Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko, että täällä palstailee oikeasti miehiä? Minä en usko. Veikkaan, että

Vierailija
09.11.2008 |

joku vähän häiriintyneempi mamma on luonut itselleen sivupersoonan.

Mitä helkutaa mies täällä tekisi? Todella vaikeaa kuvitella ketään sinkkua tai sen paremmin perheellistäkään miestä kirjoittelemassa tänne mammojen valtakuntaan...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee lukemaan vaikka seksi- tai urheilupalstoja, ne on varsin suosittuja ja niissä on enemmistö miehiä. Tosi sivistynyttä keskustelua.

en usko että käy, tai jos tietäisin että joku mies täällä käy, niin olisi kyllä

myötähäpeä suuri!!

Vierailija
2/13 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee lukemaan vaikka seksi- tai urheilupalstoja, ne on varsin suosittuja ja niissä on enemmistö miehiä. Tosi sivistynyttä keskustelua.

myötähäpeä suuri!!

vaan sitä, että jos tietäisin että joku mies palstailee av-palstalla niin mikä mies semmoinen olisi??? En mä ainakaan sellaista edes miehenä pitäisi. Kyllähän tämä on selkeästi naisten palsta ja jos joku mies täällä tykkäisi olla niin.... No, en mä ainakaan sellaista miestä kyllä katsoisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä olisi nimen omaan naisten palsta. Mutta tämähän on vauva-lehden "aihe vapaa" palsta. Olet seksistinen ääliö. Oletat että ainoastaan naiset on "vauvaorientoituneita" ja miehet on kiinnostuneita vain corollan karvanopista...

myötähäpeä suuri!!

vaan sitä, että jos tietäisin että joku mies palstailee av-palstalla niin mikä mies semmoinen olisi??? En mä ainakaan sellaista edes miehenä pitäisi. Kyllähän tämä on selkeästi naisten palsta ja jos joku mies täällä tykkäisi olla niin.... No, en mä ainakaan sellaista miestä kyllä katsoisi.

Vierailija
4/13 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies työskentelee nuorten ja lasten parissa ja on juuri itse tullut isäksi

mutta joo olen samaa mieltä että joku mamma on keksinyt hyvän sivupersoonan, tosin uskon että joskus joku mies kirjottaa tänne, mutta vakkaria en usko olevan.

Vierailija
5/13 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...muuten vaikea uskoa kans, että mies täällä roikkuisi - sehän ois ihan ämmä!

Vierailija
6/13 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla jää netti auki, niin saattaa lueskella ja vastailla, jos joku kysymys kolahtaa. Ei se kuitenkaan itse ikinä "mene av:lle". Sillä on ihan oma keskustelupalsta, jolla käy. Mut oikeesti se on ihan samanlainen sekin: puhuvat päivän asioista ja on vitsiketjuja jne.

Vierailija
7/13 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni vaikuttaa jonkun raasun av-mamman sivupersoonalta...muuten kyllä uskon että tänne miehet silloin tällöin kommentoivat. Seksi-palstallahan heitä on paljonkin joten luulen että vilkaisevat tännekin silloin tällöin. Onhan nykyään paljon jo moderneja isiä jotka ovat aidosti kiinnostuneita lapsiin liittyvistä asioista. Av on kuitenkin tosi aktiivinen ja hyvä foorumi jos haluaa tietää mitä monien naisten mielessä liikkuu. (Itse asun ulkomailla ja palstailen täällä jonkinlaisena kotimaaterapiana, mies aina kyselee että mistä tänään puhutaan ja onko hyviä juttuja!)

Vierailija
8/13 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisethan aina tietää mikä on oikein. Senkin että kirjoittaako miehet tänne vai ei

Vierailija
9/13 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkein idioottimaisimpia kommentteja. Mies just viikonloppuna sanoi, että alkaa kommentoida täällä;)

Vierailija
10/13 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä aiheita laidasta laitaan, tuskin tässä aihe vapaalla edes puolet kirjoituksista liittyy lapsiin. Ja lapsia on kyllä niillä miehiläkin...

Vierailija
11/13 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liene kovin montaa "mamma-aihetta".

Vierailija
12/13 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myötähäpeä suuri!!

Vierailija
13/13 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä töis sen verran hiljasta et on päivät aikaa näpytellä tänne kaikkia. Yleisesti viestini ovat provoja tai suoranaisia vittuiluja. Nautin siitä kun av-mammat hermoilee :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme