Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on pistemäinen verenpurkauma? Vai mitä nämä ovat?

Vierailija
11.12.2007 |

Mulla on siis kehon yläosaan, rintaan jo muutaman viikon ajan silloin tällöin ilmestynyt pieni, punainen piste niin kuin verinen, mutta verta ei vuoda. Ikään kuin olisi mäkäräisen puremajälki. Nyt huomasin niitä myös mahassa ja selässä yhden. Eivät ole rykelmässä vaan yksittäisiä. Mitä ne voi olla ja mistä johtua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos punainen täplä häviää, se on vain ihottumaa. Jos pysyy, on todennäköisesti kyseessä petekkia, ja silloin kannattaa tilata lääkäriaika. Jos on kuumetta, voi tilanne olla vakava, mutta muutoin ei kiirettä.

Vierailija
2/7 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten ei mitään. toivottavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mullakin tuli ekat raskausaikana. nyt huomasin tulleen lisää, ja vauva 3kk. ei 12 taisa nyt olla paikalla, olisi ollut mukava kuulla lisää. olen nyt kuitenkin menossa näyttään sairaanhoitajalle

Vierailija
4/7 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulle niitä ei ole tullut enää sen jälkeen. oli vain raskausaikana. hyvä että menet tarkistamaan asian:) ei varmaan mitään vakava. t.12

Vierailija
5/7 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on varmaan ollut sellasia 15 vuotta eikä ole tullut mitään vakavaa sairauta joka vaatisi menemään HETI lääkäriin

heh heh teidän kanssa

Vierailija
6/7 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin niitä on tutkittu jo paljon, mutta ei ole vielä löytynyt syytä. Sen verran vakavia suurin osa sairauksista joihin nuo liittyvät, onhan kyse veren hyytymisen häiriöstä. Ei mitään turhaa pelottelua siis!

Vierailija
7/7 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman viikon. Ei ne varsinaisesti ole ihonalaisia Siis voiko pölypunkki oikeesti purra. Ei ne varsinaisesti ihon alla ole vaan ikään kuin ihon pinnalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä