Klitoris hukassa?
Miten se voi olla mahdollista, että niin monen miehen on vaikea löytää sitä naisensa ' taikanappia' ? Olen törmännyt moneen, jolle saa omin käsin opastaa, minne suuntaan niitä sormia pitäisi suunnata. Miehet, onko se oikeasti niin vaikeasti löydettävissä?
N30
Kommentit (23)
muka vielä IT-aikakaudella? Noloa, on tainnut kiinnostus kokemattomillakin miehillä olla vähän väärässä paikassa....
M30
siitä miehille olisi että tietää missä se on?
Löytyykö näitä itsekeskeisiä egopaskoja vieläkin? Ei kiinnosta muuta kuin oma tyydytys. Voin sanoa, että olet varmasti todella surkea rakastaja!
...itse olen huomannut että jotkut naiset eivät halua että keskityn suoraan klitorikseen, vaan mieluummin sieltä ympäriltä ja vain silloin tällöin annan kielen kulkea klitoriksen yli.
Sitten jos teen saman toisen naisen kanssa hän ihmettelee ettenkö löydä sitä.
Toisilla se on muuten vaikeampi löytää kuin toisilta. Ylleensä kuitenkin selkeästi tuntuu sormenpäässä tai kielen alla, muttei todellakaan jokaisella!
Kuussakin on jo käyty...
M30
Vierailija:
Toisilla se on muuten vaikeampi löytää kuin toisilta.
" Toisilla se on muuten vaikeampi löytää kuin toisilta. Ylleensä kuitenkin selkeästi tuntuu sormenpäässä tai kielen alla, muttei todellakaan jokaisella! "
Tuntuu sormenpäässä tai kielen alla?... just joo.
APUUVA!! Tiedätkö, mikä on klitoris vai onko kuusysi sun ainoa asento.
Muuten siis vain tuntuu jossakin ihon alla..
Että uskon tuota miestä.
lienee todella kiire, ellei kumppanin taikanappulaa matkan varrella ehdi löytää. Luultavasti ihan sinne omaan onnelaan, minne mennessä toisen nautinnolla ei niin kovin ole väliä.
Saan aina,melko helpostikin. Mies kyllä osaa hoitaa minut sormin ja joskus saan yhdynnässäkin orgamin. Se vain on jotenkin " syvässä" .
Olemme olleet yhdessä avomieheni kanssa nyt 3,5 vuotta. En ole koskaan saanut orgasmia hänen kanssaan. Hän ei selvästikään tiedä missä klitorikseni on. Sormet ja kieli on aina olleet hakoteillä, mutta olen sen verran ujo, etten ole tästä aikojen alussa kehdannut mainita. Ja nyt tuntuisi hölmöltä mainita enää tässä vaiheessa. Joten olen tyytynyt siihen, että saan orgasmin aina vain yksin masturboidessani.
Jos et edes feikkaa, niin taitaa miehellä päässä viirata vähän enemmänkin.
Mikä se sellainen mies on, joka ei halua naiselle antaa orgasmeja?
M30
Eikä ole mies kysellyt mitään. Ehkä häntä ei kiinnosta tai jotain. Harvemmin hän muutenkaan edes yrittää mitään orgasmia minulle saada. Ne oli silloin alkuaikoina ne kielileikit ja nykyään esileikin aikana hän tunkee kaksi sormea sisääni, työntelee niitä suorana muutaman kerran sisään ja ulos. Sitten hän tulee päälleni/minä menen hänen päälleen ja sitten pannaan kunnes hän tulee. Homma loppuu sitten siihen.
Milläs muulla se klitoris pitäisi " löytää" kuin kädellä tai suulla noin normaalisti? Olen toki joskus jalalla hieronut.
Erikoista kuin naiset helposti niputtavat kaikkia muita naisia samanlaisiksi, niin tässäkin. Taitaa harvemmalla naisella olla yhtä paljon kokemusta erilaisista klitoriksista kuin minulla.
Olen minä seurustellut sellaistenkin naisten kanssa joiden klitoris oli iso kuin sormenpää ja pullisteli senttikaupalla ulos kiihottuneena, ja toinen ääripää on sitten nämä todella ihon alla jemmassa olevat.
Orgasmiherkkyydellä ei muuten ole mitään yhteyttä klitoriksen koon kanssa, ainakaan omien kokemuksieni mukaan. Enemmän siihen vaikuttaa klitoriksen herkkyys.
nro 6
..edes lävistystä kun ei ole mitä lävistää.
Ihan totta!
Saattaa hyvinkin olla että hän on " oppinut" eri tavoille kuin mistä sinä pidät eikä vain ymmärrä mitä haluat.
Minun vaimoni on yksi tällainen jonka klitoris on niin herkkä että hän ei halua ikinä mitään kovempaa kosketusta, ja useimmiten haluaa että minä hyväilen häntä ympäriltä ja muualta - väittää että suora kosketus (sormella, kielellä tms.) sattuu!?
Orgasmin hän kyllä yleensä saa ihan helposti, mutta hänen kanssa pitää juuri kierrellä ja kaarrella eikä ikinä oikein osua oikein. Uskokaa, se on vaikeata kun haluaisi suudella, imeä ja hyväillä sitä ihanaa klitorista!! Mikään ei ole ihanampaa kuin pieni kova klitoris kielen alla!
kuin se näkyvä osa. Suoraa kosketusta ei orgasmiin edes tarvita, riittää että hyväile piilossa olevaa " vartta" ja häppärien peitossa olevaa päätä.
M30
Vierailija:
Orgasmiherkkyydellä ei muuten ole mitään yhteyttä klitoriksen koon kanssa, ainakaan omien kokemuksieni mukaan. Enemmän siihen vaikuttaa klitoriksen herkkyys.nro 6
Aikaisemmin oli se lääkärikirjassa kuvailtu " herneen-kokoinen" , mutta toisessa raskaudessa klitoris paisui tosi isoksi, kuten ne pikku häpyhuuletkin. Jäivät synnytyksen jälkeen sitten tälläisiksi, vaikka hieman palautuivatkin. Orgasmit nyt herkässä.
olen tottunut siihen, että onkin paras opastaa jokainen mies koskemaan juuri minun klitoristani sillä tavalla kuin se minusta on hyvä.
Joskus löytyy, joskus ei. Välillä ollaan niin hukassa, että ei paremmasta väliä. Pahin on se, jos mies erehtyy liian alas ja sitten se tuntuu ihan kamalalta.
t. nainen