Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi evoluutioteorian ja kristinopin täytyy poissulkea toisensa?

Vierailija
13.12.2007 |

Mä uskon, että on jokin jumala, mutta mä uskon kyllä ihan tuohon evoluutioonkin...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi, mistä olen tuon selityksen kuullut. Eräs ns. pappismies (paljon opiskellut mm. alkukieliä) piti tuosta kerran luentosarjan.

t. 4/9

Vierailija
22/27 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lopulta yksi pieni sana voi antaa ihan eri merkityksen koko jutulle. Ärsyttää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla mitään kuluttajansuojaa noissa tilaisuuksissa.

Vierailija
24/27 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se des käsittele koko asiaa.

Siksi toisekseen, eikö olisi aika luontevaa olettaa että jos Jumala on halunnut kertoa tekemisistään ja ajatuksistaan joillekin 3000-2000 vs eläneille ihmisille, hän yksinkertaistaa sanomaa niin että he ymmärtävät ajatuksen ytimen? Voin kuvitella miten hyvin sanoma olisi mennyt perille jos Jumala olisi silloin ryhtynyt selittämään DNA:sta ja mutaatioista ;)

Vierailija
25/27 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri sinne noin 2000 vuoden taa?

Mikä sen selittää?

Miksi se ei keskity vaikka Etelä-Amerikkaan? Miksei Jumala sinne sitä poikaansa antanut syntyväksi? Miksei ne monet ihmeet tapahtuneet siellä?

Miksi Lähi-itä on aina niin tulessa? Koko ajan jotain kärhämää...miksi?

Kertokaa!

Vierailija
26/27 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kaikki tapahtuu Lähi-Idässä. Olisi se Jeesus voinut ihan hyvin Suomeenkin synytä, vaan kävikö täällä syntymässä. Ei todellakaan. Minusta niin väärin. Vai olisiko syynä se, että jotkut ihmiset tuolla kaukana osasivat kirjoittaa ennemmin kuin suomalaiset. Omivat siis tavallaan sillä taidolla koko homman itselleen, kun rustasivat Raamatun..?

Vierailija
27/27 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onkohan kenties sillä mitään tekoa asian kanssa, että koko länsimainen kulttuuri ja sen synty sijoittuu noille seuduille, Välimeren ympäristöön siis...

Ai mutta eihän sillä tietenkään ole asian kanssa mitään tekemistä. Hölmö minä...