Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kohtelias ja ystävällinen kaikille ihmisille ?

Vierailija
16.07.2023 |

Miten arvioisit oman käytöksesi, en etsi pelkästään itsekehuvia kommentteja !!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kaiku vastaa kuin sille huudetaan.

Vierailija
2/16 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä. Mutta rikollisen näköisiä vältän, menen ohi katsomatta tai jos joudun samaan huoneeseen, poistun nopeasti sanomatta mitään.

Jos joku osoittautuu energiasyöpöksi jankkaavaksi valittajaksi, muutun niukaksi, vaikka olisin ensin ollut ystävällinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä. Mutta rikollisen näköisiä vältän, menen ohi katsomatta tai jos joudun samaan huoneeseen, poistun nopeasti sanomatta mitään.

Jos joku osoittautuu energiasyöpöksi jankkaavaksi valittajaksi, muutun niukaksi, vaikka olisin ensin ollut ystävällinen.

Entä itse?

Vierailija
4/16 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen peruskohtelias mikä on tullut ihan lapsuuden kasvatuksesta. Mulla on suuri sydän mutta joskus olen vähän impulsiivinen ja äkkiväärä kommenteissani. 

Pääsääntöisesti jos minua kohdellaan hyvin kohtelen myös muita. Mutta saatan jollekin juoruajalle olla aika etäinen ja osoittaa etten välitä tuollaisesta tyypistä pätkän vertaa.

Yleisesti ottaen toivon kaikille kuitenkin hyviä asioita enkä ole kostonhimoinen.

Tykkään kuitenkin aidosti vain hyvin harvoista ihmisistä. 

Vierailija
5/16 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon, mä en oo koskaa katsonut ihmistä niin pinnallisesti että mä ulkonäöstä valkkailisin kelle oon ystävällinen ja kelle en. Mä oon ihan yhtä ystävällinen maassa makaavalla juopolle ku meiän presidentillekki. 

ja mä oon huomannu sen että kun sä annat kunnioitusta niin yleensä sä myös saat sitä. 

Vierailija
6/16 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikollisen näköisiä?

Vierailija
7/16 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Jos joku näyttää reppanalta tai kaltoinkohdellulta, niin olen vielä ystävällisempi.

Vierailija
8/16 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti olen. Huono käytös vain pitkittäisi kohtaamista.

Vierailija
9/16 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassarinpaskat  m u r h a a n

Vierailija
10/16 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikollisen näköisiä?

Esim. Tänään oli kaupan edessä oven lähellä kaksi huumeissa olevaa tatuoitua kolppia, jotka sammalsivat jotain. Kiersin kaukaa. Se, jolta kysyit.

Vierailija
11/16 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
12/16 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ystävälliselle ystävällinen ja epäystävälliselle epäystävällinen.

Pelkkä päälle liimattu hymy ja näennäisen korrekti puhetapa ei sitten muuten ole ollenkaan sama kuin ystävällisyys. Osaan vastata tuohonkin peliin, pitkän treenin tulos.

Vierailija
13/16 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikollisen näköisiä?

Esim. Tänään oli kaupan edessä oven lähellä kaksi huumeissa olevaa tatuoitua kolppia, jotka sammalsivat jotain. Kiersin kaukaa. Se, jolta kysyit.

Pahimmat rikolliset kulkee ulkonäkö huoliteltuna ja kalliit vaatteet päällä.

Vierailija
14/16 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti kyllä. Uskon kaikista hyvää ja olen ystävällinen. Ei riipu mitenkään henkilön statuksesta, kielitaidosta, uskonnosta, pukeutumisesta, ihonväristä tai sosiaalisesta asemasta, kohtelen kaikkia hyvin. 

Mutta jos joku henkilökohtaisesti osoittaa minulle ilkeyttä, niin pystyn puolustautumaan ja olen joskus vastavuoroisesti itsekin ilkeä. 

Vierailija
15/16 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen arkipäivän satunnaisissa kohtaamisissa aina ystävällinen, neuvon myös mielelläni vaikkapa kulkureittejä yms. Olen ottanut Helsingissä usein turisteja mukaani, jos he ovat olleet menossa samaan suuntaan. Muistiini on jäänyt mm. aika iso kiinalaisryhmä ja yksi kanadalainen mies, joka sitten matkan päätteeksi kysyi, miksi olen niin ystävällinen. Totta kai, vastasin ja jätin miehen hämmentyneen näköisenä pysäkille.

Satunnaiset kohtaamiset ovat siis helppoja. Enemmän ponnisteluja vaativat sitten perheenjäsenet, ystävät ja työkaverit, mutta yritän olla kiva. Aina en onnistu.

Vierailija
16/16 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä h.....tiä se sulle kuuluu? Päättele siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi