Lue keskustelun säännöt.
Kiitos paljon vastauksesta!
21.11.2008 |
paljonkohan saisi tienata että saisi myös tuon lisäosan? Tosiaan miehelläni on pelkkä opintotuki ja itse tienaisin tuon 700-900 bruttona kuussa.. Onko tietoa rajoista?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla