Klitoris hukassa?
Miten se voi olla mahdollista, että niin monen miehen on vaikea löytää sitä naisensa ' taikanappia' ? Olen törmännyt moneen, jolle saa omin käsin opastaa, minne suuntaan niitä sormia pitäisi suunnata. Miehet, onko se oikeasti niin vaikeasti löydettävissä?
N30
Kommentit (23)
anatomian kirjaa(tai vaikka jotain netistä löytyvää asiallista kuvastoa). Se, että klitoriksen näkyvä osa on erikokoinen eri naisilla, ei tarkoita, että se olisi jotenkin " eri paikassa" tai vaikeasti löydettävissä. Klitoris jatkuu häpyhuulten alla, emättimen ympärillä. Se näkyvä osa, joka on siinä " hupun" alla, on vain pieni osa.
Kaikki varmaan kokevat kosketuksen eri tavalla, ja jotkut pitävät suoremmasta ja kovemmasta koskettelusta, ja toiset hellemmästä, kiertelevästä koskettelusta.
Seksi on kokonaisvaltainen kokemus, ja minä ainakin kaipaan muutakin kuin klitoriksen näkyvän osan hyväilyä. Seksihän alkaa jo katseista, tuoksuista, pienistä hipaisuista. . . Toisaalta joskus nopeammin eteneminen on kaikkein parasta.
Mutta siis alkuperäiseen palatakseni, jos ei klitorista löydy, voipi tutkailla kirjaa, tai vaikkapa kysyä siltä naiselta. Tai vielä parempi, sen sijaan, että kysyy " missä klitoris" , kysyy, että " mikä tuntuu hyvältä" tai " mitä haluaisit minun tekevän" . Ja saman voi nainenkin mieheltään kysyä.
nainen on poikkeuksetta tykännyt klitoriksen hyväilystä 3-4 sormella pyörivin liikkein runsaan liukuvoiteen kanssa.
Oli sitten kyse esillä törröttävästä tai hieman piilossa olevasta klitasta.
Orgasmikin on lähes poikkeuksetta ollut melko helppo antaa. Eikä ole tarvinnut häppäreitä levittää suoran kontaktin saamiseksi. En ymmärrä miksi jotkut tekevät yksinkertaisistakin asioista vaikeita. Ehkä ongelma on enemmän henkisellä puolella.
..ja minusta vain tyhmä nainen olettaa että mies osaa lukea hänen ajatuksiaan.
Jos hakee miestä joka sattumalta tekee oikein menettää kyllä monta hyvää miestä.
Joidenkin naisten klitoris on kyllä todella häviävän pieni, toisilla taas ison pavun kokoinen " pikkupenis" .