Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help - mitä tämä on? Olen raskaana, pohje ihan tönkkö ja kova

Vierailija
12.12.2007 |

Mitäköhän tämä on? Huomasin hetki sitten, että toinen pohkeeni on ihan " tönkön" ja jäykän tuntuinen ja koskettaessa aivan kova. Ei kuitenkaan ole lainkaan kipeä, joten ei vaikuta tavalliselta krampilta. Käveleminen tuntuu hassulta.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polilla tuuttaa varattua, ei varmaan kannata mennä soittamatta ensin?

Vierailija
22/30 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitävätkö minua hyssenä kun vaiva on alkanut vasta nyt aamupäivällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ajanvarauksesta kenelle ohjaisivat, kerro ongelmasi.

Vierailija
24/30 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä veritulpalta, vaadi hoitoa!

Vierailija
25/30 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olisin ap:n tilanteessa niin olisin kyllä menny ajat sitten lääkäriin tai jonnekin enkä todellakaan kirjottelis täällä! Ihme porukkaa...

Vierailija
26/30 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyypillinen suomalainen nolostelija; pelkään vaivaavani turhaan (nytkin koko ajan mietin ylireagoinko).

Olen ollut sohvalla jalka koholla ja mielestäni jalka on nyt normaalimman tuntuinen. Onkohan sittenkään syytä huolestua?

Minulla on nyt raskausaikana paljon pieniä säärihaavoja, olemme sitä mieheni kanssa ihmetellyt. Onko se ihan oma hommansa vai voiko liittyä jotenkin verenkiertoon?

Kiitos kiinnostuksesta ja että jaksatte neuvoa.

ap

Vierailija
27/30 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa, että siellä äitiyspoliklinikalla sanovat, että parempi selvittää syy kuin murehtia kotona. Jos kyseessä on harmiton vaiva, niin pääset stressistä eroon. Jos on oikea riesa (eli se veritulppa, niin saadaan hoito käyntiin).

Mulla on itselläni myöskin veritulppariski ja kerran olen käynyt suonenvedon vuoksi polilla. Mulle ainakin sanottiin, että heti tänne vaan ja lujaa. Kävi ilmi, että mulla oli jäänyt suonenveto jotenkin " päälle" ja jalka oli kivulias 2-3 päivää.

Kuinka pitkä matka sinne on? Mä ottaisin ainakin taksin alle ja lähtisin kiireen vilkkaan.

Vierailija
28/30 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ketään kiinnostaa, niin voin palata sitten kertomaan miten kävi ;)

Vierailija
29/30 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotaan nyt ettei ole tukos vaan joku harmiton vaiva

mut turhaan et sinne kuitenkaan ole mennyt

Vierailija
30/30 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvotus oli jo merkittävästi laskenut kun pääsin lääkäriin. Tutkailivat aikansa, mutta pitivät todennäköisenä, että oli harmiton juttu. Jos palaa, pitää palata heti niin ultraavat jalan.

Mutta siis loppu hyvin kaikki hyvin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi