Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa - mistä hyvä kinkku?!

11.12.2007 |

Olen " aina" ostanut ihan tavallisen pakastekinkun, kinkun koko ja olemus syöjämäärästä riippuen. Osaan sen kohtuullisesti jopa paistaakin (meillä tykätään " ylikypsästä" ) ja yleensä on ollut ihan hyvää - joskus jopa todella herkullista. ;-) Mutta nyt jäi viime vuodesta jotenkin kammo päälle - saimme tosi huonon kinkun, josta meni iso osa lopulta biojätteeseen. Kauhistuttaa vieläkin... Sekä itse kinkku että moinen tuhlaus. Kinkku ei siis ollut suinkaan pilallinen tms., olipahan vain varsinainen Kinder-yllätys -kinkku, nimittäin kinkun sisälle (luuton) oli kääritty kaikenmaailman kalvot ja ties mitkä, joten siivut eivät olleetkaan ihania, lihaisia kinkunsiivuja, vaan niissä risteili inhaa " rouskua" ...

Nojoo, enempiä kuvailematta kysyn, mistä te ihmiset ostatte kinkkunne? Lienee jo liian myöhäistä tilata sitä - enkä ihan hirveitä summia pysty siitä kyllä maksamaankaan... Pakastettu käy myös - mutta minkä valmistajan kinkun uskallan ottaa?? Viimevuotinen taisi olla peräti Atria, jonka nimeen muutoin vannon ;-).

Vinkeistä olen erittäin kiitollinen!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille tilattu kauppahallista viljapossua.

Odotukset on korkealla laadun ja maun suhteen. Mä meinaan inhoan kaikkea " ylimääräistä" lihassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi