Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paha juttu kun nukun 5v. lapsen kanssa samasa sängyssä?

Vierailija
09.11.2008 |

.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tietenkään ole, höpsö:-)! Mun 7-vuotias tulee joka yö viereen kun yöllä herää. Sairaana mun vieressä voi olla niin 9- kuin 11-vuotiaskin. Tai jos tulee jokin hurja pelko. Meillä nukuttiin hyvin silloin, kun olin eron jälkeen yksin lasten kanssa, parisänky kiinni kerrossängyssä, pienin mun kainalossa, isommat heti siinä vieressä:-).

Vierailija
2/6 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihe teini-iässä (ja ainoa aika elämässäni), jolloin uni ei meinannut tulla, auttoi asiaan, että nukuin muutaman kuukauden äitini vieressä. Uskon, että tämä auttoi siihen, etten ole univaikeuksista senkään jälkeen kärsinyt. Kaikkein tärkeintä on, että lapsella on turvallinen olo nukkuessaan. Minulla on hyvät unenlahjat vieläkin ja olen paljon keskustellut ihmisten kanssa riittävästä ja hyvälaatuisesta unesta ja yllättävän moni aikuinen ei nuku tarpeeksi, kun eivät saa nukuttua. Luokaa lapsillenne turvalliset nukkumapuitteet, vaikka avioeron keskelläkin. Älkää pakottako pelkokkaita lapsia yksin nukkumaan......mullakin nukkuu 5-vuotias viekussa. Osaa kyllä nukkua tarpeen tullen yksinkin, esim. mökillä, mummolassa. Meillä on ollut puhetta, että alkaa pikkuhiljaa opettelemaan omassa huoneessa nukkumista....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheisemmät kuin täällä.

Vierailija
4/6 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän ei edes vauvana juuri pinnasängyssä viihtynyt. Ex anoppi mulle kyllä joskus siitä valitti, mutta en antanut sen häiritä pääasia että lapsi nukkuu hyvin.

Nyt aion ostaa joululahjaksi ostaa hänelle oman sängyn, niin voi pikkuhiljaa alkaa harjoitella siinä nukkumista.

Vierailija
5/6 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

6v nukkuu vielä usein meidän sängyssä.. Muutamia öitä menee ettei tule viereen, välissä nukkuisi joka yö. Samassa sängyssä meidän kans nukkuu myös 4v ja 1,5v. Hyvin on tila käytetty sängyssä :-D 6v ja 4v:lla on omat huoneet ja nyt pimeän tultua, on alkanut vähän pelottamaan yksin nukkuminen..

Vierailija
6/6 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 vuotiaana..... Nyt 16v ja ihan normaali viikari. Ei edes mikään "äidin kulta."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi