Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oman miehen kanssa seksi ällöttää tms.

Vierailija
12.12.2007 |

Tuostahan oli ketju aiemmin? En löytänyt sitä, mutta aloin pohtimaan että miksi näin on. Minua ei seksi varsinaisesti ällötä, mutta...

Rakastan miestäni yli kaiken, mutta viime aikoina olen huomannut että kaipaan esim. seksin suhteen vähän erilaisia juttuja kuin hän. Olen asiasta kertonut, mitenkään painostamatta, mutta miehen kommentti oli, ettei pysty sellaiseen. Ok, ei siinä mitään, sitten elän ilman. Asia ei oikeasti haittaisi yhtään, jossei esim. seksijutut pyörisi lähes joka yö unissani todella vahvana. Vieraisiin en ole menossa, ihmetyttää vaan että miksi olen saanut noista jutuista nyt " pakkomielteen" ..? Tilanne vaikuttaa jo makuuhuoneessakin; en pysty enää kunnolla nauttimaan " perusseksistä" kun kroppani huutaa sitä muutakin ja tiedän, ettei mies sitä minulle anna.

Neuvoja kaipaan! Kuinka saan itseni rauhoittumaan tämän pervouden keskellä, jota kroppani himoaa päivä toisensa jälkeen? En todellakaan aio uhrata hyvää liittoa+perhettä omien itsekkäiden ajatusteni takia!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kiellä sinua fantasioimasta. Kukaan ei hallitse aatuksiasi

Vierailija
2/5 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita tilanteita tulee kaikille eteen. Kenenkään suhde ei ole niin täydellinen, että ihmisten tarpeet ja halut aina kohtaisivat. Kun pääset eroon syyllisyydestä ja saat nauttia täysillä niistä asioista, jotka koet ihaniksi, niin väitän suhteenne taas puhkeavan kukkaan.

Vierailija
4/5 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä sinä sitten kaipaat?

Vierailija
5/5 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy siihen muutakin, mutta noin pähkinänkuoressa. Itkettää kun toinen ei halua edes kokeilla, mikä minussa on vikana..?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän