Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

melkein 15 v yhdessä, eikä mies olekaan kai koskaa rakastanut minua:' (

Vierailija
12.12.2007 |

On sanonut rakastavansa, meillä on lapsia, on ollut hyviä ja huonoja aikoja. Mies ollut siis minun elämäni mies, ainoa oikea rakkauteni. Nyt hän sanoo, ettei rakasta minua, että on jotenkin välinpitämätön vaan. Haluaa muuttaa erilleen, vaikkei ehkä vielä erotakaan. Lapset 5-13 v. Toista naista ei ole kuvioissa, mikäli oikein ymmärrän. Sellainen suhde oli pari vuotta sitten, mutta sen jälkeen päätettiin vielä yrittää.

Tuntuu, että haluaisi melkein antaa periksi, nukkua pois.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vain eteenpäin. Onhan sulla lapset. Joku sanoi tuosta, että jos mies haluaa erilleen, niin sillä yleensä on joku-ainakin katseltuna.

Vierailija
2/4 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri kirjoittelee. Meillä oli sama tilanne pari vuotta sitten. Lopulta sitten selvisi, että miehellä oli kuin olikin jo toinen nainen odottamassa. Sanoin miehelle, että jos haluaa lähteä, en voi estää, mutta tekee sen sitten ihan itse. Yhtään en auta. Sai selittää asiat lapsille, hommata asunnon ja maksaa mulle rahaa lasten menoihin.

Mies muutti, ei erottu ja pakotin itseni elämään omaa elämääni. Tuhlasin yhteisen tilimme rahoja surutta itseeni, ostin vaatteita, kävin kampaajalla, kauneushoitoloissa ja aloin uuden harrastuksen. Mies hoiti suhteet lapsiin kiitettävästi, enkä kertaakaan vihjannut mitään tästä toisesta naisesta. Kun mies tuli käymään, esitin välinpitämätöntä, vaikka oikeasti olisin halunnut kuristaa sen äijän.

Vajaa vuosi muutosta meni ja mies tuli kukkapuskan kanssa oven taakse. Halusi takaisin. Puhuttiin, huudettiin, itkettiin ja sovittiin. Jouduttiin keskustelemaan kaikki suhteen asiat uusiksi. Vaikeaa oli, eikä luottamus vieläkään ole ennallaan, mutta kyllä kannatti. Rakkaus on palannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus hiipuu ja taas kasvaa. Silleen se parisuhteessa yleensä menee. Toista ei voi väkisin siinä pitää, mutta jos haluaa jatkaa suhdetta tarvitaan kärsivällisyyttä molemmilta ja uskoa, että parin vuoden päästä voi tilanne olla ihan erilainen.

Ainoa ihminen jonka tekemisiin voit vaikuttaa on sinä itse. Pidä siis itsestäsi huolta ja anna miehen säätää mitä säätää. Jos se ei rakasta, kai se osaa sitten tehdä siitä omat johtopäätökset ja toimia niiden mukaan.

Joku timanttihäitään viettänyt pariskunta on joskus sanonut, että pitkän liiton salaisuus oli siinä, että aina on ainakin toinen jaksanut rakastaa. Kuulemma ne tunteet ovat sitten tulleet takaisin vaikka pitkiäkin " en rakasta sua" -aikoja on ollut.

Vierailija
4/4 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei ole järkeä jatkaa ja jäädä junnaamaan vaikeaan suhteeseen. Puhumattakaan näistä liitoista joissa on pahoja päihdeongelmia, fyysistä tai henkistä väkivaltaa. Ei pelkkä rakkaus aina kanna tai rakkaudesta huolimatta lasten takiakin kannattaa joskus luovuttaa ja alkaa elää parempaa elämää, vaikka yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän