]

No oliko Ann-Marie tillin tallin sen valkkarin jälkeen? Ei tainnut olla.

[/quote]

Ei, kirjaimellisesti ei tainnut olla. Tosin ei ollut Markuskaan television mukaan, koska mitään tällaista ei edes näytetty. Mitenhän monta tuntia A-M ja Markuskin olivat yhdessä sen Ann-Marien päivän aikana ja me nähtiin max. 15 min siitä?

Iltasanomien kirjoituksetkin ovat kuitenkin vain keltaisen lehdistön juorutoimittajan juttua. Niitäkään ei pitäisi lukea kuin piru raamattua ja ottaa suurena totena jokaista lausetta, mitä artikkelista löytyy...

[/quote]

Äläpäs nyt satuile. Markus itsekin tietää alkoholiongelmansa ja idioottimaisen käytöksensä, siksihän hän on näitä selittely- ja puolustuspuheenvuoroja lehdistössä jaellut. Ei kai sellaisille olisi mitään tarvetta, jos Markus ei itse tuntisi syyllisyyttä!

Vierailija
836/1342 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Niin, se oli varmasti tämä äiti, joka kävi korjailemaan poikansa Markuksen koulutustietoja, kun vertailtiin että Anskun koulutus on paljon tasokkaampi kuin Markuksen! Kaikkeen sitä äidit vääntyy lastensa puolesta, jopa keskustelupalstoille anonyymeinä!!:p

[/quote]

Ihan tavallinen suomalainen on käynyt koulutustietoja tänne laittamassa, löytyvät perusnettihauilla.

Vierailija
837/1342 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 09:03"]

[/quote]Niin, se oli varmasti tämä äiti, joka kävi korjailemaan poikansa Markuksen koulutustietoja, kun vertailtiin että Anskun koulutus on paljon tasokkaampi kuin Markuksen! Kaikkeen sitä äidit vääntyy lastensa puolesta, jopa keskustelupalstoille anonyymeinä!!:p

[/quote]

Ihan tavallinen suomalainen on käynyt koulutustietoja tänne laittamassa, löytyvät perusnettihauilla.

[/quote]

Niin. Minä ainakin laitoin Markuksen koulutustietoja tänne. Katsoin ne nimittäin LinkedIn:stä. Kävi vähän häiritsemään pelkäksi "kokkipojaksi" nimittely, kun tyyppi on kuitenkin käynyt yhden maailman arvostetuimmista gastronomiakouluista eli Culinary Institute of American ja jatko-opintoja yliopistostakin löytyy. Mutta täällähän nyt nimitellään muita keskustelijoita surutta. Minuakin on taidettu nimitellä Ann-Marien sukulaiseksi ja ties miksi. :o)

Vierailija
838/1342 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 09:52"]

Matti ei oo laittanut tukkaa jätskinsyöntikuvassa! :D Näyttää taas hiukan epäileväiseltä tuon kuvattavaksi joutumisen suhteen...

Matti raukka joutunut manipuloivan Ninan kynsiin, Markus ymmärtänyt pelastaa itsensä johonkin muualle.

Liehuikohan Matti Nina & co:n kanssa kaupungilla kun ei ehtinyt Ennin kanssa kameroiden ulkopuolella tapaamaan..? Nina ryssi Matinkin tsäänssit?

[/quote]

Markuksella varmaan oli kontakteja ja kavereita täällä Suomessa jo valmiiksi, toisin kuin Matilla.

Markushan kertoi käyvänsä Suomessa melko usein, Matti ehkä kerran tai pari koko elämänsä aikana.

Eli kun Markus on vapaa-aikanaan lähtenyt tapaamaan kavereitaan, äitiään ja sukulaisiaan, on Matti-parka yksinäisenä liimautunut maanmiehensä Henrin (ja tämän kavereiden) kylkeen ja ajautunut tilanteisiin. Mieluummin minä kuitenkin olisin treffannut vaikka sitä Enniäkin kuin ollut paparazzi-Ninan kuvattavana...

Vierailija
839/1342 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskohan Henrin hattua fb:ssä Ninan kuvaan kommentoinut Kim Waxman olla se Henrin väitetty tyttöystävä?

Kaukaa haettua tiedän, mutta häneltä löytyy joulukuulta halipusukuva miehen kans joka vois olla Henri ja Henrin poikakin esiintyy hänen kuvissaan jne. Ja mulla ei sitten ole parempaa tekemistä..

Vierailija
840/1342 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi teitä, teette musta stalkkerin, oli ihan pakko penkoa facee ja ettiä nää Ninat ja muut.

Ketju on lukittu.