Mä en jaksa enää yhtään. Haluan kadota ja jättää koko paskan taakseni.
Oon ihan loppu. Päivästä päivään samaa. Aina on kämppä kuin kaatopaikka, eikä kukaan muu täällä välitä yhtään mistään. Mä oon ihan varma että noilla mun lapsilla on joku vika päässä, ne ei välitä yhtään mistään. Ne ei usko eikä tottele eikä mitään. Kunhan ovat ja sotkevat ja hyppivät silmille.
Jätän ne kaikki tänne keskenään ja katoan.
Kommentit (7)
ja kun lisätään vielä työttömyys,se et kuulin etten saa edes työvoimakoulutusta just tänään kuulin ja se että mies on jatkuvasti välttelevä ja töissä.... Mulla kylläkin vain yksi lapsi hyppimässä...
Ai niin,voin vielä bonustaa,et kaveritkin on katoilemassa...
Mies työmatkalla, nuorimmainen tuli kipeeksi ja varmaan kohta oksentaa, itsellä perse senkun leviää ja täällä vaan roikutaan av:lla.....
Mies vaan koko ajan töissä ja sitten kun tulee kotiin kyllä valittaa, jos kaikki ovat sekaisin.
Just lysähdin tähän koneelle mieli mustana. Lapset riehuu ja myllää kämpää, mies edelleen töissä, eikä tule vielä vähään aikaan.....
Kerään kahvikupposen verran voimia ja pistän sitten nuo villipedot nukkumaan, jos vaikka katoaisin sitten......
Tunteinenne ja tarpeinenne. Niin, että muut tietävät miltä teistä tuntuu ja mitä tahdotte!
Voimia :)
siitä, että takana tosi rankka vuosi. Monta todella kurjaa asiaa tapahtunut ja nyt tuntuu, että parisuhdekin on kariutumassa. Lapsi on ihana, ottaisin sen kuitenkin mukaan..
Tai jos lapsesi ovat jo isoja niin suosittelen kotityölakkoa.