Muistatteko miten älyttömältä se tuntui, kun telkkarissa alettiin mainostamaan viipaloitua leipää?
Minäkin sanoin isälleni, että jo on uusavutonta jos edes leipää ei voi itse leikata. :)
No nyt meille lähtee kaupasta mukaan oikeastaan vain viipaloitua leipää. Eipähän niitä kovin muita enää olekaan.
Kommentit (10)
päällisetkin itse?
Vierailija:
Nyt meillekin kyllä ostetaan melkeinpäs pelkästään noita valmiiksi viipaloituja kun ovat paljon " lapsiystävällisempiä" eli 2-3-vuotiaskin osaa jo itse hakea leivän kun ei tarvitse leikellä sitä:)Niin ja vielä niille tiedoksi, jotka kumminkin alkavat arvostella ettei tuon ikäisen vielä kuulukaan hakea leipäänsä itse...meillä nimenoman lapsi haluaa hakea leipänsä itse ja siksipä siirryttiinkin noihin valmiiksi viipaloituihin:)
Ja juu, ostan joskus viipaloituja, mutta paremmat leivät on mun mielestä ne ihan tavalliset.
Minä ainakin ymmärtäisin, että 2v voi hakea itse leipää kaapista/pöydältä ja mennä ruokapöydän ääreen sitä syömään. Tai vaikka sohvalle jos se on luvattua.
Onko pakko jankata? Oikeastikko ette ymmärrä?
missä se 0,01% sitten säilyttää? :D
Ei meillä ainakaan mitään leipää minnekään enää haeta, kun se on kertaalleen haettu kaupasta.
Ja kun laitetaan ruoka pöytään on se ruoan laittamista/tuomista/hakemista riippuu ihan siitä minkälaisessa tilanteessa sanotaan.
Eli jos minä ja mies istutaan jo pöydässä voin sanoa " hae leipä pöytään"
Jos minä istun pöydässä yksin voin sanoa miehelle " tuo leipä pöytään"
Jos kumpikaan ei istu pöydässä voin sanoa " laita leipä pöytään"
Ei kai tämä nyt niin vaikeaa ole?
t.21
ja nyt on tullut saarioiselta valmista riisi- ja mannapuuroa!!! Sen paketin hinnalla saa kolme 1kg:n pussia mannaryynejä
Nyt meillekin kyllä ostetaan melkeinpäs pelkästään noita valmiiksi viipaloituja kun ovat paljon " lapsiystävällisempiä" eli 2-3-vuotiaskin osaa jo itse hakea leivän kun ei tarvitse leikellä sitä:)
Niin ja vielä niille tiedoksi, jotka kumminkin alkavat arvostella ettei tuon ikäisen vielä kuulukaan hakea leipäänsä itse...meillä nimenoman lapsi haluaa hakea leipänsä itse ja siksipä siirryttiinkin noihin valmiiksi viipaloituihin:)
99,9 % minun tuntemistani perheistä säilyttää leipää keittiössä.