Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko teistä jossain porukassa että olette ulkopuolisia

Vierailija
11.12.2007 |

vaikka tekisitte mitä? Mulla on yksi sellainen porukka ja tuntuu niinkin niillä olisi joku yhteinen juttu mihin en vaan pääse sisälle vaikka yrittäisin. Vaikka periaatteessa ollaan samaa porukkaa. En tajua mistä se johtuu. Alkaa rasittamaan koko tilanne mutta haluasin kuitenkin jatkaa harrastusta. En kerro tarkemmin muuta kuin eläimiin liittyvästä harrastuksesta on kyse.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


vaikka tekisitte mitä? Mulla on yksi sellainen porukka ja tuntuu niinkin niillä olisi joku yhteinen juttu mihin en vaan pääse sisälle vaikka yrittäisin. Vaikka periaatteessa ollaan samaa porukkaa. En tajua mistä se johtuu. Alkaa rasittamaan koko tilanne mutta haluasin kuitenkin jatkaa harrastusta. En kerro tarkemmin muuta kuin eläimiin liittyvästä harrastuksesta on kyse.

Vierailija
2/4 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aina auta, että olisi sama yhteinen yksi juttu, jos muuten eri aaltopituudella.



Itse käyn enää näissä tapaamisissa tosi tosi harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasuudenystävän kaveripiiriä; yliopistotutkijoita, opettajia yms. Kenelläkään ei lapsia, asuvat keskustassa kerrostalossa. Näitä bileitä kartan kuin ruttoa...Itse olen 2 lapsen yrittäjä-äiti, asun ok:ssa ja meillä on auto!! Kamalaa, vain kesämökki puuttuu.

Vierailija
4/4 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on auttanut, että on valehdellut asiat huonommiksi kuin mitä ne ovat, niin on auttanut! ja sellaisestahan ei tule viime kädessä mitään... Enkä nyt tarkoita, että ajattelen kaikkien olevan kateellisia minulle, älkää vetäiskö vielä!



Joku aaltopituuksien kohtaamattomuus tässä lienee kyseessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme