Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*Merkkikosmetiikan HELMET ja FLOPIT*

Vierailija
11.12.2007 |

Listataan tähän parhaat ja surkeimmat ns. merkkikosketiikan tuotteet toisillemme vinkiksi ja varoitukseksi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HELMI: Lancomen Teint Idole -meikkivoide

FLOPPI: Diorin puhdistustuotteet

Vierailija
2/14 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

helmi: Sisleyn Phyto teint eclat-meikkivoide, PARAS!!

floppi: Chanelin Teint innocence-kiinteä meikkivoide (tai joku vastaavan niminen). On kehuttu paljon lehdissä, musta se oli aivan järkky!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi: Helena Rubinsteinin meikkivoide Spectacular (ohuesti laitettuna)

Floppi oli Cliniquen huulikiillot ja meikkipuuteri (se sopisi varmanan paremmin ravaiselle iholle, mulla kuivatti tosi paljon).

Vierailija
4/14 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HELMIÄ: Kanebon 38 maskara (se erotteleva ja pidentävä), Clarinsin Beauty Flash Balm

Vierailija
5/14 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi: Diorin nestemäinen huulipuna. Joku Creme-niminen, en muista tarkkaan.

Floppi: Chanelin Vitalumiere-meikkivoide. Sopisi varmaan vanhemmalle ja kuivemmalle iholle. Joskus alennuskorista tuli ahneuksissaan hankittua :)

Vierailija
6/14 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo Sisleyn meikkivoide ole jotain 80 ¿ luokkaa? Mäkin oon aina sitä himoinnut! Onko miten riittoisaa?

2

Vierailija
7/14 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juui tuo Kanebon 38 ripsari. Onneton menin ostamaan sitä, mutta en pidä laisinkaan. tekee jotenkin oudon " paksut" ja paakkuiset ripset ja hinkkaminen veden avulla pois vaatii aikaa. Vaikka vesi kuinka olsi +38.i

Vierailija
8/14 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää todella luonnolliselta, mutta peittää hyvin, ja pitää kiillon pois. Kuten myyjä sanoi, että sen kun laittaa kasvoille, niin on sitten yksi huoli siltä päivältä vähemmän, ei tarvitse ainakaan meikistä huolehtia. Ja se on totta :).

Vierailija
9/14 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän todella paljon tuosta Kanebo 38-astetta ripsarista. Ainoa, joka ei pitkän päivänkään aikana yhtään valu silmänalusten peitevoiteelle. Ja minusta se lähtee todella helposti pois lämpimällä vedellä.

Toinen helmi on Helena Rubinsteinin Colour Clone -värivoide. Tasainen, mutta kevyt pinta, sopii hyvin keski-ikäisellekin kurttunaamalle ;=)

Vierailija
10/14 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi: Guerlainin aurinkopuuteri-spray (Terracotta spray)

Todella luontevan näköinen kasvoilla ja kahden sekunnin meikkauksella saa vähän väriä kalpeaan naamaan.

Floppi: Se Kanebon 38. Mulla tulee tosi tahmaiset ripset siitä. Sitten se poistaminen on ankeaa, kun näyttää, että ripset lähtevät. Tiedän, toi jakaa voimakkaasti mielipiteitä.

Vierailija
11/14 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lupaatko että se on hintansa väärti sekaiholle? Mulla _kaikki_ meikkivoiteet tähän asti ovat tehneet sen, että t-alue kiiltää jo parin tunnin jälkeen. Kalliimpia merkkejä on vähemmän kokeiltu, blasco kuitenkin kokeiltu ja sekin....

On mulle tällähetkellä iso raha jos 80 eur maksaa, mutta haluaisin todella löytää jonkun hyvän meikkivoiteen. Ja sävyn pitäisi tosiaan olla aika vaalea.

Vierailija
12/14 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ripset lähtivät! kasvoivat onneksi muutamassa kuukaudessa takaisin.

Vierailija
13/14 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus Rimmel on paljon parempi...

Vierailija
14/14 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainaski MACin voidemaiset poskipunat ja lipglassit, Diorshow ripsari ja Shu Uemura ripsientaivuttaja