Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

epämiellyttävin tai ikävin tilanne mihin olet töissä joutunut?Mitä kadut?

Vierailija
08.11.2008 |

.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristettiin perseestä kun seisoin tikkailla

Vierailija
2/7 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kumpi oli enemmin vaivautunut!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen huoltajuutta määriteltäessä. Kumpikin vanhempi pommitti minua jatkuvasti omine mielipiteineen ja minä olin vain läusunnon kirjoittajana koulun puolesta. Likaista!

Vierailija
4/7 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittyy epäluuloiseen esimieheen-

vaikeutti työn tekoa, kun ei luotettu

Vierailija
5/7 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta siinä sitten olla puolueeton virkamies, kun kumpikin heittää paskaa toisensa niskaan minkä kerkeää ja oikeasti teki mieli sanoa, että lukitkaa itsenne saatana vajaan, ottakaa puukot ja huitokaa toisenne hengiltä. Kukaan tuskin jää kaipaamaan.

Mutta joo, tuollaista ei voi ilman oikeudenkäyntiä sanoa :-). Joten joten, minä olin vain hiljaa ja pahimpien lokapuheluiden aikana kytkin autopilotin päälle ja ynähtelin joo ei joo ei puhelimeen ja läiskin pasianssia taustalla... Puhelun sisältö ei nimittäin ollut alun kahta minuuttia lukuunottamatta kuin toisen puolen haukkumista.

Mitäkö kadun? No, vituttaa, että tulin vastanneeksi juuri siihen puheluun, jonka johdosta jouduin koko soppaan. 5 minuuttia pidempi kahvitauko, nenän puuterointi tai vaikkapa virka-aikapaska ja homma olisi mennyt kollegalle :-)

Vierailija
6/7 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain olla hänen miehelleen selittelemässä milloin mitäkin tekosyitä, että missä se nainen mahtaa olla, kun oli hotellihuoneessa muhimassa. Mies epäili ja kävi joka päivä siellä työpaikalla kyttäämässä.

Vierailija
7/7 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

istui pöntöllä. Oli unohtanut lukita vessan oven.