Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

perjantain kunniaksi tyhmä ruoka kysymys

14.12.2007 |

Mä olen joskus aikoja aikoja sitten lukenut täältä että meetwursti ei olisi suositeltavaa syömistä raskauden aikana. Mielikuvaksi on jäänyt että joku olisi sanonut sen olevan raakaa makkaraa/lihaa ja että joku olisi sanonut sen olevan liian suolaista. Onko mulle jäänyt väärät mielikuvat päähän pyörimään?? Nimimerkillä jostain syystä nyt tekisi meetwurstia ihan hirveesti mieli.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ainaskaan raakaa ole! Suolaista kylläkin, mutta mulla on jotenkin tullut välillä ihme suolahimokohtauksia ja sitä varten on oikein hyvä ollut olla metwurstia ja maustekurkkuja jääkaapissa! =)

Vierailija
2/3 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa miksi ei saisi syödä, on sen suolapitoisuus! Jos on verenpaineiden kanssa ongelmia, niin ei liika suola koskaan ole hyväksi. Tai jos yrittää syödä ns. terveellisesti, niin suolaahan ei kovasti suositella.

Samoin salmiakki on kielletty, koska nostaa verenpainetta. Mutta itse olen kyllä sitäkin syönyt silloin tällöin hyvillä mielin, kun on muutenkin verenpaineet liian alhaiset (viimeks oli 110/50).

Joten jos sulla ei oo muuten liikaa suolaa jo ruokavaliossa, tai verenpaineet kunnossa, niin senkun popsit menemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli anna mennä meetwurstia vaan napaa kohti :D jos siis turvotus ei iske, verenpaine ei nouse turhan korkealle :)

Toki on sitä suolaisempiakin olemassa kuin meetwursti :D