pikaista apua vaunu ongelmaan 3:lle!!!
Phil&teds E3 twin vierekkäin istuttavat tuplat
Eli sinä jolta löytyy tämä kyseinen malli niin onnistuisko laittaa vielä sisaristuinta tähän malliin? 3 lasta tarvis pian ulkoiluttaa (kaksoset alle 2v ja vastasyntynyt) en haluis niitä kolmen vierekkäin istuttavia kun eihän ne mahdu varmaan ovistakaan...
Muitakin kokemuksia 3:n vaunuikäsen kanssa otan vastaan, itse olen vaihtoehtoisesti miettinyt jo kantoliinaa ja tuplia mutta nyt kiinnostaa kuinka saan 3 lasta vaunuihin joilla pääsee kaupoissa liikkumaan.
Kommentit (4)
tuplia ja niihin seisomalautaa, jolla isommat voivat vuorotellen olla. Tosin olisi ihan mielenkiintoista tietää saako noihin vierekkäin oleviin P&T:hin sisaristuinta tosiaan asennettua. Mitä jos laittaisit sähköpostia suoraan valmistajalle?
Kävelee varmasti mielellään karkuun nimittäin... Ei tuo kaupoissa kiertely onnistu alle 3 vuotiaan kanssa ilman vaunuja ainakaan tässä tapauksessa kun on niin vilkkaita ja tottelemattomia poikia...
Eli en usko että tuossa laudalla pysyttäis kovin kauaa seisomassa. Reilu vuosi täs nyt kumminkin olis tuohon 3vuoden ikään asti ennen ku voisin edes harkita sitä lautaa...
Meillä ikäeroa oli 1v7kk ja vauva kulki kantoliinassa ensimmäiset 3kk taaperon kulkiessa niissä rattaissa. Paljon olimme liikkeellä ja loistavasti pärjäsimme, tosin minulla noita taaperoita oli 1 kpl.
Parivuotias kyllä pärjää seisomalaudalla, ja kaksosten kohdalla voi vaihdella sitä kumpi istuu ja kumpi seisoo.
Eikä teillä kuitenkaan tuollaista yhdistelmää tarvita kuin "hetken" ajan, pianhan nuo isommat kävelevät jo itsekin.