Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko miten älyttömältä se tuntui, kun telkkarissa alettiin mainostamaan viipaloitua leipää?

Vierailija
13.12.2007 |

Minäkin sanoin isälleni, että jo on uusavutonta jos edes leipää ei voi itse leikata. :)

No nyt meille lähtee kaupasta mukaan oikeastaan vain viipaloitua leipää. Eipähän niitä kovin muita enää olekaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

99,9 % minun tuntemistani perheistä säilyttää leipää keittiössä.

Vierailija
2/10 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päällisetkin itse?

Vierailija:

Nyt meillekin kyllä ostetaan melkeinpäs pelkästään noita valmiiksi viipaloituja kun ovat paljon " lapsiystävällisempiä" eli 2-3-vuotiaskin osaa jo itse hakea leivän kun ei tarvitse leikellä sitä:)

Niin ja vielä niille tiedoksi, jotka kumminkin alkavat arvostella ettei tuon ikäisen vielä kuulukaan hakea leipäänsä itse...meillä nimenoman lapsi haluaa hakea leipänsä itse ja siksipä siirryttiinkin noihin valmiiksi viipaloituihin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juu, ostan joskus viipaloituja, mutta paremmat leivät on mun mielestä ne ihan tavalliset.

Vierailija
4/10 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ymmärtäisin, että 2v voi hakea itse leipää kaapista/pöydältä ja mennä ruokapöydän ääreen sitä syömään. Tai vaikka sohvalle jos se on luvattua.

Onko pakko jankata? Oikeastikko ette ymmärrä?

Vierailija
5/10 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä se 0,01% sitten säilyttää? :D

Vierailija
6/10 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan mitään leipää minnekään enää haeta, kun se on kertaalleen haettu kaupasta.

Vierailija
7/10 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun laitetaan ruoka pöytään on se ruoan laittamista/tuomista/hakemista riippuu ihan siitä minkälaisessa tilanteessa sanotaan.

Eli jos minä ja mies istutaan jo pöydässä voin sanoa " hae leipä pöytään"

Jos minä istun pöydässä yksin voin sanoa miehelle " tuo leipä pöytään"

Jos kumpikaan ei istu pöydässä voin sanoa " laita leipä pöytään"

Ei kai tämä nyt niin vaikeaa ole?

t.21

Vierailija
8/10 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä pelkkiä astioita.

Vierailija
9/10 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt on tullut saarioiselta valmista riisi- ja mannapuuroa!!! Sen paketin hinnalla saa kolme 1kg:n pussia mannaryynejä

Vierailija
10/10 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meillekin kyllä ostetaan melkeinpäs pelkästään noita valmiiksi viipaloituja kun ovat paljon " lapsiystävällisempiä" eli 2-3-vuotiaskin osaa jo itse hakea leivän kun ei tarvitse leikellä sitä:)

Niin ja vielä niille tiedoksi, jotka kumminkin alkavat arvostella ettei tuon ikäisen vielä kuulukaan hakea leipäänsä itse...meillä nimenoman lapsi haluaa hakea leipänsä itse ja siksipä siirryttiinkin noihin valmiiksi viipaloituihin:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän