Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**¨~SyySSISSIT to-su~¨**

13.12.2007 |

Loppuviikon turinat tänne, kiitos :)

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin , meillä alkais pyykkirumba olla vihdoin selvä. Kaikkien päät (paitsi vauvan) on käsitelty ja kaikilla niitä täitä sitten tosiaan oli. Nyt sitten vaan kaikki varpaat jo sormet ristiin että päästiin kertaheitolla eroon. Viikon päästä vielä pestään päät uudestaan.

Esikoinen lähti mummolaan yökylään, oli muuten täitä sielläkin, ja pienimmät nukkuu jo. Mies on luvannut hoitaa vauvan ensyönä, minä hipsin tuonne esikoisen sänkyyn niin en varmasti herää neitokaiseen. Ja mun tuurilla se varmasti nukkuu oikein hyvin ;)

Nyt olis sitten joulusiivo jo pitkällä, tai oikeastaan niin hyvällä mallilla että ens viikolla riittää ihan perussiivous. Jouluruuat olen päättänyt ostaa kaupasta ja kinkkua ei paisteta vaan ostetaan joku valmiiksi paistettu pala. Mä en sitä syö kun pari palaa ihan tuoreena, aina on jäänyt hirveästi ja koirat sitten lopulta syöneet. Mä tykkään kalkkunasta ja hauesta joten niitä löytyy joulupöydästä.

Joku kyseli painosta, mä olen vielä 5kg päässä lähtöpainosta ja 7kg päässä tavoitteesta. Tammikuussa osta kuukausikortin spinniin ja paceen niin lähtee vikkelään. ens kesänä meinaan olla timmissä bikinikunnossa :)

Mut nyt nukkumaan

minttupipsa ja peppi 3kk1pv

Vierailija
22/35 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai ei ole vielä edes kunnolla valjennut, mutta täällä jo pyykkikone pyörii ja talo melkein tyhjä! Mies lähti isompien kanssa metsäretkelle. Minä saan kerrankin katsoa telkusta Kirppistä, kun lapset eivät katso lastenohjelmia!

Meillä muuten tuli siitä 3 kk rokotuksesta varsin kova reaktio. Reisi oli ihan punainen ja turvoksissa ja neiti huusi melko tovin joka asennossa, ennenkuin suppo vaikutti. Vaippa painoi ja sylissäkin oli hankala pitää, mutta onneksi oli mennyt ohi seuraavana päivänä. Muilla lapsilla ei ole moista ärsytystä ollutkaan!

Meillä joulua vietetään nyyttäriperiaatteella. Meillä ollaan, eli aika paljon on järkkäilyjä sitten, kun haluan kuitenkin laittaa paikat nätiksi. Ajattelin ostaa Marimekosta jotain ihanaa hopea/valkoinen tai kulta/valkoinen kangasta uudeksi pöytäliinaksi. Punaista en aio kauheasti laittaa. kuusessakin on valkoiset huovutetut koristeet.

Neiti tuolla lattialla treenaa kääntymisjuttua ja meinaa hermostua. palaan myöhemmin!

apinaemo ja oona 0709

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän sama meininki kuin Apinaemolla - Ukko ja isompi tyttö lähtivät mökille kuusen haku retkelle, siskon mies poikansa kanssa myös mukana :D Ovat ihan yötä sillä reissulla, varmasti mukavaa. Voin kuvitella kun paistelevat metsässä nuotiolla makkaraa ja lapset pääsee luistelemaan!

Mulla myös pyykit pyörinyt aamusta lähtien. Eilen vaihtelin kaikki petivaatteet, täkit ja tyynytkin pesin, joten pyykkäystä riittää niidenkin osalta vielä. Antti Tuiskua tässä samalla kuunnellen :P

Menni piti eilen ihanan huutokonsertin - Reppana itki kun puukolla olis viilletty :/ Välillä rauhottui ja taas alkoi uudestaan. Kokeiltiin olla ilman vaippaa, masua hieroin, tissiä annoin jne. Mikään ei tuntunut helpottavan. Kaiken kukkuraks olin tyttöjen kanssa yksin kotona, mies oli leffassa. Sanoi kyllä että voi jäädä kotiin, mutta ajattelin että pärjätäänhän me ja kun toinen kerran oli leffailua jo suunnitellut pitemmän aikaa. Pärjättiin juu, mutta kieltämättä olin välillä tippa linssissä, kun ei osaa auttaa pientä ja vielä toinen lapsi siinä kärsii myös samalla itkua kuunnellessa ja äidiltä ei tipu huomiota. Onneks nukahti yöunille normaalisti ja nukkui koko yön 9h putkeen!!

Huonolta näyttää kyllä tämäkin päivä - Tunnin on vaan päikkäreitä nukkunut ja syliä vaatii. Josko suppoa varmuuden vuoksi laittaisi.. En tiedä voiko vielä hampaita olla tulollaan, mutta kovasti nyrkkiä jyrsii ja kuolaa tuleeee. Tai sitten mun pipareiden popsiminen aiheuttaa masuvaivoja.

Pätkiskakkua kannattaa ehdottomasti kokeilla! Vm onneksesi voin sanoa että on se ihan hyvää ilman sitä kuorrutusta, kokeiltu on :)

Mutta palataan, puhelu tulee..

Vierailija
24/35 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä netti ei ole vieläkään auennut... Tulin vain taas pikasesti ilmoittamaan et hengissä ollaan. Ens viikolla toivon mukaan saadaan netti!!!!!

Ja oikein paljon onnea Dumlelle kosinnasta!!! Aivan ihanaa. Toivotavasti muakin pian kosittas...

Mutta nyt täytyy mennä. Kertoieln sit kunnolla kuulumisia kun saamme yhteyden uuteen asuntoon.

Uma + Vesli 12 vko 1 pvä

Vierailija
25/35 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä vietellään. Vieraita on käynyt yms mukavaa. Välillä on ihanaa kun on paljon ihmisiä ympärillä. Vaikka lapsien myötä yhä enemmän nautin kotona olosta ja täällä puuhailusta.

Pyykit odottaa täälläkin silittämistä, viikkaamista, pesemistä ja kuivattamista.. Kaikki aikanaan. Ü

Hyvä musiikki maku sulla Dumle! Ü musiikkimaultamme taidamme olla sielunsiskot! Ü

Ja vielä pakko purkaa, mulla on ihan älytön vauva-lapsikuume.. Haluaisin pian vielä yhden.. Mutta toisaalta haluan keskittyä näihin jo oleviin täysin, mutta toisaalta neljäs olisi ihana.. En ikinä aikasemmin oo tuntenut vauvakuumetta mutta nyt kun ' lapsiluku on varmasti täynnä' tulee mahdoton kuume... Apua!

No joo, hyvät viikonloput. Menen hommiin!

Fiia ja poitsu 8.10

Vierailija
26/35 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri Meilahdesta josta tuli soitto että isäni on kriittisessä tilassa,hänelle tuli kolmas sydänkohtaus;((((((((((((((((((((((((((((((((

Miten voi tulla nyt kaikki samaan saumaan.

Onneksi mulla on niiiiiiiin rakas ja ihana mies ja tekin ootte ystävien ohella tärkeitä!

Nyt lopetan ja palaan kun on toinen mieli.

Vierailija
27/35 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luka meni juuri sänkyyn, mies koiran kanssa ja mä tulin koneelle hetkeksi. Nämä meidän iltahetket on niin ihania. Joka ilta kun Luka lasketaan sängylle alkaa sellainen hymyshow että meinaa sydän pakahtua.. Luka väläyttelee niin ihania hymyja että hyvä kun raaskitaan jättää se sänkyynsä nukahtamaan. Lapinäidin ja peikkoäidin kehtolaulut on molemmat sellaisia että oikein naurattaa. Vai onkohan se mun vähemmän kaunis lauluääneni kun on niin huvittava.. Oli miten oli niin tuollaiset hymyt kyllä sulattavat sydämen.

Juuri kun pääsin tuossa noin viikko sitten kehumasta kuinka helppoa meillä nykyään Luksun kanssa onkaan niin kappas vaan että heti maanantaista eteenpäin (eli viikonlopun visiittien jälkeen) menivätkin yöt heti paljon risaisemmiksi. Poika herää jo kahdenkin maissa ekalle syönnille kun aiemmin oli 4-5 ja sen jälkeen ei meinaa millään nukahtaa. Punkeaa itsensä vapaaksi peitto" kapalosta" , sormet suuhun ja sitten alkaa vikinä ja niiskutus. Oonkin sitten viimeisen viikon pakannut poikaa sinne peiton alle varmaan 10 kertaa yössä ennenkuin se nukahtaa uudelleen. Eli suunnilleen 2-4 väli on sitten sitä vikinää. Voihan p, kun sitä ehti tottumaan ehjiin öihin niin tuo show on sit aikaansaanut sen että olen ollut kuin kuraan kuollut kuttu!! Tosin viime yö olikin jo vähän parempi. Sain jätkän nukkumaan sillä että makasin käsi pinniksen raosta ja painoin pojan kättä siellä peiton alla niin, että ei päässyt vapaaksi jolloin rauhoittui aika pian.

Päivälläkin LUka on ollut nyt vähän normaalia itkuisempi. Käsi on suussa, kuolaa valuu ja poitsu on muutenkin ollut vähän kärtsy. Musta tuntuu että hampaita se kai tekee?? Toivottavasti ei " tee" niitä ensin puoli vuotta ja sit vasta puhkeaa.. Ikenet on turvonneen näköiset ja mun etusormea Luksutin tosian " puri" ei imenyt kun nappasi kädestä kiinni ja vei sormen suuhun. Nyt sinne suuhun alkaa muutenkin menemään kaikki mikä käden ulottuvilla on.

Tänään koitettiin ekaa kertaa peruna-porkkana sosetta. Ainakaan vielä ei mitään oireita tullut, mutta mahavaivat ne taitaakin olla ainoat jotka heti tulee? Eli pienillä määrillä ja pelkkää tuota sosetta nyt ensin 4-5 päivää ja sit kokeillaan jotain muuta lisäksi. Luksulle kyllä maistui, hymy levisi korviin ja oli kuin isokin poika kun kurotti lusikkaa kohti! Söpöä! Ja sit tuli harmi kun muutaman lusikan jälkeen herkku vaihtuikin maitoon. Mitäs muuten kannattaisi seuraavaksi kokeilla? Tekis mieli jotain päärynää tai aprikoosia, mutta onko siinä joku suositus miten edetään? Kerro nyt Piiu blondille mitä se neuvolan täti tarkoitti niillä kotimaisilla.. =). Nuo päärynät ja aprikoosit ym kyllä ymmärrän, mutta parsat ja muut..

Meinaan kyllä jatkossa tehdä itse soseet annoksiksi pakkaseen, mutta nyt tän maisteluvaiheen ajan meinataan mennä alkuun noilla Pilteillä.

Minttupipsalla olikin hauskempi yllätys, huh! Positiivista sentään se, että löytyivät nyt, ajattele jos nuo oliskin löytyneet tyyliin jouluaattona!!

Miten rakkausvauvalla nyt tilanne? Toivottavasti alkaa helpottamaan!! Ja kuule kukaan ei taatusti luule että keräät säälipisteitä täällä!! Tänne näitä onkin niin ihana purkaa kun tosiaan kukaan ei sellaista kuvittele! Kaverit ehkä eivät jaksakaan aina ymmärtää jos eivät ole samassa tilanteessa.. Mä ainakin pyrin siihen etten ihan kaikkea edes kavereille viitsi puhua vaikka kuin painaisi mieltä. Mieluummin kerron sitten teille.

Tosi paljon jaksamista sulle ja samaten Kewalle!!! Teille kyllä molemmille soisin edes yhden täysin nukutun häiriöttömän yön!!! Sekin jo tekisi ihmeitä. Toivottavasti Kewan Ukko kuitenkin haluaisi vielä niihin vaunuihinkin pienen tauon jälkeen!!

Haikarapolska, sä olet kyllä ihanan reipas kun jaksat kestitä vieraita tuohon malliin! Mä oon kyllä tosi laiska sen suhteen.. Ihan liian harvoin tulee ketään käskettyä kyläileen. Tosin, meillä on kyllä sen verran pienet tilatkin nyt että yövierailla olis sitten lattia ja sohvamajoitusta joten ei se kauhian kivaa ole.

Peikkoäet, mä kyselin lääkäriltä tuosta toispuoleisuudesta kun mun mielestäni Luka piti päätänsä alkuun aina samaan suuntaan ja lääkäri sanoi silloin että kääntäähän aikuinenkin päänsä helpommin aina toiseen suuntaan.. Nyt Luka katsoo sille puolelle kumpi sillä hetkellä kiinnostaa enemmän. Mun kummipoikaa jopa tutkittiin tuon asian takia ja silloin käskettiin ne virikkeet pistää aina sille " heikommalle" puolelle. Siihen pattiin en voi sanoa mitään muuta kuin että älä huolehdi siitä koska se on jo todettu vaarattomaksi, vaan tiedän että huolehdit silti, niin tekisi kuka tahansa.

Dumle, tuo Pätkiskakku tosiaan kuulostaa herkulle! Pitäisköhän munkin ostaa kakkuvuoka ja oikein leipoa elämäni eka kakku =) Niin ja vautsi, miten sä voit olla noin rauhallinen sen sormuksen suhteen!! Mä taisin haluta lähteä samantien etsimään rinkulaa kun kihlauksesta sovittiin.. =)

Apinaemo, olipa teillä jännä juttu sen rokotuksen kanssa! Hui, toivottavasti meille ei tule tuollaista!! Ei muuten, mutta mieshän saa hirmuisen hepulin ja lääkärille kiidetään oitis!

Nyt mä lakkaan tän jaarittelun ja menen miehen kainaloon sohvalle! Voikaahan hyvin sissit ja nauttikaa tästä ihanasta joulun odotuksesta! Tämä on mun mielestä kaikkein ihaninta aikaa vuodessa!

Palataaan taas!

Colis ja Luka, ens viikolla jo 3kk (20.09)

Ps. Kai tiistai on viel voimassa?

Vierailija
28/35 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten hirveää! Itku tuli täällä kun luin sun viestisi. Oikein iso halaus ja jaksamista sulle!! Ja isällesi enkeleitä sinne Meilahteen, uskotaan että hän vielä tervehtyy.

C

Vierailija
29/35 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuren suuri voimahali täältä ja toivotaan parasta!!!

Täällä touhut käynnissä ja hommia piisaa. Yöt on nykyisin surkeita (vajaan 2 tunnin välein herätys) ja olenkin ihan nuokku, kun olen juonut vasta yhden mukillisen teetä... Iltapäivällä vieraita tulossa!

Mutta palataan!

apinaemo

Vierailija
30/35 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan herätty jo hyvissä ajoin enne 8. Menni söi kerran yöllä. Ite valvoskelin Bondia teeveestä katsoen, kun ei uni kaveria (miestä) ollut vieressä.. Ja kauheaa pettämis untakin vielä näin, Hyi olkoon :(

Tuntuu et vähän väliä nään unta et miehellä olis toinen, tekeekö tämä pikkuvauva-vaihe naisesta jotenkin erityisen herkän näiden suhteen..?

Rakkausvauva, Voimahali myös minulta! Sanat ihan loppuvat kesken.. Isäsi on ajatuksissani ja sinä perheinesi.

Colis, Lukakin on jo päässyt maistelemaan uusia makuja :) Yleensä suositellaan aloitettavan yhdellä ruoka-aineella kerrallaan, joilloin on helpompi yhdistää mahdolliset herkkyydet oikeaan ruokaan. Ja tiesitkö että porkkana on paljon luultua allergisoivampi? Hyviä aloitus ruokia ovat mm. maissi(purkkinakin löytyy) ja bataatti! Tärkkelystä niissä hyvin vähän (joten ei niin helposti aiheuta mahavaivoja!) Sitten päärynä on just hyvä ja esim. vadelma ja mustikka. Eksoottisemmat hedelmät voi suosiolla jättää vähän myöhemmäks, kuten aprikoosi, ananas, passion hedelmä ja sitrushedelmät.

Mutta maku asioitahan nämäkin ovat :) Jokainen tyylillään. Ite jo yhden erittäin allergisen lapsen äitinä aloittelen Mennille hyvinkin varovaisesti kiinteät. Jos imetys sujuu näin mallikkaasti ja lapsi vaan kasvaa, taidamme aloitella vasta 5-6kk.

Kihlauksesta vielä että ei ole tainnut tänne ihan kaikki intoni välittyä ;) Olen kyllä hinkunut sitä sormusta ihan joka päivä, ainakin miehelle vingun ja vikisen " Mä haluun.." pikku tytön tyyliin :P Kalevalan sormuksiin oon tutustunut enempikin, josko niistä löytyisi suosikki.. Mutta mikään sormus vain ei ole tuntunut omalta :/ Toisaalta rahatilannekkaan ei just nyt anna periksi.. Hinku olis kyllä kova :)

Apinaemolla oli jälleen huonoja öitä, voi kurjuus! Jaksuja päiviisi.

Umakin oli käynyt puumerkkinsä jättämässä, kiva olis kyllä kuulla enempikin mitä sinne kuuluu. Mutta odotellaan kärsivällisinä nettiänne ;)

Jeps, mutta otan vielä kupin teetä, kun Menni nukkuu. Ja valmistelen itseäni kauppaa varten.

- Dumle ja Menni 2,5kk (29.9) - Ps. Jäi unholaan meidän kitinät eiliseltä. Varmaan masu vaivas, kun pöräytteli paukkuja eilisen ja useammat kakat on tehnyt eilen ja tänään. Eilen veteli iltapäivästä jo normaalit yli 4 tunnin päikyt :) Että hyvä kun selvis kitinöiden ja huutojen syy!

Vierailija
31/35 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkausvauvalle paljon voimia ja pahoittelut tilanteesta. Todella ikäviä ja raskaita uutisia..

Ja allergioista tuli mieleen, meidän poika 2v on moniallerginen. Vain viittä ruoka-ainetta voi syödä. Ei maitoa, viljoja (paitsi hirssi), yms. Nyt yksi kerrallaan kokeillaan " uusia" ruokia ja allergialääkäri nimenomaan suositteli porkkanaa keitettynä.. Ja kuinka ollakkaan se sopii pojalleni pieninä erinä, silloin tällöin.

Se oli mielestäni yllättävää mutta mukavaa tietenkin että noita vähemmän allergisoivia ruokia pojalle löytyy.. Muuten pienen ruoka on aika yksitoikkoista. Onneksi hänelle on melkein kaikista ruoka-aineympyrän lohkoista löytynyt yksi sopiva ruoka-aine.Ja ravitsemusterapeutti on tarkistanut saako kaiken tarpeellisen ravinnosta.

No nämä tällä erää... 8)

Fiia ja pojat

Vierailija
32/35 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkausvauvalle hurjan paljon jaksamista sinne! Kurja tilanne kaiken kaikkiaan, toivotaan parasta...Ei ole helppoa ei...Voimia voimia ja voimia! Iso lämmin halaus sulle <3. Olet ajatuksissa.

Peikkoäet, varmasti kamala huoli Asmon tilanteesta. Tiedän, että nuo yöt aina niitä kaikkein kamalampia, kun asiat pyörivät mielessä ja saavat kohtuuttomat mittasuhteet. Toivottavasti lapsi pääsee kunnon tutkimuksiin ja pattikin poistetetaan, kun aika kypsä ja Asmo " valmis" . Hurjan paljon sinullekin haleja!

Dumle, tein eilen Pätkiskakun :) ja kuvankin otin, että on todistusaineistoa. Tänään sitten selviää miltä maistuu. Isot likat ainakin innoissaan auttoivat takinan jämien syömisessä ja ah sitä suklaakuorrutetta...nami!

Kyllä se oikea kihlasormus vielä vastaan kävelee, usko pois. Juu, kai me naiset ollaan vähän herkkiä nyt kaikelle ja mielikuvitus tekee tepposia (viittaan noihin painajaisiin pettämisestä), mutta tuskin on syytä epäillä moista kuitenkaan :).

Kiva kuulla Umasta!

Colis saa mut aina nauramaan, kiitos siitä. You are something, girl!

Fiiako se haavaili suurperheestä? Antaa mennä vaan :)!

Nyt on paree tarttua imuriin ja jatkaa hommia. olivia nukkuu ja isommat tytöt jo ohjailinkin omien huoneiden siivouksiin. Mies paistoi joulukinkun ja imelletty perunalaatikko uunissa. Kohtahan täällä on tupa täynnä väkeä...

Haikarapolska kera Olivian, joka nukkui taas hyvän yön. JEE!

Vierailija
33/35 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likat sattuivat nukkumaan yhtä aikaa päiväunille ja telkkaristakaan ei tule nyt mitään jännää urheilua joten tulin notkumaan koneelle.

Peikköäet, turhaan kadehdit tätä järjestelmällisyyttä ;) Syy on se että asumme kaksiossa kaikki neljä ja täällä ei siis ole koloakaan ylimääräistä tilaa säilyttää mitään. Toisaalta olen aistivinani myös jonkinlaista selustan turvaamista, eipä tule mieleen enää kolmatta lasta jos kaikki vermeet on diilattu pois (niin tosin kuvittelin tuon ekan jälkeenkin ja kaikki saatiin taas hankittua uudelleen- hih!).

En minäkään mihinkään kirpparille jaksaisi lähteä mutta netin kautta on suhteellisen helppoa kuitenkin myydä ja ostaa kaikenlaista. Meillä vaatteita on esim. ollut joka koossa aivan liikaa, olen kuin Sulo Vilen ja ostelu on kivaa (ainut harrastus joten suotakoon se minulle, varsinkin kun siihen on kyllä velattomana varaakin),

Apinaemo; nähdään vaan alkuvuodesta joku perjantai. Kunhan saan hoitajan koulupäivät keväälle niin katsotaan joku sellainen perjantai että saan isommankin mukaan, tykkää kovasti siitä teidän liukumäestä.

Kovasti jaksamista kaikille väsymyksen ja vatsavaivojen kanssa taisteleville. Miten minusta tuntuu että meillä kiinteiden aloittaminenkin on vielä jossain ikuisuuksien päässä. Esikoiselle annoin perunaa jo ennen 3 kk ikää ja täyttäähän tämäkin vielä tässä kuussa sen verran. Äitee taitaa olla hiukan hitaalla tämän kakkosen kanssa vähän joka asiassa... Toistaiseksi on kasvanut kuitenkin ihan hyvin pelkällä rintamaidolla, sitten kun se loppuu niin pöperöt otetaan pikatahdilla kehiin. Niin ja tsemppiä + enkeileitä Meilahteen. Kurja joulu tulossa jos isä on huonossa kunnossa- iso halaus sinulle!

Meillä isäntä yskii edelleen, samoin esikoinen jonkun verran. Hilja on aika räkäinen mutta jaksaa hymyillä kyllä silti aina vaan. Yöllä on siirtynyt taas syömään kerran pari, muutenkin tuntuu että vetää maitoa hiukan huonommin tai sitten on nykyään vieläkin nopeampi. Muutama minuutti tissiä näyttää riittävän. Maanantaina olisi neuvola mutta saas nähdä päästäänkö sinne jos tuo flunssa vielä vaivaa. Onko se rokotus vasta 3 kk iässä vai antavatkohan jo nyt kun tyttö on sitten melkein pari viikkoa liian " nuori" ? Flunssaiselle ei varmaankaan anneta, voi harmi.

Kovasti tyttö kähmii tavaroita jo käsiinsä ja pyörittelee leluja. Ja samanlainen sormien jyystäminen on alkanut kuin monella muullakin. Esikoiselle tuli ekat hampaat vasta 8 kk iässä joten enpä usko että tällekään niitä vielä tulisi. Kunhan kuuluu ikään, moinen kuolan levittäminen :)

Lattialla en ole paljon pitänyt kun meillä on lattiat aika kylmät ja tuo 3 vee täystuho juoksentelee siinä- jää vielä pieni alle. Mutta sen verran mitä on ollut niin yritys kääntyillä on jo kova. Kyljelleen kääntyy tikkana ja yrittää kyllä päästä vatsalleen. Pehmeämmässä paikassa onnistuukin (esim. meidän sängyssä). Pari kertaa on tosi vauhdilla heittänyt itsensä vatsalta selälle mutta se on kyllä silkkaa vahinkoa, pää painaa niin paljon että kun se lähtee niin muu kroppa seuraa väkisin perässä.

Enää ensi viikkoa aikaa tehdä sitä power point showta viitekehys seminaarin. Sattuuko täällä olemaan tutkimusmenetelmä ja metodologian experttejä, pieni valistus voisi olla tarpeen...

Mukavaa sunnuntai päivää, miksi ihmeessä ei voi tulla lunta. Minä olen ihan taukoamatta ainakin väsynyt kun ilma on aina harmaa. Pihalle ei ole menty sairasteluista johtuen moneen päivään ja fiilarit on sen mukaiset. Plaah!

t: Typykkä ja nukkuvat tyttöset 180304 ja 290907

Vierailija
34/35 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu lähenee ja tuntuu, että aika vaan kiiruhtaa nopeammin. Olimme koko porukka eilen pikkujouluissa ja lapset olivat kuin enkeleitä. Esikoinen leikki muiden lasten kanssa ja pienempi viihtyi sohvalla loikoillen ja ihmetelleen hälinää. Kyllä oli tosi mukava päästä valmiiseen pöytään ja tavata kavereita ja itsellekin tekee hyvää lähteä kotoa käymään muualla, vaikka kotona hyvin viihdynkin.

Sympatiat on kovasti rakkausvauvan puolella. Oli todella ikävä kuulla huonoja uutisia. Kovasti voimia sulle ja toivotaan isäsi tervehtymistä.

Peikkoäetin huolen ymmärrän hyvin. Voimia sinullekin.

Dumlen kakku ja Haikarapolskan kinkku ja perunalaatikko kuulostivat herkullisilta. Voisin joulun jälkeen kokeilla tuota pätkiskakkua, kun olen aivan suklaakakkuihminen. Pitänee vaan ajoittaa tuo leipominen niin, että on sitten vieraitakin ettei vallan mene omaan suuhun ;) Jouluksi meillä ei ole ollut tapana leipoa (torttuja ja pipareita kylläkin ennen joulua), sillä jouluna meillä on sellainen toooodella makea jälkiruoka (tehty suklaasta, kermasta ja marengeista), joten sen jälkeen ei kyllä maha enää vedä mitään muuta. Tätä herkkua meillä tehdään vain kerran vuodessa jouluna, joten silloin se maistuu kyllä tosi hyvältä.

Mikäli syötöt osuvat kohdalle, niin ajattelin illansuussa piipahtaa esikoisen kanssa kuuntelemassa/laulamassa kauneimpia joululauluja. Tulee aina niin mukava joulumieli sieltä, sitten kotiin ja kynttilät palamaan.

Tunnelmallista sunnuntaita kaikille,

Unikko

Vierailija
35/35 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkausvauvalle oikein kovasti voimia! Isäsi tarvitsee teiltä nyt kaiken voiman ja rakkauden ja sinä taas saat sitä omalta perheeltäsi.

Meillä oikein rauhallista. Vein äitini tänään kotiin ja nyt sitten taas tämä normaali arki alkaa rullaan. Neiti kiukuttelee normaaliin tahtiin ja hermot ovat taas piukalla. Ei haluaisi tytsy lähteä millään keittään aamupuuroa muorille... :)

Piipahdin vain pikaisesti katsomaan ja pakkohan sitten oli jotain laittaa... Nyt itselle iltapalaa ja sitten hralle tissiä ja sitten katsomaan pretty womania loppuun, vaikka niin monesti olen jo sen nähnytkin...

Öitä!

vm78 ja Eetu 080907 sekä isosisko 100403