En tiedä....
Pakko purkaa tätä oloa, jos joku voisi antaa neuvoa tai on kokemusta asiasta...
Erottiin tytön isän kanssa kesällä.
Nyt hänellä on uusi suhde menossa, muuttavat yhteen ja vauva tulossa.
Minä asun tyttären kanssa samassa kaupungissa... Olen itsekkin löytänyt uuden miehen ja elämä alkaa vihdoin näyttää hyvältä. Mutta ex:ä sotkee elämää, tekee uhkauksia ja estää mua elämää omaa elämää.
On ollut puhe, että jossain vaiheessa muutettaisiin tytön kanssa kaupungista pois maalle. Eli tytön isän luokse tulisi matkaa n.20km.
Ex:än mielipide asiaan on, että jos muutan niin tytär tulee automaattisesti hänelle asumaan. Minulla ei ole mitään oikeutta muuttaa ja näin jatkaa elämää......
En tiedä... tuntuu siltä, että en saisi olla onnellinen ja antaa tyttärelle perheen... Olen ajatellut asiaa paljon, katsonut sitä tyttären kannalta monta kertaa. En ainoastaan ajattele mitä itse haluan... vaan mitä voisin tarjota tyttärelle..
Väsyttää, masentaa ja itkettää....
Kommentit (2)
älä puhu exällesi mitään omista suunnitelmistasi, eivät ne hänelle kuullu kuin lapsen kautta. 20km ei ole matka eikä mikään, sen syyn avulla hän ei huoltajuutta sinulta ainakaan saa. Pidä suunnitelmat sinun ja uuden miehen välisinä kunnes ne etenevät toteutukseen.
oletkos jo rekisteröitynyt Eroperhe.nettiin? Täällä tämä keskustelu näistä aiheista on kovin vaisua, sieltä saa hyvää tukea ja porukka vastailee aina.
Aikamoista vauhtia on miehesi edennyt uuteen suhteeseen! Mihet usein käyttävät laastarisuhteena uutta suhdetta ja terapoivat vanhaa sen avulla pois.Hienoa että olet löytänyt sinäkin toisen ihmisen vierellesi. Mutta miksi tehdä niin nopeasti isoja muuttopäätöksiä? Eikö olisi hyvä ensin tutustua siihen toiseen ja oppia tuntemaan mikä toinen oikeasti on miehiään.Ehkäpä exäsikin suhtautuminen tuosta rauhoittuu kun oma elämänsä etenee. Taitaa olla todella kiinni vielä entisessä kun tuollalailla reagoi. Inhoittavaa kaikille tuollainen.
Itse ryntäsin puolen vuoden jälkeen erostani uuteen suhteeseen ja tässä sitä ollaan pienen pojan yksinhuoltajana. Poika oli tervetullut, mutta sika säkissä tuli naiduksi kun en tuntenut miestäni lainkaan. Siksi vaan toppuuttelen :)
Noihin häiriköintikysymyksiisi saat varmaan kokeneemmilta hyviä vinkkejä.