Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tässä on kannattavaa? Töihin menosta asiaa..

Vierailija
14.12.2007 |

Olen perushoitaja ja tehnyt 3-vuorotyötä ennen lasten syntymää. Nyt paluu työelämään on ajankohtainen, mutta tuntuu etten pääse palaamaan takaisin.

Tiedustelin vuoropäiväkotipaikkaa kaupungilta, mutta jonossa on monta lasta, eli heti ei ole mahdollista saada paikkaa. Ja koska minulla ei ole vakituista paikkaa, en voi vedota että työ alkaa silloin ja silloin, että paikkaa on löydyttävä.

Sekä tietysti mietityttää jos työtä ei löydykkään kuin esim. viikko per kuukausi, niin tuleeko tästä hirmu kallista..

Olen yrittänyt katsella päivätyötä lähikaupungeista, mutta tuloksetta. Kaikki mitä osaan on vuorotyötä=(

Nyt ilmoitin osastolle että olen käytettävissä viikonloppuisin, eli enää en voi edes ilmoittaa itseäni työttömäksi, koska silloinhan en saisi tienata mitään. Vai onko tämä näin? Kannattaako työttömänä tehdä muutaman päivän sijaisuuksia kuukaudessa?

Ja ajttelin että jos mikään muu ei onnistu, niin alan pp-hoitajaksi. Mutta tämä ei taas sopinut kaupungille, koska asun alueella jossa lapsia ei ole paljon ja täällä toimii ryhmis..

Tästä ei tuu mitään..=(

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä