Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Millos te sitten käytte vanhempianne tapaamassa? Kysely teille, jotka
12.12.2007 |
jouluna vietätte omissa oloissanne ja lomilla menette blahamalle.
Kommentit (4)
Vierailija:
On hiihtoloma, pääsiäinen ja kesääkin on monta viikkoa. Kesäloma on yleensä viitisen viikkoa, joten kyllä siitäkin riittää aikaa äidin luona vierailuun.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta käydään välipäivinä sukulaisissa
Aattona mun äiti ja isä tulee meille syömään. Muuten tavataan 1-4 kertaa kuussa (asutaan samassa kaupungissa).
Alue: Aihe vapaa
On hiihtoloma, pääsiäinen ja kesääkin on monta viikkoa. Kesäloma on yleensä viitisen viikkoa, joten kyllä siitäkin riittää aikaa äidin luona vierailuun.