Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
38+0 täynnä
08.11.2008 |
Hei
Tänään tuli 38+0. Olo alkaa olla aika tukala. Kamalat vihlovat kivut - tuntuu, että paikat repeää..
Vieläkin tuntuu uskomattomalta, että vauva on tulossa.. millään ei jaksaisi uskoa.
Lääkäri sanoi viimeisessä tarkastuksessa, että vauva tulee varmasti muutamaa viikkoa ennen laskettua aikaa.. mutta näin ne taitaa sanoa kaikille odottajille.
Millään ei malttaisi odottaa..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Ihanaa että olet jo siellä asti! Itse toivon että aika menisi nopeasti ja pääsisin viikolle 37. Nyt olen viikolla 31+4. Lääkärit on välillä vähän hassuja kun ne ennustelee noita syntymä ajankohtia. Muutamaa viikkoa aikaisemmin on jopa aika pelottava ennuste kun se voi tarkoittaa 35 viikkoistakin joka ei ole vielä ihan kypsä syntymään. Mutta nyt saat ainakin olla hyvillä mielin siitä että olet saanut kasvatettua vauvan sisälläsi turvallisille viikoille ja vauva voi syntyä minä hetkenä hyvänsä. Voithan kokeilla jotain lempeitä kotikäynnistys menetelmiä, esim. akupisteiden hierontaa joihin löytyy ohjeet sivuilta www.babyidea.fi tai jotain liikunnallista rasitusta. Mutta loppujen lopuksi vauva ei ala syntymään ennen kun on siihen valmis.
Onnen toivotukset lähestyvään synnytykseen!