Nyt tuli kunnon joulumoka... Voi taivas miten hävettää! :(
Tein viime yönä joulukortit valmiiksi ja aamulla töihin mennessä postitin. Olin punaiselle paperille tulostanut joulurunon, alle meidän nimet ja liimannut sellaisen valokuvasta tehdyn kortin taakse.
Tänään töistä tullessa siivosin pois öisen askarteluni jälkiä ja katsoin muutamaa jäljelle jäänyttä runolappusta. Jouluruno alkaa näin:
JOULU NAIKAA,
TALVEN TAIKAA...
Näitä on mennyt kaikille sukulaisille, kavereille, entisille työkavereille, ties kenelle... Ja kortissa on meidän suloisen lapsen kuva ja takana kehotetaan naimaan!
Ei kyllä uni tule, kun hävettää niin :(
Kommentit (244)
Aivan ihana ja INHIMILLINEN moka, mutta saanko lainata ensi jouluksi?
hyvissä ajoin tehdä ne joulutervehdykset, niin ehtii oikolukea useampaan kertaan..
haloo, nyt on LOKAKUU ja niitä punaisia joulukuoriakaan ei ole vielä jaettu. Sorry, mut en usko juttuasi pätkääkään.
haloo, nyt on LOKAKUU ja niitä punaisia joulukuoriakaan ei ole vielä jaettu. Sorry, mut en usko juttuasi pätkääkään.
Aika hyvä. = DDDD
*nauraa ääneen pitkästä aikaa*
Olisi kiva tietää, mitä ne kortinsaajat ovat sanoneet silloin vuonna 2007. Käykö ap vielä palstalla? :)
ja naura itsellesi...onpahan vähän erilaiset kortit ja huomasit ekana itse. Minä en edes huomannut ennen kuin isäni antoi kortin heillä ollessani ja kysyi naama virneessä, että oliko ihan tarkoituksella tehty ;)
Pakko sanoa mutta vuosien saatossa av:sta on tullut tylsempi
Siis toihan on hauska. Jos joku ei ymmärrä huumoria, se on niiden oma häpeä :)
Hauska moka, itse en pahastuisi moisesta, päinvastoin, tulisi hyvä mieli :)
Mä naurasin kyllä makeasti, jos oisin kortin saaja. Mutta en ajattelis sinua pahalla. Jokainen jolla on vähänkään huumorintajua,ymmärtää välinäppäin mokasi :) Soita ny ehkä sille mummolle ja anopille :)
Nythän sen sitten kaikki tietää että mitä sitä ollaan iltasella ajateltu ;) Hyvää joulua!
Terveisin
Pertti Setä
ei jaksa enempää nauraa, kun vauvamaha repeää!!! =DD
on jo aamu,
heräät kauniina kuin haamu, eikä sitäkään ole vielä unohdettu.
Höpsis, tekevälle sattuu ja hassuahan toi vaan on.
Miehenikin tuli katsomaan, mitä täällä pyrskin :)
Hauskaa joulua! Varaudu punastumaan muutamaan kertaan...
Lopuista ehkä yksi prosentti miettii, mitä hittoa. Loput ymmärtää mokaksi.
Tai no, kahtelepa montako lasta syntyy sukuun ja tuttavapiiriin yhdeksän kuun päästä joulusta ;-)
Joo, harmittaisi minuakin. Mutta tää on tätä.
HAUSKA!
Jos olisi mulle tullut postissa, en olisi varmaan virhettä edes huomannut. Olisi jäänyt hyvät naurut väliin :)
tuo tuleekin olemaan mun ensi joulun "moka"..
Joulu naikaa
talven taikaa
::)))