Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä enää hetkeäkään tätä kerrostaloelämää!

Vierailija
11.12.2007 |

Jatkuvasti joku porailee, naputtaa, kiljuu tm. Ei täällä nuku Erkkikään päiväunia. Yöt menee kuunnellen biletystä tai muuten vaan riitoja, yöradiota jne. Vittu!

Pakko ku pakko, ei se ok-talo oo vielä asumiskelpoinen. Jaksais koko ajan kärrytellä ton vauvan kanssa tuolla sateessa:( Itsekin ois ihan kiva nukkua.

Saatana!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asunnut, eikä tuollaista jatkuvaa ole ollut. Silloin tällöin vain.

Vierailija
2/8 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten mä oon vaan niin meluherkkä (koko ikäni ok-talossa asunut).

Viime yö meni vauvan kanssa valvoten, kun itki mahavaivoja sun muita ja oon vaan ihan poikki ja oikeesti menossa kohta nirhaamaan ton yläkerran remonttireiskan:)

Eiköhän tää tästä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

talossa ja joka saamarin kerta kun aloitettiin päiväunet, niin yläkertalainen rupes remontoimaan tai kuuntelee musiikkia.

Vierailija
4/8 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt asutaan ihanassa uudessa talossa, jossa on hiirenhiljaista.

Vierailija
5/8 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tällä hetkellä joku porailee kaakeleita..

-ap

Vierailija
6/8 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rivitaloelämää.. Pennut kulkee pihanpoikki ja milloin on lyhdyt hajoitettu, lumiukko potkittu hajalle yms..Tekevät ilkivaltaa ohikulkiessaan. Taidetaan kohta pistää kämppä myyntiin ja etsiä omakotitalo.

Vierailija
7/8 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihanaa rauhallista aluetta, mutta meillä sitten taas tilanahtaus ja sijainti vilkkaasti liikennöidyillä alueella aiheuttaa sen, että pakko olis päästä uuteen (ei-kerrostalo-) kotiin ja pian.

Vierailija
8/8 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse viihdyn parhaiten kerrostalossa, kaikki muutkin asumismuodot on kokeiltu. Täällä on aina seuraa ja pihatyöt tekee joku muu.

Niin me ollaan erilaisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi