Pettääkö mies?
Olin vkl vanhempieni luona, ja kotiin tullessani miehellä oli fritsu kaulassa.
Mies sanoo että halatessaan vanhaa luokkakaveriaan tämä olisi yhtäkkiä imaissut fritsun kaulaan...!!!
Meillä on 2 lasta ja kohta häät..
Kommentteja kiitos
-ap
Kommentit (10)
Tuskin jää viimeiseksi kerraksi, varsinkin jos nyt pääsee noin helpolla (joo vähän pusuttelin...).
Eli mies ei välttämättä petä sua, mutta on kuitenkin pahemman kerran ylittänyt parisuhteessa sopivuuden rajat. Muijakin on halunnut sen jäävän kiinni, kun on käyny imasemassa.
peruisin kyllä häät muutaman pusunki tähden..jos tossa vaiheessa jo pettää ni.......huh huh. älä nyt vaan usko
En voi käsittää, mitä mahtavaa tässä nyt ap:lle on.
Jos mukamas naurat partaasi, että " hitsin pimpulat kun noi on tyhmiä ja sain näin paljon vastauksia" ...niin mietipä muutaman kerran olisitkohan sinä vieläkin typerämpi kun näet kaiken tämän vaivan huijataksesi ihmisiä?
imaistua fritsu kaulaan. Jos vähän vaan pusutellaan, niin tuskinpa siinä sitten yhtäkkiä toista " puraisee" kaulaan. Aika kiihkeää ainakin mun mielestä pitää olla, että niin kovaa kaulasta imeminen tuntuisi " hyvältä" ja että itse menisin sellaista tekemään. En välttämättä usko että sinänsä pettää säännöllisesti, voihan se olla ollut vain tämä kerta. Mut tosiaan on se aikamoista toisen hyväilyä varmasti ollut, ei se fritsu pienestä tule. Itse voisin tällaisen antaa anteeksi ja jatkaa eteenpäin kun on lapsiakin, mut häitä varmaan miettisin, et saisin tämän ensin kelattua pois ajatuksistani. Painosta miestä kertomaan totuus.
T. Keittiöpsykologi
Ja mies katuu asiaa kovasti ja myöntää muutaman pusun..
Vannoo et mitään muuta ei oo tapahtunu
Ihan siitä, mikä kuuluu parisuhteeseen, miten ymmärrätte sitoútumisen, miltä tuntuu, jos toinen pussailee jonkun muun kanssa jne.
Mun on vaikea uskoa, että olisi jäänyt siihen... Todella vaikea. Jos sille asteelle menee, että fritsujakin tulee niin niinköhän vain oli muutamasta pususta kyse?