Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~*Joulun Mammat torstaina 13. Joulukuuta*~~

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti aikalailla mun esikoisen synnytykseltä, kesto ja vaiheet ihan samat. Paitsi mä en tajunnut silloin edes sektion mahdollisuutta, ennen kuin lääkäri tuli sanomaan, että nyt mennään ja kiireellä. Mä oli aivan pihalla 30h synnytyksestä, ilokaasusta ja koko hälinästä. Syytä ei tiedetty, epäilynä tarjontavirhe muttei muuta.

Vähän kyllä stressasin kakkosen synnytystä, kun en siihen sektiota saanut, mun peloille vaan viitattiin kintaalla. Onneksi se sitten lopulta sujuikin hienosti.

Nyt tämän kolmannen kanssa en niin jännitä, mutta pieni pelko takaraivossa mennään, kun tämä niin tuntuu samanlaiselta kuin esikon tarjonta ja pään muoto... No, tänään on lääkäri parin tunnin päästä, ehkä siellä saisi jotain tietoa tulevasta.

Mutta tosiaan onnea, lopputulos kuitenkin ratkaisee.

Doshijas

Vierailija
22/27 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maydaylle onnea pikku tytöstä. Hurjalle kuullosti tuo kertomus, onneks nyt on asiat kunnossa.

Kukas se tässä päivänä eräänä pohtikaan et mimmosiakohan synnytyksiä vielä tulee kun alkupääläiset pääs kaikki niin helpolla...

Sintagma ja ponnari siellä kipuilee supistusten kanssa, jatkusivat nyt vaan ja pääsisitte tontun hakuun. : )

Tamatulle voimia ja jaksamista, kyllä sua koetellaan. Koita nyt rentoutua, jos vaikka sillä helpottais.

Tänne ei kummempaa...

Odottelija viikot edellen sen 38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ainakin tiedät millon viimeistään vauva syntyy, toivottavasti helpottaa edes vähän. : )

Olis kyllä loistava hääpäivälahja vanhemmilles.

Ja voihan tuo vielä päättääkkin tulla aiemmin...

Odottelija

Vierailija
24/27 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipas hurja kertomus. Toivottavasti ei jää traumoja mahdottoman pitkäksi aikaa.

P-M

Vierailija
25/27 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaan että eihän sintagmalla mitään supistellu, vaan jotain ikävää kipuilua. Toivottavasti helpottaa, tai muuttuu niiks suppareiks. Ja piitu-miinahan se oli kenellä supisteli, vaikkakaan ei niin kovin kipeesti.

Väsynyttä sekoilua siis, pahoitteluni. : )

Supistuksia nyt joka tapauksessa ihan joka suuntaan toivottelen. (sais niitä tännekkin tulla)

taodan mennä takasin nukkumaan, jotenki kummasti ramasee...

Odottelija, taas! Näköjään tosi häirikkö tänään.

Vierailija
26/27 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että nyt on kaikki hyvin.

Käytiin kyllä kätilön kanssa synnytys läpi, sanoi mulle, että vahvat perusteet mulla on pelkosektiolle ensi kerralla. Sillä hetkellä oli semmonen olo ettei tarvii sitä miettii, ku toista kertaa ei tuu. Onneksi sektiosta ei jäänyt pahaa makua, päinvastoin.

Tsemppiä muille koitoksiin ja suppareita niitä toivoville!

Täytyy lähteä syöttöhommiin, likalla on itku ja hikka samaan aikaan, hellyyttävää ;)

Meikku ja " Irmeli" 13 pvää

Vierailija
27/27 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maydaylle kiitos kertomuksestasi, toivottavasti kokemasi ei jää kummittelemaan kamalan pitkäksi aikaa mieleen.. Rankka homma kaiken kaikkiaan, mutta hyvä että tytöllä on kaikki nyt ok!

Tulin vain raportoimaan, että mulla on alavatsalla kunnon menkkamaista viiltelyä! Ollut tänään tuon neuvolan jälkeen useamman kerran ja par aikaa on kanssa. Hulluna nautin siitä täysin siemauksin, ehkä nyt jotain on alkanut tapahtua alakerrassa, kun vauvan päätä heiluteltiin siellä neuvolassa - eikä se enää kunnolla edes liikkunut. Säteilee kipu alaselkäänkin, mutta en osaa niitä suppareiksi kyllä sanoa... eivät ole mitään pahoja kuitenkaan. On sitä immeinen kyllä hassu, odottaa tuntemuksia ja kipuja ihan innoissaan... :D No kun tätä seuraavat 3 viikkoa jatkuu ja piiperö ei ole tullut pihalle, niin varmaan jossain vaiheessa nautinto muuttuu tuskaiseksi ahdistukseksi... Meikäläisen tuurilla mennään yliajalle kuitenkin ja paljon!

Mutta suppareita kaikille - ja uusia vauvauutisia odotellessa!