Mitä mieltä tästä miehestä? Olis tarjolla mulle:)
- 31v.
- älykäs ja luova
- opettaja (humanisti)
- ekohenkinen
- musikaalinen
- 190cm, 93kg
- harrastaa salilla käymistä, tennistä, musiikkia ja lukemista
- lapsirakas
- hyvännäköinen (namu!)
Hakee seuraa tositarkoituksella.
Kommentit (23)
- 31v. LIIAN VANHA
- älykäs ja luova HMM KUULOSTAA JOLTAIN NÖRTILTÄ
- opettaja (humanisti) EI HYVÄ, TIENAA HUONOSTI
- ekohenkinen KETTUTYTTÖ?
- musikaalinen IHAN SAMA... MIELUUMMIN URHEILULLINEN
- 190cm, 93kg HIRVEEN ISO!! ONKO ISO MUNAKIN?
- harrastaa salilla käymistä, tennistä, musiikkia ja lukemista SALI AINUT OK
- lapsirakas IHAN SAMA
- hyvännäköinen (namu!) VARMAAN SUN MIELESTÄ, MUTTEI YLEISESTI
Hakee seuraa tositarkoituksella. TAI NIIN ETTÄ SAA PESÄÄ
[/quote]
Silloin on jokin asia todella pielessä, googletaha vaikka persoonallisuushäiriöt. Ei millään pahalla, tämä ei ole mun keksintö, vaan sen ovat viisaat havainneet :-)
Näillä kommentoijilla on varmaan jotkut vaimonhakkaaja-ördäkkeet. Kateutta ehkä?
ja salilla käyvä? mitenkä minusta tuntuu ristiriitaiselle, eikö se salilla käynti ole energiantuhlausta?
22:
Näillä kommentoijilla on varmaan jotkut vaimonhakkaaja-ördäkkeet.
Ei ole kateutta! Mä tykkään itse urheilullisista, freesseistä ja hyvännäköisistä kundeista! Jotenkin vaan ekohenkinen 190 senttinen opettaja kuulostaa....ihan kamalalta, ei haluttavalta. Tulee mielikuva jostain partasuusta ekovihreä ulkoiluasu päällä :(
tuo ekohenkisyys saa kyllä ajattelemaan kulahtanutta villapaitaa.
31v.
- älykäs ja luova
ÄLYKKYYTTÄKIN ON MONENLAISTA!
- opettaja (humanisti)
HUONO PALKKA
- ekohenkinen
JOKU KIERRÄTYSINTOILIJA?
- musikaalinen
JOS EI OLE JOSSAIN ROCK BÄNDISSÄ NIIN IHAN SAMA ;)
- 190cm, 93kg
NO TÄSSÄ PLUSSA!
- harrastaa salilla käymistä, tennistä, musiikkia ja lukemista
JÄTTÄÄKÖ HARRASTUKSIA POIS/VÄHEMMÄLLE KUN LAPSIA TULEE?
- lapsirakas
JÄÄNEE KOTIIN HOITAMAAN LAPSIA?
- hyvännäköinen (namu!)
KAUNEUS ON KATSOJAN SILMÄSSÄ
Hakee seuraa tositarkoituksella.
NO ALKAA VARMAAN OLLA KIIRE JOS PERHEEN JOSKUS HALUAA
Vierailija:
Mietin vaan sitä, että mahtaako hän oikeesti haluta mut, kun en ole akateeminen, vain amkin käynyt.
Tolla asenteella kukaan ei ihastu suhun, jos itse ajattelet olevasi " vain" amkin käynyt, ja hän ihana akateeminen, urheilullinen namu. Äly hoi!
Rakasta itseäsi, niin muutkin rakastavat. Katso peiliin, ja mieti miten ihana oikeasti olet! Ei nuo ominaisuudet miehessä nyt niin ihmeellisiä olleet.
Anna mennä vain ja katso mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Ihme vastauksia olet saanut, jos on ihan ok mies niin pitäisi heti epäillä että on joku persoonallisuushäiriö...
Tuo että samassa paketissa on ekohenkisyyttä, luovuutta ja salillakäyntiä myös jotenkin särähtää. Ja vielä sydäntäsärkevä targediakin takana, ah ja voi... Joko kaveri esittää ihmeellisempää kuin onkaan saadakseen sinut, mikä on ihan ok - niinhän suhteen alussa tehdään aina - kunhan vaan sinä pidät tämä mielessä ja valmistaudut pettymyksiin ajan kuluessa. Tai sitten kaveri on ihan pintaa ja elää jossain " ihanaa, mä olen mukava" -maailmassa, mikä minulla soittaa heti hälytyskelloja.
Henk. koht. vaikka toi olis kaikki tottakin, en ihastuisi. Mulle miehessä pitää olla enemmän säröjä, jotta se olisi mielenkiintoinen. En siis innostu, mutta jos sua kiinnostaa niin siitä vaan. Yrittänyttä ei laiteta :-)
Jokaikinen asia juuri niinkuin pitää! Jos sillä on hyvä huumorintaju ja vahva luonne - mulle mulle mulle mulle!
luetella vähintään kolme, mieluummin useamman, huonon piirteen miekkosesta.
että hyvännäköinen ja namu, niin vähän miettisin. JOtenkin en itse tykkää, jos tuolla tyylillä itseä kehutaan.
Oikeesti hän on kyllä vaatimaton, kaikin puolin hieno ihminen. Mietin vaan sitä, että mahtaako hän oikeesti haluta mut, kun en ole akateeminen, vain amkin käynyt. Hänellä on ollut epäonnea elämässä, ex-kihlattu kuoli, josta syystä on vielä vapaa ja lapseton. Kääk. MItä teen?
Mitä pahaa ekohenkisyydessä on? Eikö tänä aikana jokaisen pidä edes hiukan olla? Näkyy lähinnä siinä, ettei yksityisautoile paljon, kierrättää, välttää lentämistä. Pieniä asioita.
8:
Hänellä on ollut epäonnea elämässä, ex-kihlattu kuoli,
Vierailija:
Jos tätä mietit, niin mitä niillä miehen ominaisuuksilla on merkitystä? Vai onko parempi, että ruma kouluttamaton paskiainen lemppaa kuin hyvännäköinen fiksu tyyppi?