Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kivoja keväisiä ulkovaatteita olette jo bonganneet?

29.01.2009 |

Joissain kaupoissa tuntuu olevan jo kevättamineita ja omalle pojalle jo nappasin kesätakin (ei siis vettä pitävä) Minymolta ja päiväkotihaalarin Seppälästä (ei tämäkään vettä pitävä). En tiedä, että tuliko kevään kauneimmat ostokset, mutta ainakin minun silmiä molemmat miellytti.

Isommalle pojalle en ole ostanut mitään takkia, vettä pitäviä takkeja jo on ja Timben takki on siistimpään käyttöön - ainut mikä voisi olla kiva, niin olisi joku vähän räväkämpi takki ilman kosteussuojaa, mutta koot esim. tuolta Minymolta loppuu kesken, muuten olisin voinut napata vastaavan kuin pikkuveljelle. Jos joku on nähnyt siis jonkun kivan pirteän n. 150 cm takin pojalle, niin mielelläni käyn kurkkaamassa. Mitään pakko-ostosta ei kyllä ole - nuo nykyisetkin takit riittää.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla blogien puolella oli kiva kevättakki H&M:ltä,jos siis tykkää ruudusta (minä tykkään). Koon puolesta en kyllä osaa sanoa mitään...

http://vauva.mederra.com/mblog/blog.php?b=145

Millainen se Minymon takki muuten on?

Vierailija
2/14 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sorruin" jo ostamaan tytölle Minymolta kevät/kesätakin, ei mikään vedenpitävä vaan sellainen siistimpään käyttöön tarkoitettu. Tällaisen: http://www.tinyzone.dk/product.asp?product=13228

Mulla oli siis hyvä aikomus vertailla eri vaihtoehtoja enemmänkin, mutta tuo takki vaan oli niin valtavan suloisen näköinen meidän tytön päällä, että ostinkin sitten heti sen. No, saanpa sitten seuraavilla shoppailureissuilla keskittyä vettäpitävien ulkoiluvaatteiden ja kevätkenkien valintaan - niitä ei vielä juurikaan tuntunut tulleen kauppoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan raikkaan näköinen tuo takki, meillä isompaa poikaa odottamassa on jo parin vuoden takaisesta mallistosta ruskea ruudullinen takki, joten ruudut miellyttää kyllä. Siinä Seppälän haalarissa oli muuten kanssa osittain vaaleansinisiä ruutuja, muuten oli harmaa - luultavasti harmaan Ver de Terren kanssa ostetut asusteet menee kivasti ristiin molempien haalarien kanssa, tosin Ver de Terren kanssa voi revitellä sitten vaikka minkä värisillä hatuilla sitten.

Meille pojalle tuli tämä:

http://www.tinyzone.dk/product.asp?product=13616

mutta sillä erolla, että meillä on takki eikä anorakki.

Vierailija
4/14 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo h&m:n takki olis just sitä, mitä olen ajatellut! Tai siis molemmat. Ja höh siksi, ettei ihan nurkilla tuota putiikkia ole... Tietääkö kukaan onko Porissa noita?

Vierailija
5/14 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin vielä uudestaan kurkkaamaan tuota H&M:n takkia, että jos lähtisin moista isommalle pojalle metsästämään, mutta eipä se tulekaan kysymykseen, kun haluaisin kyllä ehdottomasti sellaisen pirteän KESÄtakin ja tuossa on näköjään fleecevuori.

Otan siis mielelläni vastaan edelleen hyvistä vinkeistä 146-152 koon kivasta kesätakista. Ei saisi olla vettä pitävää materiaalia vaan mieluummin sellainen mikrokankainen.

Vierailija
6/14 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin eilen juuri ihailin kyseistä takkia ja melkein lähti meidän matkaan :-)

Täytyy tsekata vielä varastot josko jotain olisi jo kesäksi tytölle ostettu (niin paljon vaatetta, että muisti pätkii jo:-) ). Jos ei, niin käyn myös hakemassa tuon takin.

Vierailija
7/14 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ostit pojallesi tuon Minymon takin? Olisi kiva nähdä livenä, toisaalta asun maalla että en tiedä tuleeko lähdettyä minnekään. Onko Minymon koko normaalia? Entä millaista tuo kangas on, ei siis vettä pitävää. Onko enemmänkin mikrokuitukangasta? Tulipa liuta kysymyksiä...

Vierailija
8/14 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bobosta ostin. Mulla on sellainen fiilis, että Minymoa ei myy enää muut kuin Bobot Suomessa, korjatkaa jos olen väärässä. Koko on aika tavalla normaalia, tosin riippuu siitä, että onko pienten vai isojen mallistosta. Mä ostin itseasiassa kaksi 92 koon takkia - toinen oli pienten mallistosta oleva turkoosisävyinen ja toinen oli isompien mallistosta oleva sinisävyinen ja niissä kokoero on jotain 2 cm hihoissa, joten ehkä se isompien malli on enemmänkin reilumman oloista. En osaa sanoa tuosta materiaalista, mutta enemmänkin mikrokankaan tapaista kuin siis vettä pitävää kangasta. Oli niillä ihan hauska sellainen vettä pitävä takkikin (näytti olevan tyyliblogissa esillä), mut musta se oli vähän leveä malliltaan, niin jäi kauppaan.

Vierailija
9/14 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osallistun keskusteluun vähän aiheen vierestä, mutta ainakin keskustan Stockalla on Minymon vaatteita myynnissä, tosin näin ainoastaan sisävaatteita, joten saattaa olla että vain Bobo myy ulkovaatteita.

Vierailija
10/14 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli mulle ihan uutta. En ole tiennytkään että Stocka myy ko. merkkiä, onkohan ollut kauankin myynnissä? Itsellä tulee käytyä enemmän Tapiolassa, mutta kyllä keskustassakin ajoittain liikun, mut ei ole osunut silmään. Euromarketithan myivät Minymoa joskus aikaisemmin, mut ei ole enää viime aikoina näkynyt.

11/14 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Tampereelle eksytte niin Nanoukissa näytti olevan myös kevät-Minymoa. En tosin ole varma oliko juuri tuota (ihanaa) takkia. Keskityin vain kauhistelemaan sitä mielestäni hirveää kirjavaa haalaria:)

Vierailija
12/14 |
03.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille myös lähti tuo Minymon kukkatakki, Tampereen Nanoukista.

Ihailin takkia jo muutama viikko sitten ja koska kokoa 92 oli rekissa 3kpl, ajattelin että minulla on hyvää aikaa odottaa muitakin mallistoja. Mutta tänään rekissä oli enää se yksi kappale, joten pakkohan se oli ostaa :)

Tuosta takista näyttää olevan kaksi eri mallia, eli lyhempi (pienempien malli), jossa koot -92 asti ja pidempi (isojen malli) jossa koot 92 alkaen. Kun hintaeroa oli kympin (!!), niin päädyin ostamaan lyhemmän ja edullisemman mallin. Hihoissa ei juurikaan ollut eroa, pituudessä lähes 10cm.

Vierailija
13/14 |
03.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuitko vertailemaan oliko takkien mallissa muuten eroa? Ostin nimittäin meidän tytölle sen "isompien" mallin, jossa koot alkoivat 92 cm:stä (sen koon ostin meille) ja takki vaikutti eri malliselle kuin minkälaiseksi olin sen nettikuvien perusteella ajatellut. Meillä takki on tulossa hamekäyttöön, eli siksi olin iloisesti yllättynyt miten pitkää mallia tuo takki oli. Jäin vain miettimään, että netissä näkemäni kuvat ovat siis varmaankin olleet siitä pienempien mallista, koska takki näyttää kuvissa lyhyemmän malliselle kuin miltä se näyttää meidän tytön päällä.

Vierailija
14/14 |
03.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni takeissa oli samat leikkaukset ym., eroa oli ainoastaan tuo helman 10cm. Isompien takki 92cm olisi ollut meidän neidin päällä nimenomaan "mekkotakki", joten jos olisin sellaista hakenut, olisi se ollut passeli. Mutta tämä lyhempi malli sopii meille, koska takkia luultavasti käytetään pääasiassa housujen kanssa, välillä toki hameenkin kanssa.

Linkittämäsi kuva on mielestäni isompien takista; pienempien takki on Tiny Minymo -mallistoa.

Tuosta takista muuten; plussaa hyvistä heijastimista! Harvoin niitä löytyy noin näteistä takeista! :)