Kaksospojista Puuha ja Touho. Mitä mieltä?
Kommentit (35)
Joukoa paremmin Touhon veljelle sopisi mielestäni Jouka, joka on jotenkin poikamaisempi kuin Jouko.
Touho ja Tarmo
Touho ja Taavi
Touho ja Oula
Touho ja Tuure
Touho ja Vilho
Touho ja Konsta
Touho ja Vinski
Touho ja Turkka
Touho ja Turo
Touho ja Totti
Touho ja Okko
Touhosta tulee mieleen armoton sähläri. Eikö Aku Ankassa ollut joku sählääjä Touho? Mieti nyt työnhakijana mies, jonka nimi on Touho.
Kun ne lapset kasvavatkin joskus:-) Miten olisi vaikka Touko?
Nämä seuraavat ainakin pääsevät harkintaan... Miehellä vaan jotain noita i-päätteisiä nimiä vastaan... :(
Touho ja Tarmo
Touho ja Taavi
Touho ja Vilho
Touho ja Totti
Totti ja Taavi olisi kiva pari. :) Mutta kuulen jo korvissani, mitä mieheni sanoo: " Koiranimiä!" . :(
No kyllä ne Nicotkin aikuisiksi kasvavat, ja Jennicat, Milot, Atomit ja jne. - en näe mitään syytä, miksei meidän Touho-poika joukkoon sopisi.
Siis oikeesti sain niiiin hyvät naurut, ettei mitään järkeä. Kiitos ap!
tuskin kukaan on oikeasti noin hullu sentään.
Vierailija:
On Puuhattu Touhotippojen kanssa =)
Siis anteeksi nyt vaan, mutta miksi Touho ei kelpaa nimeksi, mutta Touko sen sijaan kelpaa? Tuosta Puuhasta ei mieskään oikein innostunut, mutta Touhon veljen nimeen toivoinkin saavani täältä ideoita... Eikö teistä Touho ole ihana, " kansallisromanttinen" , pehmeä pojannimi? Minusta on, mutta yllättäen kaikki teilaa sen täällä... :(
Vierailija:
Siis anteeksi nyt vaan, mutta miksi Touho ei kelpaa nimeksi, mutta Touko sen sijaan kelpaa? Tuosta Puuhasta ei mieskään oikein innostunut,
Touhosta tulee liian negatiivisia mielleyhtymiä touhottamiseen. Touko on vähän parempi, jos tykkää tuollaisista.
Touko on jo selkeesti parempi ja siinä on särmää. Touho on, no touho! Ei hyvä ja Puuha, ei jumalauta. Puuhamaa on paraspaikka, puuhamaa on iloinen.. joopa, joo.
Touko ja Taavi?
Miksi ihmeessä kukaan haluaisi nimen joka on samalla nälväisy.
Vierailija:
Mitäs ap tykkäisit niistä?
Vitsi täällä on törkeetä porukkaa! :(
jatkuva provoilu, ja tuntuu että nämä nimiprovot senkun lisääntyy. Tai sitten nimenannossa on tapahtumassa kaameaa, koska joka päivä ehdotetaan jotain ihan todella sanonko mitä nimiä.
Ihan niitä älyttömämpiäkin!!!!
Yhdessä vaiheessa suunnittelin antavani tyttärelleni nimeksi Tiuhti!!! Vaikuttaakohan ne hormoonit järkeenkin... :0)
T: Tytöstä EI tullut Tiuhti....
heather
Vierailija:
jatkuva provoilu, ja tuntuu että nämä nimiprovot senkun lisääntyy. Tai sitten nimenannossa on tapahtumassa kaameaa, koska joka päivä ehdotetaan jotain ihan todella sanonko mitä nimiä.
Kyllä mulle tuli jo selväksi, mitä meidän nimimaustamme olette mieltä. Touhosta tykkään itse edelleen, mutta tuo toinen nimi vaatii vielä miettimistä; Taavi, Vilho ja Tarmo tuntuvat nyt parhaimmilta... Väinö olisi muuten hyvä, mutta koska tulemme tulevaisuudessa asumaan ulkomailla, emme halua nimiin ääkkösiä - ja tuosta Väinöstä tulisi ilman pisteitä vielä tosi karmiva! :(
No, mutta ei muuta kuin kiitos ja anteeksi - toivottavasti ette ole livenäkin yhtä suorasukaisia kuin täällä!
jos menette rääkkäämään poikianne nimillä Touho ja Puuha.
Eikä me siellä ulkomailla ikuisuutta olla - ehkä 10 vuoden päästä Suomen nimi-ilmasto on jo vähän suvaitsevampi, toivon. -Ap
nimiä joista voi olla niille haittaa. Minä en ikinä tekisi sitä omalle lapselleni! Jos mulla olis pienikin epäily, että lasta katsotaan nimen takia kieroon. Mullakin oli hormoonihöyryissä mielessä yksi tooooosi hieno ja erikoinen nimi, mutta onneksi tulin järkiini ja ajattelin, ettei lapsi ole mun egon jatke vaan ihan oma yksilönsä, joka ei tarvi sellaista taakkaa itselleen. Kun mietin sitä ihmeviritelmää lapselleni, ajattelin tasan vaan itsäni ja sitä, miten sivistyneen ja hienostuneen kuvan annan itsestäni, kun lapseni on näin erikoisen niminen.
Katoppa sieltä Touho ja mieti millanen tyhjäpää se on.. ja haluatko lapselle sellasen nimen tosiaan..