Mies, tykkäisitkö jos saisit lahjaksi vaimostasi otettuja eroottisia kuvia?
Kommentit (17)
Näitä kai maailmalla kutsutaan bouduar-kuviksi tms.
ap
Yhteistä historiaa takana 10 vuotta...
Ei meistä kukaan näytä samalta kuin 10 vuotta sitten, joten harvalla on varaa valittaa.
15 vuotta sitten suurin osa palstalaisista taisi olla teini-iässä... Itse olin 12v.
No joo, voitte toki olla jo 4-kymppisiä.
Olen tehnyt miehelleni useinkin tuollaisia kuvajuttuja. Läskeillä ja ilman. Kovasti tykkää niitä katsella. Tosin rasittavaa, että näitä kuvia saattaa joskus löytyä esim sängystämme, jos on siellä runkkaillut. Lapsilta täytyy äkkiä piilottaa, vaikka kyseessä ei ole mitään levittelykuvia. Itse olen ottanut kuvia ystäväni kanssa eli välttämättä ei tarvitse mennä mihinkään vieraille keikistelemään. Ja yksin olen ollut kuvissa, paitsi muutamia jotain pikkutuhmia lesboilukuvia kaverini kanssa automaattilaukaisulla.
Jaa aika makee lahja olisi
tosin vaimon olisi kannattunut ottattaa ne 20 vuotiaana kun oli timmissä kunnossa
M40
vaan vituttaa.
Vierailija:
Jaa aika makee lahja olisi
tosin vaimon olisi kannattunut ottattaa ne 20 vuotiaana kun oli timmissä kunnossaM40
Hassua, kun se oma peilikuva vaan näyttää ihan yhtä saa-ta-nan hyvältä kuin 15 ja 10 vuotta sitten! Timmejä isokaluisia tosimiehiä ollaan, uhhh!
sentään löytyy itsekritiikkiä. Rehellisesti voin kertoa, että olen paremmassa kuosissa 3-kymppisenä kuin 2-kymppisenä. Kalu nyt ei ole kuin sen 16 cm x 4,5 cm. Ehkä täällä palstalla pyörii meitä hyvävartaloisia miehiä, joita seksikin jaksaa vielä kiinnostaa.
M30
Vierailija:
Hassua, kun se oma peilikuva vaan näyttää ihan yhtä saa-ta-nan hyvältä kuin 15 ja 10 vuotta sitten! Timmejä isokaluisia tosimiehiä ollaan, uhhh!
ja ulkonäöstä kun on hieman elämää ja kiloja kertynyt ympärille?
Ehkä tilannetta hieman auttaisi, jos nainen olisi henkisesti kasvanut teinivuosilta, mutta kun ei. Jos ei ole henkisesti mitään annettavaa, niin pitäisi tajuta pitää edes kroppansa siedettävässä kunnossa pillusta puhumattakaan...
Itseäni voisin kritisoida sen verran, että haluaisin olla vähemmän pinnallinen suhtautumisessani naisten ulkonäköön? Antakaa vinkkejä miten pääsen eroon pinnallisuudesta ja vanhenemisen näkemisestä ainoastaan negatiivisessa valossa.
Vierailija:
Siinähän sitä itsekritiikkiä! :DD
Vierailija:
Ehkä tilannetta hieman auttaisi, jos nainen olisi henkisesti kasvanut teinivuosilta, mutta kun ei. Jos ei ole henkisesti mitään annettavaa, niin pitäisi tajuta pitää edes kroppansa siedettävässä kunnossa pillusta puhumattakaan...
voisit olla rikas ja kuuluisa. Saattaahan olla, että kirjoitin vain huvikseni ärsyttävästi. Saatan olla 30-vuotias mies, joka on 30-vuotiaan naisen tasolla henkisesti(eli erittäin kypsä, ehkä jopa ylikypsä).
Vierailija:
Ja ikää oli kirjoittajalla? Olisko ihan vaikka 14v, sitä henkistä ikää siis?
Vierailija:
Tai vaikka eroottisen videon (tietysti sillä edellytyksellä, että hän touhuaa videossa yksin) :)
JiiKoo